abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14432438
quote:
Kan ik me wel in vinden, er wordt ineens een drama van gemaakt terwijl het misschien helemaal niet de bedoeling was om die kat dood te laten gaan...
o, ik weet wel zeker dat het niet de bedoeling was om de kat dood te laten gaan. Maar je kunt er wel enigszins rekening mee houden dat de kat het niet leuk vindt om 4 dagen in zijn eigen stront te gaan zitten?
pi_14432463
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:36 schreef Annastacia het volgende:

[..]

o, ik weet wel zeker dat het niet de bedoeling was om de kat dood te laten gaan. Maar je kunt er wel enigszins rekening mee houden dat de kat het niet leuk vindt om 4 dagen in zijn eigen stront te gaan zitten?

Ja, alsof die duiven het leuk vonden opgevroten te worden door zo'n vatsige kat
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
pi_14432494
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:34 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Jij niet. Maar er zijn mensen hier die dat graag zouden willen !

Lol...
Maar ff serieus.. zo ga je toch niet met een dier om? Bovendien, de buren hebben hem neit opgeiist ( hoe moeten de buren weten dat hun kat daar zit ) dus is hij direct wild?
pi_14432501
die kat is een held!!! DUIVEN ZUIGEN DIE MAKEN JE IN DE ZOMER ELKE OCHTEN OM 6 UUR WAKKER MET ROEKOEROEKOE STOMME TYFUSBEESTEN
pi_14432516
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:34 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Jij niet. Maar er zijn mensen hier die dat graag zouden willen !

Het Keldertje
  donderdag 6 november 2003 @ 15:39:27 #56
14922 Keerzijde
heeft altijd gelijk
pi_14432525
Ga nou niet lopen verkondigen dat die kat zelfmoord heeft gepleegd.
Als dat dier 4 dagen in een klein hokje moet zitten heeft ie ook weinig keus en zal natuurlijk proberen te ontsnappen.

En pikkebaas is al helemaal een sneue puber.
Ik kan nog respect opbrengen voor mensen die zeggen geen kattenliefhebbers te zijn, maar deze gang van zaken niet goedkeuren.
Maar dat pikkebaas pubertje geilt zelfs op het onnodig lijden van een dier dat niet weet wat het fout gedaan heeft.
Ik ben benieuwd of ie IRL ook zo'n grote bek zou hebben.
(laat maar, ik weet het antwoord al)

An open mind is a joy forever!
pi_14432573
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:39 schreef Keerzijde het volgende:

(laat maar, ik weet het antwoord al)

Zeker bij Jomanda geïnformeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Youssef op 06-11-2003 15:41]

pi_14432584
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:16 schreef Annastacia het volgende:
Ik kots er echt van, en heb dus voorlopig dus ab-so-luut geen trek om tegen ze te praten.
Het komt vaak voor dat "dierenliefhebbers" die van duiven houden, een kat verzuipen of zijn nek breken. Helaas staat dit geval niet op zichzelf. Het komt ook voor bij kattenliefhebbers die vinden dat ze alle honden zouden moeten afschieten. Echte dierenliefde is zeldzaam, en daarvoor zou je bij degenen moeten kijken die ook uit principes veganist zijn, en dus geen dieren of dierlijke producten eten.

Ik heb het zelf trouwens ook met mijn tijger, "dierenliefhebbers" gaan ook tekeer wanneer ze speels gromt naar bijvoorbeeld een tekkeltje.

donderdag 6 november 2003 @ 15:41:57 #59
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_14432600
wat een tyfusstreek zeg, tering wat heb jij een kutouders
852002IWASTHERE
pi_14432652
Klinkt eerder als een wraakactie van je pa. De lul!
pi_14432701
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:41 schreef Hakkert het volgende:

[..]

En het zal mij nix verbazen als we je ooit nog eens in een reportage zouden zien van SBS6

Als het maar niet bij Ton is.
pi_14432738
Ik vind sommige reacties van: "ik sleur je vader achter een auto door de straat" te ver gaan.
Ik zal ze er zeker nog over aanspreken, maar dan op een rustige manier.
pi_14432808
Mwah niet echt netjes gehandeld nee.

Maar een kat meer of minder ik geef er niet om, sommige reacties zijn echt diep triest het is maar een fucking kat.. ga gelijk ff janken om die duiven dan.. niemand mist die kat toch?

pff je denkt er 3 seconden overna en vind het triest maar daar houdt het ook bij op..
Als een fucking rijger mijn vijver aan het leeg vissen is dan hoef ik er niet overna te denken of ik pak een bucks (als ik er een had )

gezellig...
  donderdag 6 november 2003 @ 15:49:27 #64
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_14432839
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:48 schreef Garagefluit het volgende:
niemand mist die kat toch?
De eigenaar misschien?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_14432886
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:46 schreef Annastacia het volgende:
Ik vind sommige reacties van: "ik sleur je vader achter een auto door de straat" te ver gaan.
Ik vind mensen die beetjes opsluiten en laten creperen in een hok tever gaan. Die pa van jou kan toch zeker wel van zich afbijten? Dan mag íe laten zien wat voor een stoere bink hij is.

Het meest wrede wat je kan bedenken is nog niet genoeg voor zo'n klootzak!

pi_14432936
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:31 schreef TeazNutz het volgende:
...knip...
--- Je belt Willibrod op:" Beetje katten doodmaken he!" Stomme dierenbeul", "Iedereen ziet nu wat een walgelijke man je bent"
"Gadverdamme, stomme zak" "He, kpraat tegen je"
, ik had het heel anders gevonden als je vader die kat meteen gekilld had. Gewoon een schot hagel en weg kat. Wat nu gebeurt is noem ik gewoon dierenmishandeling. Dat feit moet volgens mij ook bestraft worden, gewoon in de vorm van een boete o.i.d.
pi_14432981
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:46 schreef Annastacia het volgende:
Ik zal ze er zeker nog over aanspreken, maar dan op een rustige manier.
Ik zou er goed over nadenken, en er serieus over denken uit zijn buurt te blijven. Als hij zoiets bij dieren kan, kan hij het ook bij mensen. Misschien ben jij wel de volgende die hij in een hokje stopt
  donderdag 6 november 2003 @ 15:55:15 #68
14922 Keerzijde
heeft altijd gelijk
pi_14433002
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:48 schreef Garagefluit het volgende:
Mwah niet echt netjes gehandeld nee.

Maar een kat meer of minder ik geef er niet om, sommige reacties zijn echt diep triest het is maar een fucking kat.. ga gelijk ff janken om die duiven dan.. niemand mist die kat toch?

pff je denkt er 3 seconden overna en vind het triest maar daar houdt het ook bij op..
Als een fucking rijger mijn vijver aan het leeg vissen is dan hoef ik er niet overna te denken of ik pak een bucks (als ik er een had )

Kijk, DAT zijn nou de normen en waarden waar we het tegenwoordig over hebben.
Dat een kat duiven opvreet, is triest voor de duiven en voor de eigenaar.
Dat en mens vervolgens de kat in een te klein hok stopt en daar dood laat gaan is gewoon te triest voor woorden. (of je nou een hekel hebt aan katten of niet)

Dat jij een rEIger (beschermd overigens!) naast je vijver moeiteloos dood zou knallen geloof ik direct, maar ik vind het wel heel gemakkelijk om alles waar je je aan stoort maar klakkeloos uit de weg wilt ruimen.
Analoog daaraan zou ik me aan jou kunnen storen en jou moeiteloos een mes tussen je ribben kunnen steken omdat jouw kop mij op straat niet zou aanstaan.
Maar dat doe ik ook niet.
Er is ALTIJD een andere en betere oplossing!

pi_14433212
Tis hier wel steeds het ene of het andere uiterste.. tis een stomme actie je vader maar je (en die andere lui met 'moordenaars' ''sicko' of weet ik het) moet wel ff bedenken dat ie echt niet gewild heeft (lijkt me niet tenminste ) dat die kat zichzelf vermoord heeft. Het is echter wel lax geweest of em niet of te killen of naar het asiel te brengen.
Als ik in die zelfde situatie gezeten had ik die kat weggebracht om een spuitje te geven (tis een wilde kat, folks, die kun je ECHT wel onderscheiden van een huiskat).

Stomme actie van je vader maar als ie zn excuses aan jou maakt en belooft dat zoiets niet meer gebeurd (en als het wel gebeurd em meteen weg te brengen) lijkt me dat 'end of story'.

[Dit bericht is gewijzigd door C2000 op 06-11-2003 16:02]

donderdag 6 november 2003 @ 16:02:42 #70
71627 cKc
*is een criminele allochtoon*
pi_14433225
omg ik kan hier best wel boos om worde
wat beziellen je ouders in godsnaam, ik heb echt medelijden met die kat.. stel je voor.. je zit 4 dagen in een kooi.
Niemand komt je helpen en je kunt niks doen, behalve wachten tot je dood gaat... Damn... je ouders zijn echt klootzakken
*is stout*
  donderdag 6 november 2003 @ 16:03:17 #71
14922 Keerzijde
heeft altijd gelijk
pi_14433243
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:58 schreef Conflict het volgende:
Jagersinstinct, heeft die pa misschien ook wel.
Blijkbaar is die pa ook niet meer dan een beest.
Verschil tussen mens en dier is ooit gedefinieerd als dat mensen als enige 'dieren' hun instincten kunnen onderdrukken.
Dus dat is geen excuus meer.
  donderdag 6 november 2003 @ 16:03:54 #72
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_14433263
In hokje van 50 bij 50 centimeter en dan zeggen dat het niet zijn schuld is. Het moet niet veel gekker worden hier
852002IWASTHERE
pi_14433331
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:02 schreef cKc het volgende:
omg ik kan hier best wel boos om worde
wat beziellen je ouders in godsnaam, ik heb echt medelijden met die kat.. stel je voor.. je zit 4 dagen in een kooi.
Niemand komt je helpen en je kunt niks doen, behalve wachten tot je dood gaat... Damn... je ouders zijn echt klootzakken
Die kat wachtte niet op zn dood want hij kreeg eten, die vader is alleen lax geweest en heeft te lang gewacht met handelen..wat achteraf niet slim was..
pi_14433363
quote:
Tis hier wel steeds het ene of het andere uiterste.. tis een stomme actie je vader maar je (en die andere lui met 'moordenaars' ''sicko' of weet ik het) moet wel ff bedenken dat ie echt niet gewild heeft (lijkt me niet tenminste ) dat die kat zichzelf vermoord heeft. Het is echter wel lax geweest of em niet of te killen of naar het asiel te brengen.
Als ik in die zelfde situatie gezeten had ik die kat weggebracht om een spuitje te geven (tis een wilde kat, folks, die kun je ECHT wel onderscheiden van een huiskat).
Stomme actie van je vader maar als ie zn excuses aan jou maakt en belooft dat zoiets niet meer gebeurd (en als het wel gebeurd em meteen weg te brengen) lijkt me dat 'end of story'.
Dit is een van de weinige reacties waar ik me in kan vinden. Ik hoop dat hij zijn excuses aanbiedt, vooral over het feit dat ie denkt mij nog steeds te kunnen behandelen als een kind van 3
  donderdag 6 november 2003 @ 16:07:46 #75
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_14433390
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:06 schreef C2000 het volgende:

[..]

Die kat wachtte niet op zn dood want hij kreeg eten, die vader is alleen lax geweest en heeft te lang gewacht met handelen..wat achteraf niet slim was..

Moet ik jou eens in een hok rotten met rondom je heen een halve meter ruimte. Dan zal ik je vreten geven (hoevaak heeft ie eigenlijk vreten gehad?) kijken of je daar blij van word..
852002IWASTHERE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')