abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14498914
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:06 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ik heb ze ook al verwisseld met de drives. Waar kan je eigenlijk drivers voor een cd-rom speler vinde

Op de site van de fabrikant.
  zondag 9 november 2003 @ 14:00:11 #52
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_14500422
Errug vet spel!!
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 9 november 2003 @ 14:02:19 #53
39446 303
(C) Roland
pi_14500470
Ik ben nu met de laatste loodjes bezig, wat een spel! Alleen ga ik me meer en meer storen aan het geluid, alleen maar geschiet en zeer weinig muziek. Na een paar uur heb je dat geknal wel gehoord. Het is daarnaast ook continue actie, geen rustmomentje zit erin.

Afijn, als je het niet uren achter elkaar speelt is het een topgame.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zondag 9 november 2003 @ 15:10:34 #54
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14501957
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:02 schreef 303 het volgende:
Ik ben nu met de laatste loodjes bezig, wat een spel! Alleen ga ik me meer en meer storen aan het geluid, alleen maar geschiet en zeer weinig muziek. Na een paar uur heb je dat geknal wel gehoord. Het is daarnaast ook continue actie, geen rustmomentje zit erin.

Dit is oorlog, daar heb je ook niet even rust momentje. en ook geen muziek op de achtergrond. Ja mischien hooguit van de vijand die jouw moraal naar beneden probeert te halen
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_14503237
Wat een heerlijk spel zeg. .
pi_14503302
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:02 schreef 303 het volgende:

LOL Wat verwacht je in een oorlogsspel? Kan me niet herrineren dat er bij MOHAA ofzo rustmomenten waren.
  zondag 9 november 2003 @ 16:36:10 #57
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_14503784
Wie heeft er tips om heel het rode plein over te steken. Ik zit nml vast op het punt dat je een goede flank positie moet innemen. Wat ik ook doe ik wordt steeds helemaal afgeknalt.

Zelf probeer ik het altijd via de rechter kant maar op een bepaalt punt wordt ik steeds neergeschoten. Iemand tips?

pi_14503960
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:36 schreef Black-Hole het volgende:
Wie heeft er tips om heel het rode plein over te steken. Ik zit nml vast op het punt dat je een goede flank positie moet innemen. Wat ik ook doe ik wordt steeds helemaal afgeknalt.

Zelf probeer ik het altijd via de rechter kant maar op een bepaalt punt wordt ik steeds neergeschoten. Iemand tips?

Keep low
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_14504840
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:36 schreef Black-Hole het volgende:

Je moet het gebouw recht tegenover de tanks in(aan de rechterkant van de tanks), dus naast de loopgraven. Dan helemaal naar boven rennen, daar ligt een sniper, pak zijn sniper over, en kill de 4 sergeanten (of hoe ze ook heten) daarna kan je met je MG alle andere ventjes knallen.

Als ze allemaal dood zijn, ren je naar beneden en wacht je om de hoek tot de tanks vernietigd zijn door de bommen.

zoek het vanaf hier maar verder zelf uit.....

pi_14505708
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:08 schreef rihago het volgende:
weet iemand toevallig of je MP ook op ip bases kan spelen

heb een server opgezet voor mijn vrienden maar hij wil niet in de lijst komen van COD zelf..

hoe kan ik zorgen dat hij toch in de lijst komt... of hoe kan je connecten op ip bases...

In de ban van de mods.
pi_14505809
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:01 schreef rihago het volgende:
weet iemand toevallig of je MP ook op ip bases kan spelen
heb een server opgezet voor mijn vrienden maar hij wil niet in de lijst komen van COD zelf..

hoe kan ik zorgen dat hij toch in de lijst komt... of hoe kan je connecten op ip bases...

Uhm. Je kan geen IP ergens intikken als dat is wat je bedoelt. Maar met QTracker en HLSW kan dat wel, dus als je die download, dan kun je via die progjes je vrienden je CoD server laten joinen.
  zondag 9 november 2003 @ 18:25:40 #62
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14506289
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:45 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Op de site van de fabrikant.

Ik heb zo niet de factuur bij de hand, is er een manier om dat op te zoeke op de computer?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14507726
Ik heb het volgende probleem: begonnen met spelen van C.O.D. zit nu in de level waar je v2s moet saboteren. voor onbekende reden voor mij is mn comp al 3 keer harstikke vast gelopen in het spel, en in dit level nu al keer of 8, maar ik heb geen idee waarom. Ik gebruik: P4 2.6 gighrtz, ati radeon 9800, creative sound 5.1. 512 mb ram, dus leek me niet echt dat het daar aan kon liggen...

iemand een idee??

pi_14509036
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:05 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Uhm. Je kan geen IP ergens intikken als dat is wat je bedoelt. Maar met QTracker en HLSW kan dat wel, dus als je die download, dan kun je via die progjes je vrienden je CoD server laten joinen.

Je kan ook MP opstarten, gewoon naar het menu gaan.
Druk op ` (console) en typ in: /connect....
op de plek van de puntjes het ip adres
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_14511966
Een vrije zondag en tja, dan is t spel snel voorbij. Erg gaaf gedaan maar soms wat onoverzichtelijk wie je nu zelf eigenlijk bent. Of was dat de bedoeling Wat me ook opviel is dat het hele spel bestaat uit soldaten, allied en axis. Af en toe een paar burgers en vluchtelingen zou t op sommige punten nog realistischer kunnen maken. Verder erg goed werk van gemaakt, vooral het geluid
Where facts are few, experts are many.
pi_14524119
- dubbel -

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 10-11-2003 15:45]

pi_14524600

Richting het 2de level krijg ik nu deze foutmelding.

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 10-11-2003 15:45]

pi_14526975
Dit spel wordt echt vet volgens mij, ik heb het nog niet gespeeld, ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar binnen nu en 2 uur is hij binnen en kan ik hem eindelijk spelen

Alleen jammer dat ik de komen 2 weken schoolexamens heb

pi_14554775
Ik heb een probleem
Ik heb het spel vandaag gekocht 2 cd`s zaten erbij en geinstalleert, nu wil ik single player spelen en ik doe cd 1 erin en hij zegt van"please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application",maar met multiplayer heb ik nergens last van.
Weet iemand wat er mis kan zijn
alvast bedankt.
pi_14555008
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:19 schreef Kassadar het volgende:
Ik heb een probleem
Ik heb het spel vandaag gekocht 2 cd`s zaten erbij en geinstalleert, nu wil ik single player spelen en ik doe cd 1 erin en hij zegt van"please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application",maar met multiplayer heb ik nergens last van.
Weet iemand wat er mis kan zijn
alvast bedankt.
probeer eens een no-cd crack als je em echt legaal hebt dan zou dat toch mogen?
pi_14555127
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:27 schreef apengek het volgende:

[..]

probeer eens een no-cd crack als je em echt legaal hebt dan zou dat toch mogen?

Ja daar zat ik als eerste aan te denken,maar klopt het dat er maar 2 cds zijn ? want mischien mis ik gewoon een cd al lijkt dat me sterk want hij vraagt toch echt disc 1
pi_14555590
Ik heb niks gezegt singleplayer doet het nog steets niet

[Dit bericht is gewijzigd door Kassadar op 11-11-2003 17:22]

pi_14560661
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:33 schreef Kassadar het volgende:

[..]

Ja daar zat ik als eerste aan te denken,maar klopt het dat er maar 2 cds zijn ? want mischien mis ik gewoon een cd al lijkt dat me sterk want hij vraagt toch echt disc 1

Ja, er zijn maar 2 cd's, dat klopt dus. Heb je niet heel toevallig CoD geinstalleerd vanuit je brander ofzo, dan moet je namelijk de cd ook in je brander doen als je wil spelen. Anders zou ik een reinstall aanraden of een no-cd crack.
pi_14564780
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:03 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Ja, er zijn maar 2 cd's, dat klopt dus. Heb je niet heel toevallig CoD geinstalleerd vanuit je brander ofzo, dan moet je namelijk de cd ook in je brander doen als je wil spelen. Anders zou ik een reinstall aanraden of een no-cd crack.

Bedankt voor de tips maar ik ben er al uitgekomen wat het was
Ik las ergens toevallig iets over bepaalde verbode software wat niet op je computer mag,en toevallig had ik 1 van die verbode softwares op me computer staan,maar toen ik het verwijderde deed hij het perfect
  dinsdag 11 november 2003 @ 22:21:25 #75
30495 masterr112
Wat kan je wel??
pi_14566127
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:30 schreef Kassadar het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips maar ik ben er al uitgekomen wat het was
Ik las ergens toevallig iets over bepaalde verbode software wat niet op je computer mag,en toevallig had ik 1 van die verbode softwares op me computer staan,maar toen ik het verwijderde deed hij het perfect

Verbode software :S wtf is dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')