abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15367554
Klopt, de servers scannen zelf elke code, ik weet niet hoe het werkt, maar ze checken of elke code al ergens gebruikt is ofzo.

Ik vind het aan de ene kant wel goed dat ze iets hebben gevonden waarmee je het spel dus wel moet kopen.... En Crouton, het is het echt waard om het spel te kopen hoor, voor de volle 100%

vrijdag 12 december 2003 @ 22:16:10 #252
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_15368046
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:54 schreef Webcrowler het volgende:
Klopt, de servers scannen zelf elke code, ik weet niet hoe het werkt, maar ze checken of elke code al ergens gebruikt is ofzo.

Ik vind het aan de ene kant wel goed dat ze iets hebben gevonden waarmee je het spel dus wel moet kopen.... En Crouton, het is het echt waard om het spel te kopen hoor, voor de volle 100%

kheb et spel niet gekocht en kan wel online rararara
nee geen cracked servers
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  vrijdag 12 december 2003 @ 22:43:22 #253
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_15368696
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:54 schreef Webcrowler het volgende:

Wil je het aankoopbonnetje zien?
The Internets, I needs it..
pi_15369084
OH....lol...heb je berichtje te snel gelezen denk ik, dacht dat er stond dat je hem ws binnen een maand ging KOPEN ipv verkopen....

mwa, verklaar anders het een en ander tegenover de winkel waar je hem gekocht hebt, misschien dat je hem ken ruilen.

pi_15369906
slotje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')