abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14432151
LOL DOM beest, en jij ook, achterlijke, je ouders een beetje uitschelden omdat een kat zelfmoord pleegd.
pi_14432154
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:16 schreef Annastacia het volgende:
Triest verhaaltje
Achja, verwilderde katten mogen doodgemaakt worden (zelfs doodgeschoten door jagers)
Je vader is wel een dierenliefhebber en heeft het goed recht om zo te handelen. Hij had immers zelf duiven.

Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt, maar dan met een parkiet. Mijn zusje had een kat meegebracht, terwijl ik zat te computeren (de tamme parkiet vloog los en kwam telkens bij mij op de schouder). Ik wist niet dat zij een kat had meegebracht, totdat die kat de vogel aanvloog en hop ermee vandoor ging. Daag mijn vogeltje.
We hebben wel de kat te pakken gekregen en de vogel uit zijn bek kunnen halen (was niet kapot, maar wel stervend)

Ik was ook ZO KWAAD, dat ik die kat rechtstreeks buiten de deur OVER de schuur geschopt had. Of hij die vlucht overleefd had, wilde ik niet weten

pi_14432182
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:27 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

Achja, verwilderde katten mogen doodgemaakt worden (zelfs doodgeschoten door jagers)
Je vader is wel een dierenliefhebber en heeft het goed recht om zo te handelen.

Nee. Hij had die kat gewoon naar het asiel moeten brengen. En zeker niet op moeten sluiten in een te kleine kooi en geen eten geven.
  donderdag 6 november 2003 @ 15:28:21 #29
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_14432185
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:27 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Je vader is wel een dierenliefhebber en heeft het goed recht om zo te handelen. Hij had immers zelf duiven.

Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt, maar dan met een parkiet. Mijn zusje had een kat meegebracht, terwijl ik zat te computeren (de tamme parkiet vloog los en kwam telkens bij mij op de schouder). Ik wist niet dat zij een kat had meegebracht, totdat die kat de vogel aanvloog en hop ermee vandoor ging. Daag mijn vogeltje.
We hebben wel de kat te pakken gekregen en de vogel uit zijn bek kunnen halen (was niet kapot, maar wel stervend)

Ik was ook ZO KWAAD, dat ik die kat rechtstreeks buiten de deur OVER de schuur geschopt had. Of hij die vlucht overleefd had, wilde ik niet weten

Die kat deed niets fout, je had je zusje moeten schoppen.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 6 november 2003 @ 15:28:28 #30
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_14432191
Echt zielig. Ben geen kattenliefhebber maar dit is echt zielig.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  donderdag 6 november 2003 @ 15:28:57 #31
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_14432204
M'n maag draait hier echt bij om. Het idee al dat er zo'n dierenbeul rondloopt... Moeten wij hem eens in een veels te klein hokkie stoppen voor een week, kijken wat hij ervan vind...
pi_14432210
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:28 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

wilde ik ook al zeggen
  donderdag 6 november 2003 @ 15:29:17 #33
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_14432217
voor iemand die veel ggeeft om zijn duiven, geeft ie belachelijk weinig om ander leven idd...
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  donderdag 6 november 2003 @ 15:30:00 #34
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_14432230
al zou een kat of een levend wezen 1 van me pa's vogels opvreten dan weet ik voor de volle 100% dat de kat of het andere levend wezen met de hand vermoord wordt.

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_14432253
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:28 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel.

Het is de natuur die zijn gang ging. Maar over die wilde kat, daar had de vader ook de fout begaan door hem in te kleine hok te stoppen. Hij had hem meteen naar het asiel moeten brengen.

donderdag 6 november 2003 @ 15:31:04 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14432260
Dierenmishandeling is strafbaar. Aangifte doen dus. En als je dat doet sterkte. Want het is niet makelijk om tegen je ouders in te gaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 6 november 2003 @ 15:31:05 #37
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_14432262
Kom op mensen, GET A LIFE !!

Het is maar een fucking kat !!! Eerst vreet dat beest al die man z'n duiven op. En dan is het gek dat hij dit doet ?? Hij is dat beestje gewoon vergeten en de kat heeft zichzelf vermoordt !!

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_14432263
quote:
Als hij hem had doodgeschoten of had laten inslapen, dan had ik daar niet zo'n problemen mee gehad, een snel einde, net zoals bij de duiven (dat is de natuur). Maar een beest 4 dagen in een kooitje is nu niet bepaald een snel einde te noemen, en DAT vind ik zielig. Overigens heeft het beest wel te eten gehad.
pi_14432264
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:26 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Heeft er ook iemand de dierenbescherming gebeld toen dat monster een genocide onder de duiven aanrichtte ?

Nee, maar dat is de natuur als hij die duiven niet gepakt had had hij er wel een paar van buiten gepakt... Dit is gewoon dierenmishandeling.. Ik laat jou toch ook geen 5 dagen in je eigen pis en stront zitten in een veel te kleine ruimte?
pi_14432269
Ik heb meerdere mogelijkheden.

---De eerste de beste keer dat je vader een duif koopt, sla je die met een stiletto door zijn slaapkamerdeur.

--- Je pakt je spullen en loopt weg.

--- Je belt Willibrod op:" Beetje katten doodmaken he!" Stomme dierenbeul", "Iedereen ziet nu wat een walgelijke man je bent"
"Gadverdamme, stomme zak" "He, kpraat tegen je"

pi_14432280
Bah, wat vreselijk zielig...
* Mini snapt niet hoe iemand zoiets kan doen.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 6 november 2003 @ 15:33:01 #42
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_14432330
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:30 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel.

Het is de natuur die zijn gang ging. Maar over die wilde kat, daar had de vader ook de fout begaan door hem in te kleine hok te stoppen. Hij had hem meteen naar het asiel moeten brengen.

Er wordt alleen vermoed dat het een wilde kat is, het beestje is 4 dagen weggeweest en niemand is hem komen ophalen dus gingen ze er van uit dat hij wild was. Maar als je 2 wijken of 2 km verder op woont kom je dat beest niet daar zoeken. Ze hadden gewoon los moeten laten, het is niet eens zeker of hij die de duiven heeft vermoord
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_14432346
quote:
Je belt Willibrod op:" Beetje katten doodmaken he!" Stomme dierenbeul", "Iedereen ziet nu wat een walgelijke man je bent"
"Gadverdamme, stomme zak" "He, kpraat tegen je"

donderdag 6 november 2003 @ 15:34:14 #44
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_14432364
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:31 schreef kibber het volgende:
Ik laat jou toch ook geen 5 dagen in je eigen pis en stront zitten in een veel te kleine ruimte?
Jij niet. Maar er zijn mensen hier die dat graag zouden willen !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 6 november 2003 @ 15:34:31 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14432375
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:31 schreef Pikkebaas het volgende:

Het is maar een fucking kat !!! Eerst vreet dat beest al die man z'n duiven op. En dan is het gek dat hij dit doet ?? Hij is dat beestje gewoon vergeten en de kat heeft zichzelf vermoordt !!

De natuur van het beestje. Daarnaast heb ik het niet zo op ratten met vleugels.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_14432391
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:31 schreef Pikkebaas het volgende:

Kan ik me wel in vinden, er wordt ineens een drama van gemaakt terwijl het misschien helemaal niet de bedoeling was om die kat dood te laten gaan...
pi_14432405
godverdomme wat kan ik hier toch GVD PISSIG VAN WORDEN MAN! kut zooi, ten eerste wie doet zown kat nou als STRAF in een klein hokje GVD, dat is een kat zijn instinkt daar kun je gvd niks aan doen man, en ten tweede walg ik er al helemaal van dat ie er gvd 4 dagen in is gebleven.... en dat het een zwerfkat is, is natuurlijk BULLSHIT want onze katten komen ook heus wel verder dan de buren man. kut zooi.

jah sorry voor me taalgebruik maar ik kan hier echt boos om worden....
sjonge jonge man

*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_14432409
Pfff.. had dan gewoon ff die kat z'n nek om gedraaid. Was het ook klaar geweest
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
  donderdag 6 november 2003 @ 15:35:49 #49
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_14432415
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Terecht,

De beste de enige goeie kat is een dode kat.

Humans dont deserve to live...
pi_14432422
Duivenhouders!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')