Wat ik me bevoorbeeld nog goed kan herrineren is Arch Enemy op Graspop dit jaar, denk je lekker te gaan genieten van de music... fuck you, om de 10 sec achter je kijken want anders heb je wel een of ander lichaamsdeel in je nek hangen!
Heb bijna geen foto's kunnen maken en ook bijna nix kunnen zien, der kwamen echt fucking veel crowdsurfers langs, bij Six Feet Under wast nog erger, maar toen stonden we een beetje uit het midden dus kwam er maar een enkeling bij ons langs...
Njah, van mij mogen ze het overal wel verboden maken!!
En ik vat ook niet echt wat er leuk aan is.. beetje betast worden door tientallen mensen. Sommige vinden dat natuurlijk leuk .
quote:Overdrijven is ook een vak. Volgensmij is het bij elk festival verboden maar het gebeurd toch. Mijn broer heeft wel een keer z'n ribben gekneusd.
Op donderdag 6 november 2003 18:52 schreef metallicattim het volgende:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door boebiedoe op 06-11-2003 19:06]
Misschien is het een idee om bepaalde crowdsurfbanen te maken? Op grote concerten wordt het publiek toch al in tweeën gesplitst... als ze het nou aan een kant toelaten...? Ik denk dat er redelijk veel mensen het niet erg vinden, en er wel gaan staan...
Ik vind het overigens wel kunnen. Tuurlijk, je moet er op letten en ook ik vind het soms vervelend om om de 5 minuten een voet in je nek te hebben maar ach, ook dat hoort er gewoon bij. Schijt aan hebben.
quote:idd.. en crowdsurfen is ook ontzettend gaaf maar dan moeten ze je wel opvangen.
Op donderdag 6 november 2003 19:09 schreef =HellFire= het volgende:
Heheh, dat betasten, ja... hoort erbij denk ik he? Je moest eens weten hoeveel jongens graag de meiden opvangen.
Ik vind het overigens wel kunnen. Tuurlijk, je moet er op letten en ook ik vind het soms vervelend om om de 5 minuten een voet in je nek te hebben maar ach, ook dat hoort er gewoon bij. Schijt aan hebben.
quote:100% mee eens
Op donderdag 6 november 2003 19:26 schreef Grayburn het volgende:
Een concert zonder crwodsurfen is als een biertje zonder kraag, een jointje zonder wiet en een fokker zonder internet.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:24 schreef meshuggah het volgende:
sommige mensen zijn alleen wel heel dom om in de pit te gaan proberen te croudsurfen:P
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:15 schreef Boomknuffelaar het volgende:
Dan ga je toch lekker naar Frans Bauer, 10 keer in Ahoy. Of je gaat achteraan staan, of je blijft lekker THUIS, mietje.
We spreken dan uiteraard wel over het clubcircuit waarbij 200 man publiek al veel is.. de interactie band/publiek staat voorop.
Wat betreft een grote show zou ik inderdaad zeggen weg ermee.
quote:Hoei, Hardcoreshows op Texel... Dat gaat lekker hard altijd, kom helemaal blauw weer thuis, maar dat geeft niet. Want dan heb ik wel weer lekker Deluge, Uppercut, The Butcher of Higherside gezien!
Op vrijdag 7 november 2003 13:37 schreef THEDUELLIST het volgende:
wel eens op een punkrock/hardcore show geweest?
daar stikt het van de circlepits, de mosh, de headwalks, de walls of death, de pile-ons de stagedives, het gehalte van voorgenoemde taferelen bepaalt uiteindelijk of de show af was of niet.We spreken dan uiteraard wel over het clubcircuit waarbij 200 man publiek al veel is.. de interactie band/publiek staat voorop.
Wat betreft een grote show zou ik inderdaad zeggen weg ermee.
Tijdens punk vind ik het trouwens leuker. Melkweg blijft mijn favoriet. Daar kun je tenminste het podium op, beetje vaag rondrennen, securities ontwijken, (is toch leuk als je bij Freznal Rhomb het podium op gaat, en achter de coulisen NOFX ziet pilzen... En naar jou terugproosten! ) ,en weer terugduiken... Dan kan ik echt zo uit mijn dak gaan, er zijn maar weinig dingen mooier!
maar voor de rest wel gaaf om te zien
En ik kan prima van een concert genieten zonder crowdsurfen, ik vind het onzin dat "dat er gewoon bijhoort".
Heb er trouwens nooit zoveel last van gehad, maar ik ben eerlijk gezegd ook pas 1x naar een OPENlucht festival geweest (DOA 98). De rest was allemaal binnen en ik had er daar nog nooit last van gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 07-11-2003 17:20]
Zoals ik al zei crowdsurfen mag best, maar niet om de 5 sec iemand moeten overdragen, en als je vooraan staat is het nog erger, want dan sleuren ze echt helemaal over je heen...
En nou begin neit te zeuren dat ik dan maar niet vooraan moet gaan staan, want vooraan staan is vet, kun je tenminste fatsoenlijk headbangen
quote:Ik heb er een bord van gemaakt en die op mn deur gehangen
Op vrijdag 7 november 2003 18:18 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik heb er zelfs een icoontje van: [afbeelding]Maar ik vind niet dat het verboden moet worden!
maar ontopic, tja alst met mate gebeurt kan ik er wel om lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |