quote:Lees je die topics dan niet ff trug..
Op donderdag 6 november 2003 23:28 schreef Georges het volgende:[..]
Gijs, gister was mijn internet stuk
Kon er niet zijn.
Maar Ker, hoe was tie?
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:29 schreef Hakkert het volgende:[..]
Lees je die topics dan niet ff trug..
![]()
quote:Wat ben jij vijandig vanavond ?
Op donderdag 6 november 2003 23:29 schreef Hakkert het volgende:[..]
Lees je die topics dan niet ff trug..
![]()
quote:Laten we het er op houden dat ik mijn weekje niet heb.. Maar die had je al wel door denk ik
Op donderdag 6 november 2003 23:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat ben jij vijandig vanavond ?
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:38 schreef Georges het volgende:
No probs Hakkie
hakkie ook
Beetje vaag einde misschien en onverwachts...
Anders dan ik dacht maar denk dat ik over 1 jaar echt kan zeggen wat die films bij elkaar nou zijn
Laatste nummer van de Matrix !
quote:Slaap ze Gijs
Op donderdag 6 november 2003 23:41 schreef Hakkert het volgende:
Gijzen ik ga pitten.... tot morgen!
quote:Nope
Op donderdag 6 november 2003 23:34 schreef Hakkert het volgende:[..]
Maar die had je al wel door denk ik
quote:Gijs!
Op vrijdag 7 november 2003 01:04 schreef kepler het volgende:
Gijs?
ik ga maffen
quote:BRILJANT
Op vrijdag 7 november 2003 00:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34385
quote:Strol die filmposter!!!
Op donderdag 6 november 2003 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Filmposter
quote:Over 40.000 jaar...... en dan het nummer Johny Be Good terug horen ... whahahaha
Op vrijdag 7 november 2003 00:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34385
PARIJS - Japanse wetenschappers hebben een polstelefoon ontwikkeld, waarbij je je vinger gebruikt als geluidsontvanger. Dat bericht de jongste editie van New Scientist.
Het prototype werkt zo dat een polsband binnenkomende signalen oppakt en deze laat vibreren door de vinger. Door je vinger in de je oor te doen, kun je deze signalen doorgeleiden naar je trommelvlies.
In de polsband zit een microfoon die weer je stemgeluid registreert. Een nummer bellen gebeurt ook met de stem, er zitten geen knoppen op de band. De telefoon gaat aan of uit door de vinger tegen de duim te drukken.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Whahahaha,...........
Op vrijdag 7 november 2003 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
Straks kan je ook bellen met je vinger in je neus
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bellen met een vinger in je oor
PARIJS - Japanse wetenschappers hebben een polstelefoon ontwikkeld, waarbij je je vinger gebruikt als geluidsontvanger. Dat bericht de jongste editie van New Scientist.
Het prototype werkt zo dat een polsband binnenkomende signalen oppakt en deze laat vibreren door de vinger. Door je vinger in de je oor te doen, kun je deze signalen doorgeleiden naar je trommelvlies.In de polsband zit een microfoon die weer je stemgeluid registreert. Een nummer bellen gebeurt ook met de stem, er zitten geen knoppen op de band. De telefoon gaat aan of uit door de vinger tegen de duim te drukken.
quote:stel je voor dat als je in de stad loopt en iedereen om je heen loopt met zijn vinger in zijn oor.... whahahahaha
Op vrijdag 7 november 2003 08:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whahahaha,...........
gaat nergens over !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |