quote:Op de site van de fabrikant.
Op zondag 9 november 2003 12:06 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik heb ze ook al verwisseld met de drives. Waar kan je eigenlijk drivers voor een cd-rom speler vinde
Afijn, als je het niet uren achter elkaar speelt is het een topgame.
quote:Dit is oorlog, daar heb je ook niet even rust momentje. en ook geen muziek op de achtergrond. Ja mischien hooguit van de vijand die jouw moraal naar beneden probeert te halen
Op zondag 9 november 2003 14:02 schreef 303 het volgende:
Ik ben nu met de laatste loodjes bezig, wat een spel! Alleen ga ik me meer en meer storen aan het geluid, alleen maar geschiet en zeer weinig muziek. Na een paar uur heb je dat geknal wel gehoord. Het is daarnaast ook continue actie, geen rustmomentje zit erin.Afijn, als je het niet uren achter elkaar speelt is het een topgame.
quote:LOL Wat verwacht je in een oorlogsspel?
Op zondag 9 november 2003 14:02 schreef 303 het volgende:
Ik ben nu met de laatste loodjes bezig, wat een spel! Alleen ga ik me meer en meer storen aan het geluid, alleen maar geschiet en zeer weinig muziek. Na een paar uur heb je dat geknal wel gehoord. Het is daarnaast ook continue actie, geen rustmomentje zit erin.Afijn, als je het niet uren achter elkaar speelt is het een topgame.
Zelf probeer ik het altijd via de rechter kant maar op een bepaalt punt wordt ik steeds neergeschoten. Iemand tips?
quote:Keep low
Op zondag 9 november 2003 16:36 schreef Black-Hole het volgende:
Wie heeft er tips om heel het rode plein over te steken. Ik zit nml vast op het punt dat je een goede flank positie moet innemen. Wat ik ook doe ik wordt steeds helemaal afgeknalt.Zelf probeer ik het altijd via de rechter kant maar op een bepaalt punt wordt ik steeds neergeschoten. Iemand tips?
quote:Je moet het gebouw recht tegenover de tanks in(aan de rechterkant van de tanks), dus naast de loopgraven. Dan helemaal naar boven rennen, daar ligt een sniper, pak zijn sniper over, en kill de 4 sergeanten (of hoe ze ook heten) daarna kan je met je MG alle andere ventjes knallen.
Op zondag 9 november 2003 16:36 schreef Black-Hole het volgende:
Wie heeft er tips om heel het rode plein over te steken. Ik zit nml vast op het punt dat je een goede flank positie moet innemen. Wat ik ook doe ik wordt steeds helemaal afgeknalt.Zelf probeer ik het altijd via de rechter kant maar op een bepaalt punt wordt ik steeds neergeschoten. Iemand tips?
Als ze allemaal dood zijn, ren je naar beneden en wacht je om de hoek tot de tanks vernietigd zijn door de bommen.
zoek het vanaf hier maar verder zelf uit.....
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:08 schreef rihago het volgende:
weet iemand toevallig of je MP ook op ip bases kan spelenheb een server opgezet voor mijn vrienden maar hij wil niet in de lijst komen van COD zelf..
hoe kan ik zorgen dat hij toch in de lijst komt... of hoe kan je connecten op ip bases...
quote:Uhm. Je kan geen IP ergens intikken als dat is wat je bedoelt. Maar met QTracker en HLSW kan dat wel, dus als je die download, dan kun je via die progjes je vrienden je CoD server laten joinen.
Op zondag 9 november 2003 18:01 schreef rihago het volgende:
weet iemand toevallig of je MP ook op ip bases kan spelen
heb een server opgezet voor mijn vrienden maar hij wil niet in de lijst komen van COD zelf..hoe kan ik zorgen dat hij toch in de lijst komt... of hoe kan je connecten op ip bases...
quote:Ik heb zo niet de factuur bij de hand, is er een manier om dat op te zoeke op de computer?
Op zondag 9 november 2003 12:45 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Op de site van de fabrikant.
iemand een idee??
quote:Je kan ook MP opstarten, gewoon naar het menu gaan.
Op zondag 9 november 2003 18:05 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Uhm. Je kan geen IP ergens intikken als dat is wat je bedoelt. Maar met QTracker en HLSW kan dat wel, dus als je die download, dan kun je via die progjes je vrienden je CoD server laten joinen.
Richting het 2de level krijg ik nu deze foutmelding.
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 10-11-2003 15:45]
Alleen jammer dat ik de komen 2 weken schoolexamens heb
quote:probeer eens een no-cd crack als je em echt legaal hebt dan zou dat toch mogen?
Op dinsdag 11 november 2003 15:19 schreef Kassadar het volgende:
Ik heb een probleem
Ik heb het spel vandaag gekocht 2 cd`s zaten erbij en geinstalleert, nu wil ik single player spelen en ik doe cd 1 erin en hij zegt van"please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application",maar met multiplayer heb ik nergens last van.
Weet iemand wat er mis kan zijn
alvast bedankt.
quote:Ja daar zat ik als eerste aan te denken,maar klopt het dat er maar 2 cds zijn ? want mischien mis ik gewoon een cd al lijkt dat me sterk want hij vraagt toch echt disc 1
Op dinsdag 11 november 2003 15:27 schreef apengek het volgende:[..]
probeer eens een no-cd crack als je em echt legaal hebt dan zou dat toch mogen?
[Dit bericht is gewijzigd door Kassadar op 11-11-2003 17:22]
quote:Ja, er zijn maar 2 cd's, dat klopt dus. Heb je niet heel toevallig CoD geinstalleerd vanuit je brander ofzo, dan moet je namelijk de cd ook in je brander doen als je wil spelen. Anders zou ik een reinstall aanraden of een no-cd crack.
Op dinsdag 11 november 2003 15:33 schreef Kassadar het volgende:[..]
Ja daar zat ik als eerste aan te denken,maar klopt het dat er maar 2 cds zijn ? want mischien mis ik gewoon een cd al lijkt dat me sterk want hij vraagt toch echt disc 1
quote:Bedankt voor de tips
Op dinsdag 11 november 2003 19:03 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Ja, er zijn maar 2 cd's, dat klopt dus. Heb je niet heel toevallig CoD geinstalleerd vanuit je brander ofzo, dan moet je namelijk de cd ook in je brander doen als je wil spelen. Anders zou ik een reinstall aanraden of een no-cd crack.
quote:Verbode software :S wtf is dat?
Op dinsdag 11 november 2003 21:30 schreef Kassadar het volgende:[..]
Bedankt voor de tips
maar ik ben er al uitgekomen wat het was
Ik las ergens toevallig iets over bepaalde verbode software wat niet op je computer mag,en toevallig had ik 1 van die verbode softwares op me computer staan,maar toen ik het verwijderde deed hij het perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |