abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14432531
Bij "Man bijt Hond" zag ik vanochtend een item over een man die al heel lang een klein aapje als huisdier heeft. Nu ging het item erover dat het bezit van Apen als huisdier verboden wordt (waarschijnlijk), is dit nu dan niet al zo?

Kun je gewoon een aapje kopen? Wat kost dat ongeveer?

Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_14432774
Ik hoop het toch niet voor die apen...
en als het al kan, zal het wel heel duur zijn...

DE ONTEMBARE LEEUWEN
WOPWOPWOP
pi_14433115
Apen te koop :(

Staat ook e.e.a. over in

pi_14479983
Nou ik zou het je sterk afraden om een aap als huisdier te nemen.
Zoiezo is het zielig voor zo'n beest ( vind ik)
Wat is nou het hele euvel: De meeste apen zijn leuk en gezellig totdat ze ongeveer 4 jaar worden.
Een aap wordt dan namelijk volwassen en dan blijft het vaak niet echt meer een aardig beestje.
Een achteroom van mij is de oprichter van Stichting Aap en die kon daar verhalen over vertellen daar werd je akelig van en zelf had hij ook de nodige littekens.
Dus ik raad toch echt aan om daar absoluut niet aan te beginnen.
By the way Stichting Aap is zeer interessant om daar eens een kijkje te gaan nemen.
pi_14498812
Opzich wel schattig zo'n aapje, lijkt me wel wat om mee over straat te gaan. . Beetje Pipi Langkous like, die had ook zo'n beest. . Maar ja het is gewoon geen huisdier nee, mensen hier uit de straat hadden een paar jaar geleden een wasbeertje als huisdier, wel geinig gezicht als ze die moesten uitlaten. Beestje is toen later ook naar Stichting Aap gegaan.
  zondag 9 november 2003 @ 12:40:53 #7
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_14498837
leuker is geen aap te nemen als huisdier, maar eentje gaan adopteren:

www.janegoodall.nl of www.aap.nl

maandag 10 november 2003 @ 08:41:28 #8
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_14516468
Het lijkt mij niks, als je een tuin bezit is een hertje of een kangaroo misschien een leuk alternatief?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_14669520
quote:
Op maandag 10 november 2003 08:41 schreef BAZZA het volgende:
Het lijkt mij niks, als je een tuin bezit is een hertje of een kangaroo misschien een leuk alternatief?
hm.. als je een hertje of een kangaroe wil hebben moet je wel over een Heel Grote Tuin beschikken zeg! Een gemiddeld tuintje zal niet volstaan hoor.
Neem dan liever een paar kipjes. Die kunnen zelfs met zn 6en op 1 vierkante meter (volgens pluimveehouders).
En als je persé iets exotischer wil: parelhoentjes, of woestijnratjes zijn ook leuk. Ratjes zijn trouwens nog slim en goed te trainen ook.
dag!
http://sarita.web-log.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')