quote:Amen.
Op donderdag 6 november 2003 16:33 schreef Fling het volgende:[..]
Jij dacht dat je een wilde kat kon vangen en in een klein kooitje kon stoppen? Dream on, ik krijg m'n eigen kat nog niet eens in een reismandje zonder ernstige verwondinge op te lopen. Dit klinkt eerder als draaikonterij van je vader om te rechtvaardigen wat ie gedaan heeft.
quote:als je mijn beginpost had gelezen, dan had je geweten dat het hok wel degelijk beveiligd was. We hebben veel katten in de buurt, waarvan het tot nu toe geen een van gelukt is om de kooi binnen te dringen. Deze kat heeft gaten in stevig gaas gemaakt, toen een paar stukken hout weggesloopt, vervolgens hardplastic tralies gesloopt, en toen nog een keer gaas gesloopt. Een sterke en slimme kat dus
probleem is dat hij z'n hok beter had moeten beveiligen van die kutduiven
quote:Hmm...ja dan had het helemaal allemaal slimmer gedaan kunnen worden..vraag je vader is of uit laxheid dat beest daarin heeft gedaan en laten zitten of uit boosheid van 'Dat beest heeft mn duiven vermoord, dus laat em nou zelf ook maar ff lijden..'
Op donderdag 6 november 2003 16:30 schreef Annastacia het volgende:[..]
het erge is dat mijn ouders wel degelijk alle ruimte hebben. Ze wonen met zijn tweeen in een heel groot huis, hebben een grote tuin met 2 tuinhuisjes, waarvan er eentje bijna leeg is. Ik heb tegen ze gezegd (eergisteren) dat ze de kat daar best in konden stoppen (huisje van 4 bij 4 meter, riant dus).
quote:en dat allemaal in 1dag/nacht?
Op donderdag 6 november 2003 16:35 schreef Annastacia het volgende:[..]
als je mijn beginpost had gelezen, dan had je geweten dat het hok wel degelijk beveiligd was. We hebben veel katten in de buurt, waarvan het tot nu toe geen een van gelukt is om de kooi binnen te dringen. Deze kat heeft gaten in stevig gaas gemaakt, toen een paar stukken hout weggesloopt, vervolgens hardplastic tralies gesloopt, en toen nog een keer gaas gesloopt. Een sterke en slimme kat dus
je vader zou kwaad op zichzelf moeten zijn. Blijkbaar was het niet goed genoeg beveiligd.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 06-11-2003 17:09]
Afschuwelijk, ik kan me heel goed voorstellen dat je je ouders voorlopig echt niet wilt spreken!
Nu begrijp je ook hoe ik tegenover katten sta. Als je van het beest houdt dan hou je 'm binnen. Ik laat m'n hond ook niet los lopen.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 06-11-2003 17:11]
quote:haha appels met peren vergelijken, stakker
Op donderdag 6 november 2003 16:41 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Luister, in mijn buurt zijn er ook mensen die van die gedomesticeerde roofdieren (aka katten) los laten lopen. Die komen dus ook in mijn tuin en dan heb ik daar allemaal van die sigarepeukjes liggen, kattedrollen dus.
Nou heb ik ook een Rottweiler, Barney. Een heel lief beest. Met wat moeite heb ik 'm nu zo ver dat 'ie elke kat aanvliegt die de tuin inkomt. Sommige bijt hij dood en sommige vluchten zonder staart. Het resultaat is echter wel dat ik nu bijna geen overlast meer van katten heb.Nu begrijp je ook hoe ik tegenover katten sta. Als je van het beest houdt dan hou je 'm binnen. Ik laat m'n hond ook niet los lopen.
quote:Stoer jongen! ik geloof er alleen geen zak van. Je laat die hond dan wel los in de tuin maar geen poes krijgt hij te pakken.
Op donderdag 6 november 2003 16:41 schreef Pikkebaas het volgende:Nou heb ik ook een Rottweiler, Barney. Een heel lief beest. Met wat moeite heb ik 'm nu zo ver dat 'ie elke kat aanvliegt die de tuin inkomt. Sommige bijt hij dood en sommige vluchten zonder staart. Het resultaat is echter wel dat ik nu bijna geen overlast meer van katten heb.
Maar we begrijpen wat je bedoelt hoor
Discussieer aub normaal en laat elkaar in zijn of haar waarde. Dat maakt het allemaal een stuk leuker.
Dit is gewoon een onschuldig beest doodmaken. In zulke gevallen moet je het baasje traceren en daar een hartig woordje mee voeren. En desnoods breng je het beest naar het asiel zodat je er zelf geen last meer van hebt, maar doodmaken (of je zogenaamde killer-dog erop af sturen) gaat te ver!
quote:Dat zal vast niet de bedoeling zijn geweest van de ouders. Misschien dat ze zelfs het beestje de hele tijd hebben zitten volproppen. Maar je moet zelf ook eens beseffen hoe het is om je dierbaren te verliezen door een of andere domme kat die je niets doet.
Op donderdag 6 november 2003 17:27 schreef imago het volgende:
Dit is gewoon een onschuldig beest doodmaken. In zulke gevallen moet je het baasje traceren en daar een hartig woordje mee voeren. En desnoods breng je het beest naar het asiel zodat je er zelf geen last meer van hebt, maar doodmaken (of je zogenaamde killer-dog erop af sturen) gaat te ver!
quote:Alsof het voor het baasje van de kat wél leuk is om z'n beest te verliezen. En het is niet leuk om je "dierbaren" (als je duiven zo graag zo wil noemen...) te verliezen, maar dat geeft je niet het recht om die kat die er gewoon niets aan kan doen te straffen.
Op donderdag 6 november 2003 17:29 schreef Youssef het volgende:
Dat zal vast niet de bedoeling zijn geweest van de ouders. Misschien dat ze zelfs het beestje de hele tijd hebben zitten volproppen. Maar je moet zelf ook eens beseffen hoe het is om je dierbaren te verliezen door een of andere domme kat die je niets doet.
Spoor dan het baasje op en eis een vergoeding voor je duiven. Krijg je de oorspronkelijke duiven niet mee terug, maar dan heb je er tenminste de échte schuldige mee.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 17:46 schreef Conflict het volgende:
TS loopt dus ook nog te liegen hier.
De betrokken vader heeft zich schuldig gemaakt aan het doelloos en moedwillig laten lijden en doodgaan van een dier met geen andere reden dan het laten lijden en doodgaan zelf. Dat zit nergens genetisch ingebakken, is onnodig, hartvochtig en verwerpelijk. Net als TS zou ik er behoorlijk ziek van zijn wanneer ik tot de conclusie moest komen dat mijn ouders daartoe in staat zouden zijn.
quote:dan sluit je ze af uit de familie?
Op donderdag 6 november 2003 16:07 schreef Annastacia het volgende:[..]
Dit is een van de weinige reacties waar ik me in kan vinden. Ik hoop dat hij zijn excuses aanbiedt, vooral over het feit dat ie denkt mij nog steeds te kunnen behandelen als een kind van 3
je woont tooch samen met je vriend ofzo?
doe ik ook met mijn schoonouders straks hoor.
quote:Wat zit je nou telkens te lullen over vriendinnen man? Je neemt zeker ook regelmatig een hond in zijn hol?
Op donderdag 6 november 2003 20:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Dan neem ik ook je vriendin (die je vermoedelijk niet hebt) effe van achteren terwijl ik van voren haar poesje kapottrek.het is immers maar een mens.
quote:Moet jij niet gaan eten ofzo?
Op donderdag 6 november 2003 20:19 schreef Youssef het volgende:[..]
Wat zit je nou telkens te lullen over vriendinnen man? Je neemt zeker ook regelmatig een hond in zijn hol?
Dit heeft hier niets mee te maken jankerd...
quote:moet je beter hout nemen en zo.
Op donderdag 6 november 2003 16:35 schreef Annastacia het volgende:[..]
als je mijn beginpost had gelezen, dan had je geweten dat het hok wel degelijk beveiligd was. We hebben veel katten in de buurt, waarvan het tot nu toe geen een van gelukt is om de kooi binnen te dringen. Deze kat heeft gaten in stevig gaas gemaakt, toen een paar stukken hout weggesloopt, vervolgens hardplastic tralies gesloopt, en toen nog een keer gaas gesloopt. Een sterke en slimme kat dus
ennee, die kat moet dan lang bezig geweest zijn.
dus je vader houd ook niet zo van die duicvn.
Groot gelijk als je voorlopig niet meer met ze praat, gaan ze misschien nog eens nadenken over hun daad. ![]()
Sterkte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |