quote:maybe andere crack?? ik had eerst ook een foutmelding maar toen gebruikte ik een andere crack en nu doet hij het perfect
Op maandag 10 november 2003 14:25 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]Richting het 2de level krijg ik nu deze foutmelding.
quote:Waar zitten in godsnaam die vier serganten/officieren? Ik zie ze nergens?!
Op zondag 9 november 2003 17:21 schreef Webcrowler het volgende:[..]
Je moet het gebouw recht tegenover de tanks in(aan de rechterkant van de tanks), dus naast de loopgraven. Dan helemaal naar boven rennen, daar ligt een sniper, pak zijn sniper over, en kill de 4 sergeanten (of hoe ze ook heten) daarna kan je met je MG alle andere ventjes knallen.
Als ze allemaal dood zijn, ren je naar beneden en wacht je om de hoek tot de tanks vernietigd zijn door de bommen.
zoek het vanaf hier maar verder zelf uit.....
quote:Er zijn er twee in de loopgraaf en twee tussen de pilaren van dat grote gebouw, je kan ze herkennen aan hen zwaaiende arm.
Op woensdag 12 november 2003 18:16 schreef Kos het volgende:[..]
Waar zitten in godsnaam die vier serganten/officieren? Ik zie ze nergens?!
quote:spoiler:
Op woensdag 12 november 2003 21:32 schreef DaFan het volgende:
spoiler:Ik zit vast in het Stalingrad level...zal wel stom klinken, maar zonder wapen op de kade kan ik natuurlijk weinig doen!
Hoe krijg ik in godsnaam een wapen om verder te gaan? Of moet ik gewoon wachten tot ik een keer een wapen krijg?
Op woensdag 12 november 2003 22:16 schreef Atreidez het volgende:[..]
spoiler:
Hey, pech nou voor je.. de een munitie, en de ander een geweer, en rennen maarGewoon t slachtveld in en kijk maar waar je gaat schuilen. Je vind vanzelf wel iemand die je aan een wapen kan helpen, of iemand die jij kan helpen met iets
Op woensdag 12 november 2003 21:32 schreef DaFan het volgende:
spoiler:Ik zit vast in het Stalingrad level...zal wel stom klinken, maar zonder wapen op de kade kan ik natuurlijk weinig doen!
Hoe krijg ik in godsnaam een wapen om verder te gaan? Of moet ik gewoon wachten tot ik een keer een wapen krijg?
Wat een fantastisch spel
Maar die Russen zijn een stuk dommer schietvoer dan de Britten of Amerikanen!!
Bijvoorbeeld: Ik heb de stukje stalingrad invasie helemaal zonder wapen moeten doen, en het hele spel zonder healthpacks (wat is dat, healthpacks?)
Quicksave en quickload galore, dus
1 schot door je kop en je bent er geweest, en 2-3 schoten 'gewoon'
alleen valt op (door sommige stukjes) dat de AI niet al te best is en niet 'natuurlijk' overkomt. Ook wordt er op sommige stukjes nog 'gespawned'.. als ik ergens een hekel aan heb in games is het dat wel, het is GVD geen Serious Sam
Dus mijn conclusie voor dit spel is: niet slecht, maar het kan zeker weten beter. Ik wacht zeker op add-ons voor deze game
En dat stukje stalingrad was gewoon mooi me radeon9800 pro ging bijna zweten.
run omhoog naar de muur en ga liggen
daarna richting die gast en dan moet je echt gaan rennen like a black man in texas
quote:Je moet effe naar die sjonnie achter die auto gaan zitten en zijn aanwijzingen volgen en op zijn teken lopen. Je hebt dan nog geen wapen nodig...die krijg je verderop wel ergens of je pakt der een van een dooie...
Op donderdag 13 november 2003 16:15 schreef Gravit het volgende:
Zit nu bij stalinggrad dat je doe boot uitstapt en dat ie dan meteen ontploft. Maar dan staat er pak wapen. Ze delen wel fijn allemaal wapens uit maar ik krijg niks(ja ammo).
En dan staat er nieuwe opdracht maar ik kom nog niet eens naar boven want dan ben ik al 10x dood ( op Hardend)
Suc6
quote:Zal het proberen thnx
Op donderdag 13 november 2003 16:37 schreef ZzzZzzZzz het volgende:[..]
Je moet effe naar die sjonnie achter die auto gaan zitten en zijn aanwijzingen volgen en op zijn teken lopen. Je hebt dan nog geen wapen nodig...die krijg je verderop wel ergens of je pakt der een van een dooie...
Suc6
quote:Zeker enemy at the gates nooit gezien? Je moet idd gewoon gaan samenwerken met iemand die wel een wapen heeft, en een veilige route vinden.
Op donderdag 13 november 2003 16:15 schreef Gravit het volgende:
Zit nu bij stalinggrad dat je doe boot uitstapt en dat ie dan meteen ontploft. Maar dan staat er pak wapen. Ze delen wel fijn allemaal wapens uit maar ik krijg niks(ja ammo).
En dan staat er nieuwe opdracht maar ik kom nog niet eens naar boven want dan ben ik al 10x dood ( op Hardend)
[edit]
arhhg niet was demo
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Gravit op 13-11-2003 17:51]
quote:Trainer
Op donderdag 13 november 2003 17:45 schreef Gravit het volgende:
Lukt me echt niet
Need cheats
Ik had ze wel gezien dat ze er waren?[edit]
arhhg niet was demo
[/edit]
quote:Geen cheats gebruiken man. Zo moeilijk is dat stukkie niet hoor. Gewoon omhoog lopen naar die sniper die je hulp nodig heeft. Is me nog elke keer goed afgegaan. Zelfs op Veteran.
Op donderdag 13 november 2003 17:45 schreef Gravit het volgende:
Lukt me echt niet
Need cheats
Ik had ze wel gezien dat ze er waren?[edit]
arhhg niet was demo
[/edit]
Want als ik bijv mannetje volg met wapen en hij gaat dood is zijn wapen ook weg.
quote:Het is echt niet moeilijk..Kheb het bij de 2 keer gehaald
Op donderdag 13 november 2003 19:05 schreef Gravit het volgende:
Nou bij mij niet hoor.
Je bedoeld naar boven lopen naar die auto?Want als ik bijv mannetje volg met wapen en hij gaat dood is zijn wapen ook weg.
quote:Je krijgt ook geen wapen van hem. Je moet luisteren naar hem. Hij zegt je wat je moet doen. Gewoon objective ding volgen op je compas.
Op donderdag 13 november 2003 19:05 schreef Gravit het volgende:
Nou bij mij niet hoor.
Je bedoeld naar boven lopen naar die auto?Want als ik bijv mannetje volg met wapen en hij gaat dood is zijn wapen ook weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |