quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:06 schreef C2000 het volgende:[..]
Die kat wachtte niet op zn dood want hij kreeg eten, die vader is alleen lax geweest en heeft te lang gewacht met handelen..wat achteraf niet slim was..
Dit is gewoon dierenmishandeling man.
lax en te lang wachten met handelen?
Hij had dit nooit van z'n leven mogen doen.
quote:Je zou ns moeten weten hoeveel mensen er zijn die helemaal niks eten of om hun mening in de cel worden gesmeten in hun eigen stront. Daar hoor ik jou ook niet over. BTW Heb je de situatie gezien? Dan zou ik dit soort uitgesproken 'woeste' meningen maar voor me laten. Nee ik ben niet mild, maar ik kan wel realistisch blijven en me voorstellen wat er is gebeurd, waar bij jou alleen de feiten 'hok 50cmx 50cm voor je ogen spelen..
Op donderdag 6 november 2003 16:07 schreef F1908 het volgende:[..]
Moet ik jou eens in een hok rotten met rondom je heen een halve meter ruimte. Dan zal ik je vreten geven (hoevaak heeft ie eigenlijk vreten gehad?) kijken of je daar blij van word..
[Dit bericht is gewijzigd door C2000 op 06-11-2003 16:14]
quote:Tjah, de ene vis is de andere niet. Jammer, maar die man had gewoon moeten informeren hoe groot zo een aquarium minimaal moet zijn. En natuurlijk welk vlokvoer geschikt is...
Op donderdag 6 november 2003 16:13 schreef PLAE@ het volgende:[..]
quote:Achteraf is het dieren mishandeling ja, maar het verschil is dat dit niet 100% express is gegaan. Ik wil ook niemand de hand het hoofd houden maar ja dat komt toch altijd verkeerd over..zoals ik zei tis het ene tegen het andere uiterste blijkbaar..
Op donderdag 6 november 2003 16:13 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Afgelopen dinsdag schreef TS in dit topic Doodschieten Kat toegestaan door Jagers:
quote:En even later:
Op dinsdag 4 november 2003 11:03 schreef Annastacia het volgende:
Zaterdag heeft een kat (waarschijnlijk van iemand uit de buurt), het duivenhok van mijn vader gesloopt, en vervolgens 20 duiven vermoord, en meegenomen. Niemand heeft zich nog gemeld, terwijl er echt wel iemand 20 geringede duiven op zijn stoep heeft gevonden. De kat zit voorlopig in een HEEL klein kooitje, in het inmiddels lege en gesloopte duivenhok. Dat zijn baasje te beroerd is om even rond te kijken van wie die duiven nou zijn, is echt schandalig! Katten kunnen we degelijk schadelijk zijn voor hun omgeving. Ik heb er niet omgevraagd om zo'n beestje in mijn tuin te hebben rondlopen!
quote:Voor de duidelijkheid: HET GING HIER DUS NIET OM EEN WILDE KAT!!!
Op dinsdag 4 november 2003 11:13 schreef Annastacia het volgende:[..]
nee, we denken niet dat er binnenkort een eigenaar op komt dagen. Katten kunnen nogal eens een weekje wegblijven. En je kunt moeilijk het beest een week in een kooitje zetten. (We hebben een hond, dus in huis kan ie niet)
Verder hebben we niet zo'n zin om het beestje terug te geven, want dan loopt ie weer vrolijk door onze tuin, en kunnen we nooit nieuwe duiven aanschaffen. Snap je? Het is wel zielig om het beestje af te maken, want het je kunt het hem eigenlijk niet kwalijk nemen (wel de eigenaren overigens), dus hij gaat zodadelijk mooi naar het asiel.
Niet iedereen heeft 'een luxueus katten paleis voor wilde katten die duiven aangevallen hebben en wachten op een spuitje' staan.
Het probleem is dat het 'EVEN vasthouden' is verandert in (wat was het?) 4 dagen en dat kan niet.
[Dit bericht is gewijzigd door C2000 op 06-11-2003 16:25]
quote:Je noemde de dader een homo, net alsof alle homosexuelen dierenmishandelaars zijn. Verder edit je snel jezelf, en beweert vervolgens dat je iets nooit hebt gezegd. Ben je toevallig schizofreen?
Op donderdag 6 november 2003 16:21 schreef F1908 het volgende:[..]
Daar ging het niet over, reageer aub een beetje inhoudelijk danku
quote:Naar het asiel misschien?
Op donderdag 6 november 2003 16:23 schreef C2000 het volgende:
Um.. wat had ie dan moeten doen, die kat loslaten? Of in huis houden tot ie weggebracht kon worden? LOL..Niet iedereen heeft 'een luxueus katten paleis voor wilde katten die duiven aangevallen hebben en wachten op een spuitje' staan.
Het probleem is dat het EVEN is verandert in (wat was het?) 4 dagen en dat kan niet.
Daar zijn mensen aanwezig die ze normale leefruimte aanbieden
quote:Lang leve de back-button
Op donderdag 6 november 2003 16:25 schreef Alicey het volgende:[..]
Je noemde de dader een homo, net alsof alle homosexuelen dierenmishandelaars zijn. Verder edit je snel jezelf, en beweert vervolgens dat je iets nooit hebt gezegd. Ben je toevallig schizofreen?
quote:Maar dan had ie hem toch wel eerder weg kunnen brengen...
Op donderdag 6 november 2003 16:23 schreef C2000 het volgende:
Um.. wat had ie dan moeten doen, die kat loslaten? Of in huis houden tot ie weggebracht kon worden? LOL..Niet iedereen heeft 'een luxueus katten paleis voor wilde katten die duiven aangevallen hebben en wachten op een spuitje' staan.
Het probleem is dat het 'EVEN vasthouden' is verandert in (wat was het?) 4 dagen en dat kan niet.
Je zou je pa echt aan moeten geven. Meer dan een geldboete zal hij wel niet krijgen maar dan voelt hij het iig een beetje! En de boete zal hem meer kosten dan een paar nieuwe duiven.
quote:Ik heb eerst gedacht dat het om een huiskat ging, later zei mijn vader tegen me dat het waarschijnlijk een wilde kat was, omdat hij zich zo agressief gedroeg. Vandaar dat ik er nu vanuit ging dat het een verwilderde kat was.
Voor de duidelijkheid: HET GING HIER DUS NIET OM EEN WILDE KAT!!!
[Dit bericht is gewijzigd door C2000 op 06-11-2003 16:30]
quote:Jep. Maar dat zeg ik toch als het ware ook? EVEN kan imo wel maar in dit geval heeft het veel te lang geduurd.
Op donderdag 6 november 2003 16:27 schreef oOfaithOo het volgende:[..]
Maar dan had ie hem toch wel eerder weg kunnen brengen...
quote:Ja vreemd als iemand je in een klein kuthokje stopt he
Op donderdag 6 november 2003 16:27 schreef Annastacia het volgende:[..]
Ik heb eerst gedacht dat het om een huiskat ging, later zei mijn vader tegen me dat het waarschijnlijk een wilde kat was, omdat hij zich zo agressief gedroeg. Vandaar dat ik er nu vanuit ging dat het een verwilderde kat was.
dan kan je wel eens aggressief gaan doen. Helemaal lekker zal hij zich iig niet gevoeld hebben [Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 06-11-2003 16:30]
quote:Komt jou vader onder de welbekende steen vandaan of wat? Omdat een kat agressief is, heeft hij geen baasje?
[B]later zei mijn vader tegen me dat het waarschijnlijk een wilde kat was, omdat hij zich zo agressief gedroeg.
quote:het erge is dat mijn ouders wel degelijk alle ruimte hebben. Ze wonen met zijn tweeen in een heel groot huis, hebben een grote tuin met 2 tuinhuisjes, waarvan er eentje bijna leeg is. Ik heb tegen ze gezegd (eergisteren) dat ze de kat daar best in konden stoppen (huisje van 4 bij 4 meter, riant dus).
Niet iedereen heeft 'een luxueus katten paleis voor wilde katten die duiven aangevallen hebben en wachten op een spuitje' staan.
quote:Hmm, dat is geen reden hoor, onze kat kan door ons worden opgepakt en door niemand anders (buitenshuis dan). Als je dat probeert mag je toch zeer goed kennis maken met 18 nagels en een bekkie vol tanden. Als je hem tenminste kan vast pakken, want hij rent eigenlijk voor iedereen weg.
Ik heb eerst gedacht dat het om een huiskat ging, later zei mijn vader tegen me dat het waarschijnlijk een wilde kat was, omdat hij zich zo agressief gedroeg. Vandaar dat ik er nu vanuit ging dat het een verwilderde kat was.
quote:Als ik iemand een kankerpatient noem is dat toch ook niet gepast om dat als scheldwoord te gebruiken?
Op donderdag 6 november 2003 16:28 schreef PLAE@ het volgende:[..]
dat is gewoon een scheldwoord.
quote:IK overdrijf?! Kijk naar je eigen!
en niet overdreven moraalridderig doen aub.
ipv op een normale volwassen manier dit op te lossen (vrijlaten, dierenambulance oid) heeft hij zich gedragen als een achterlijke hilbilly
quote:Jij dacht dat je een wilde kat kon vangen en in een klein kooitje kon stoppen? Dream on, ik krijg m'n eigen kat nog niet eens in een reismandje zonder ernstige verwondinge op te lopen. Dit klinkt eerder als draaikonterij van je vader om te rechtvaardigen wat ie gedaan heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |