abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2003 @ 20:29:31 #126
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_14440310
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:25 schreef PAKO het volgende:

[..]

ROFL wat een sukkel, als jij nou een nekschot kreeg, zijn we gelijk van je onzinnige gepost af!

anders ga jij eve nadenken.

je hebt vast geen huisdieren als ik dit zo lees.

dat vergeet je gewoon niet.

De duiven krijge toch ook eten?

BTW: me toetsenbord is stuk dus niet zeuren over ty[p's en zp.

pi_14440519
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:16 schreef Annastacia het volgende:
Om bij het begin te beginnen:
Zaterdag bleek dat alle duiven van mijn vader (op 2 na) weg waren, overal lagen veertjes en bloed.
Toen heeft mijn vader een soort val gemaakt, dus als er weer iets in het hok zou komen, dat het luik dan zou dichtvallen. Maandagavond had ie beet. Het bleek om een enorme kat te gaan.
Voor "straf" werd deze in een hokje gezet, waar ook weleens duiven in worden gestopt, als ze even niet bij de andere duiven mogen komen. Dit hokje is zo'n 50 bij 50 cm groot. Hij paste er prima in, en voor straf mocht ie er even in blijven zitten. Ik heb het gezien, we hebben hem wat eten en drinken gegeven.
Papa zei dat hij hem ergens los zou laten, of naar het asiel brengen.
Ik heb tegen ze gezegd dat ze niet moesten vergeten het beest eten te geven, en hem als ze er niet snel iets mee zouden doen, ergens anders in moesten stoppen, met meer ruimte. Mijn ouders hebben 3 tuinhuisjes en een garage, ruimte dus. Eerdisteren (dinsdag) bleek dat ze het beest NOG niet weggebracht hadden, maar dat ie in een ander (groter) hok zat. Prima, kon het alleen niet controleren, want ik woon niet thuis, maar in een andere stad.
Woensdag erg druk gehad, niet meer naar de kat gevraagd.
Nu komt het: mijn moeder meldt doodgewoon over msn dat de kat dood is. Ik dacht eerst: die hebben ze naar het asiel gebracht, want het bleek een wilde kat te zijn (geen van de buren hadden hem opgeëist), en daarom hebben ze hem laten inslapen. Kan ik allemaal inkomen.
Maar nee hoor, het blijkt dat ze het beest VIER dagen lang in dat kleine hokje hebben laten zitten, in zijn eigen vuil
Hij is nu dood, want hij heeft geprobeerd om eruit te komen, en heeft zijn kop door het gaas gestoken, waardoor hij zichzelf gewurgd heeft. Waarschijnlijk heeft ie er heel lang over gedaan om dood te gaan
Ik ben zo vreselijk boos dat ik mijn moeder verrot heb gescholden door de telefoon, en de hoorn erop gekwakt heb!
Ik ben zó boos dat ik er bijna van moet huilen! Ze hebben zitten liegen tegen mij omdat ze wisten dat ik anders het beest zou komen halen. Maar het alleregste vind ik dat ze het beest zo hebben durven te behandelen. Vooral mijn vader, ik heb altijd gedacht dat hij zo'n dierenliefhebber was.
Ik kots er echt van, en heb dus voorlopig dus ab-so-luut geen trek om tegen ze te praten.
pi_14440767
uhm eigen schuld van die kat had ie die onschuldige vogeltjes maar niet aan moeten vallen, die hebben pas egt geleden nee hoor ik heb geen medelijden... k heb sowiezo een hekel aan katten
pi_14440978
Een topic waarin het over katten gaat en nog geen reply van MikeyMo

En dat al 6 pagina's!

pi_14445175
Tis kat eigen dat ie achter vogeltjes aan gaat!!!! En em dan in zo'n klein kut hokje stoppen in zijn eigen vuil!! Het had mijn kat kunnen wezen!! En dan had ik je ouders toch echt wel even hun strotjes dichtgeknepen kunnen ze ff voelen wat die kat heeft gevoeld! Kotsen doe ik van die mensen getver!!!!
pi_14445941

Hoe TS nu tegenover zijn vader staat.

pi_14459044
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:27 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Ik was ook ZO KWAAD, dat ik die kat rechtstreeks buiten de deur OVER de schuur geschopt had. Of hij die vlucht overleefd had, wilde ik niet weten
sorry hoor maar dit haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan..

waar haal jij dat gore lef vandaan om dat beest zo toe te takelen?
als ik je kende wist ik het wel, dan ging je op precies dezelfde manier de deur uit, alleen dan van een flat van 11 hoog, en dan wil ik wel zeker weten dat je het niet hebt overleefd... smeerlap!

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_14462429
quote:
Om bij het begin te beginnen:
Zaterdag bleek dat alle duiven van mijn vader (op 2 na) weg waren, overal lagen veertjes en bloed.
Toen heeft mijn vader een soort val gemaakt, dus als er weer iets in het hok zou komen, dat het luik dan zou dichtvallen. Maandagavond had ie beet. Het bleek om een enorme kat te gaan.
Voor "straf" werd deze in een hokje gezet, waar ook weleens duiven in worden gestopt, als ze even niet bij de andere duiven mogen komen. Dit hokje is zo'n 50 bij 50 cm groot. Hij paste er prima in, en voor straf mocht ie er even in blijven zitten. Ik heb het gezien, we hebben hem wat eten en drinken gegeven.
Papa zei dat hij hem ergens los zou laten, of naar het asiel brengen.
Ik heb tegen ze gezegd dat ze niet moesten vergeten het beest eten te geven, en hem als ze er niet snel iets mee zouden doen, ergens anders in moesten stoppen, met meer ruimte. Mijn ouders hebben 3 tuinhuisjes en een garage, ruimte dus. Eerdisteren (dinsdag) bleek dat ze het beest NOG niet weggebracht hadden, maar dat ie in een ander (groter) hok zat. Prima, kon het alleen niet controleren, want ik woon niet thuis, maar in een andere stad.
Woensdag erg druk gehad, niet meer naar de kat gevraagd.
Nu komt het: mijn moeder meldt doodgewoon over msn dat de kat dood is. Ik dacht eerst: die hebben ze naar het asiel gebracht, want het bleek een wilde kat te zijn (geen van de buren hadden hem opgeëist), en daarom hebben ze hem laten inslapen. Kan ik allemaal inkomen.
Maar nee hoor, het blijkt dat ze het beest VIER dagen lang in dat kleine hokje hebben laten zitten, in zijn eigen vuil
Hij is nu dood, want hij heeft geprobeerd om eruit te komen, en heeft zijn kop door het gaas gestoken, waardoor hij zichzelf gewurgd heeft. Waarschijnlijk heeft ie er heel lang over gedaan om dood te gaan
Ik ben zo vreselijk boos dat ik mijn moeder verrot heb gescholden door de telefoon, en de hoorn erop gekwakt heb!
Ik ben zó boos dat ik er bijna van moet huilen! Ze hebben zitten liegen tegen mij omdat ze wisten dat ik anders het beest zou komen halen. Maar het alleregste vind ik dat ze het beest zo hebben durven te behandelen. Vooral mijn vader, ik heb altijd gedacht dat hij zo'n dierenliefhebber was.
Ik kots er echt van, en heb dus voorlopig dus ab-so-luut geen trek om tegen ze te praten.
Ja ik ken dat. Gelukkig is het bij mij nog nooit zo erg geworden, alleen een keer dat mijn vader een heleboel mieren zat dood te stampen en ik ben daar gruwelijk kwaad en verdrietig om geworden.
pi_14463732
gvd, katten roeleren, zo doodgaan is echt niet relaxed
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:01:48 #135
11502 nipeng
The last ride is free
pi_14464270
quote:
Jezus wat ziek, dat doe je toch niet?
  vrijdag 7 november 2003 @ 23:53:32 #136
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_14473525
idd een kut-actie .. zet 10 dierenmishandelaars op een rij, geef me een geweer, en ik knal ze allemaal overhoop... als ik ergens niet tegen kan .. (en kom niet met die bullshit reacties van "het is maar een kat" .. die mensen vinden het zeker ook normaal dat er elke week weer paarden / schapen e.d. mishandeld worden d.m.v. bijv. een mes in hun geslachtsdelen?? ach het is "maar" een paard he..)

Maarja, niet iedereen is even snugger op deze wereld..

AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  donderdag 13 november 2003 @ 15:34:04 #137
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_14606518
Ben je nog steeds boos of niet meer?
852002IWASTHERE
pi_14608228
Auw hoer, en kat straffen, jongens, waar slaat dat op.
Ik snap niet dat mensen zo kunnen denken.
Niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')