Peroon1 ademt in, en gaat gehurkt zitten. Daarna ademtie zo diep mogelijk uit, en gaat die gene recht staan. Een ander persoon slaat/duwt hem op de borst en *pfiew* persoon 1.
Maar wat ik mij afvroeg: is dit schadelijk voor je op een of andere manier, of is dit wel een goei plan voor een matig kinderfeesthe? .
Later .
Lijkt me niet echt iets goeds, om mensen express te laten flauwvallen :|
quote:Probeer het is
Op donderdag 6 november 2003 18:41 schreef Minisuisse het volgende:
Werkt dat echt joh
Ik ga het in ieder geval niet proberen.
quote:Ik zoek wel een proefpersoon
Op donderdag 6 november 2003 18:42 schreef BlackSun het volgende:[..]
Probeer het is
Ik ga het in ieder geval niet proberen.
Het zal niet direct schadelijke gevolgen hebben.. maar het is onnatuurlijk.
Flauwvallen is een 'beschermreactie' van het lichaam door de vaten te vernauwen in je hersenen ( tijdelijk)
Dit doet het lichaam niet voor niets.
Er kunnen best eens gevolgen zijn als je dit voor de lol doet ( paar keer)
Gewoonlijk doe je dit dan ook niet.
quote:Maar voor de rest is het dus niet erg slecht ?
Op donderdag 6 november 2003 18:44 schreef sexylexy het volgende:
gewoon flauwvallen is niet erg slecht, maar er kan wel iets mis gaan dat je in coma ligt ofzo.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 18:48 schreef d4rkl1ght het volgende:
Ja ik ken het... Nooit gezien/gedaan, maar ik ken iemand die dat weleens wilde uitproberen en met zn kop ergens tegen aan ramde. Geslaagde poging, hij was zekers bewusteloos
quote:Ik heb het ook weleens geprobeed met een maat van me maar op een iets andere manier.
Op donderdag 6 november 2003 18:50 schreef okkie-man het volgende:[..]
We hebben ons zeker vermaakt, al flikkerde hij wel hard op een marmeren vloer
quote:Jah dat is ongeveer hetzelfde effect..
Op donderdag 6 november 2003 19:54 schreef Antagonist het volgende:[..]
Ik heb het ook weleens geprobeed met een maat van me maar op een iets andere manier.
Gewoon gehurkt zitten , hyperventileren en dan opstaan en terwijl je je mond en neus dichthoud heel hard uitblazen .We hebben ons zeker vermaakt, al flikkerde hij wel hard op een marmeren vloer
Alleen als je zelf de proefpersoon bent, is die manier die ik vertelde echt freaky.. Want hoe harder die ander op je borst duwt, hoe verder je het zwarte gat ingetrokken wordt..
Zeker wel een keer het proberen waard .
spoiler:
Ga gehurkt zitten, hoofd tussen je benen en voor 20 seconden zwaar ademen. Sta daarna snel op, en blaas hard op de achterkant van je hand (waarbij geen lucht mag ontsnappen).
Hierdoor krijg je eerst even een verlaagd, en vervolgens een verhoogd zuurstofniveau in je hersenen. Als je het goed doet, is het effect vrij heftig, tot aan het zien van flitsende felle kleuren en uiteindelijk flauwvallen.
Wij noemen het "een outje oproepen".
quote:We houden het toch maar op "een outje oproepen"
Op zaterdag 8 november 2003 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Orthostatische hypotensie heet dat
quote:Ja precies, dat proces moet je nog ff perfectioneren
Op zaterdag 8 november 2003 17:08 schreef street011 het volgende:
waarom val ik niet flauw? heb het iets van 6 keer geprobeert... maar als ik geduwd wordt wiebel ik en voelt het licht in mn hoofd, mja dat heb ik ook als ik 's ochtends op sta...
quote:Niet
Op donderdag 6 november 2003 18:40 schreef Nimitz het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je weer bijkomt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |