quote:Achja, verwilderde katten mogen doodgemaakt worden (zelfs doodgeschoten door jagers)
Op donderdag 6 november 2003 15:16 schreef Annastacia het volgende:
Triest verhaaltje
Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt, maar dan met een parkiet. Mijn zusje had een kat meegebracht, terwijl ik zat te computeren (de tamme parkiet vloog los en kwam telkens bij mij op de schouder). Ik wist niet dat zij een kat had meegebracht, totdat die kat de vogel aanvloog en hop ermee vandoor ging. Daag mijn vogeltje. ![]()
We hebben wel de kat te pakken gekregen en de vogel uit zijn bek kunnen halen (was niet kapot, maar wel stervend) ![]()
Ik was ook ZO KWAAD, dat ik die kat rechtstreeks buiten de deur OVER de schuur geschopt had. Of hij die vlucht overleefd had, wilde ik niet weten
quote:Nee. Hij had die kat gewoon naar het asiel moeten brengen. En zeker niet op moeten sluiten in een te kleine kooi en geen eten geven.
Op donderdag 6 november 2003 15:27 schreef SeNTiNeL0 het volgende:Achja, verwilderde katten mogen doodgemaakt worden (zelfs doodgeschoten door jagers)
Je vader is wel een dierenliefhebber en heeft het goed recht om zo te handelen.
quote:Die kat deed niets fout, je had je zusje moeten schoppen.
Op donderdag 6 november 2003 15:27 schreef SeNTiNeL0 het volgende:[..]
Achja, verwilderde katten mogen doodgemaakt worden (zelfs doodgeschoten door jagers)
Je vader is wel een dierenliefhebber en heeft het goed recht om zo te handelen. Hij had immers zelf duiven.Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt, maar dan met een parkiet. Mijn zusje had een kat meegebracht, terwijl ik zat te computeren (de tamme parkiet vloog los en kwam telkens bij mij op de schouder). Ik wist niet dat zij een kat had meegebracht, totdat die kat de vogel aanvloog en hop ermee vandoor ging. Daag mijn vogeltje.
We hebben wel de kat te pakken gekregen en de vogel uit zijn bek kunnen halen (was niet kapot, maar wel stervend)Ik was ook ZO KWAAD, dat ik die kat rechtstreeks buiten de deur OVER de schuur geschopt had. Of hij die vlucht overleefd had, wilde ik niet weten
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:28 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Die kat deed niets fout, je had je zusje moeten schoppen.
quote:Ja eigenlijk wel.
Op donderdag 6 november 2003 15:28 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Die kat deed niets fout, je had je zusje moeten schoppen.
Het is de natuur die zijn gang ging. Maar over die wilde kat, daar had de vader ook de fout begaan door hem in te kleine hok te stoppen. Hij had hem meteen naar het asiel moeten brengen.
Het is maar een fucking kat !!! Eerst vreet dat beest al die man z'n duiven op. En dan is het gek dat hij dit doet ?? Hij is dat beestje gewoon vergeten en de kat heeft zichzelf vermoordt !!
quote:Als hij hem had doodgeschoten of had laten inslapen, dan had ik daar niet zo'n problemen mee gehad, een snel einde, net zoals bij de duiven (dat is de natuur). Maar een beest 4 dagen in een kooitje is nu niet bepaald een snel einde te noemen, en DAT vind ik zielig. Overigens heeft het beest wel te eten gehad.
Achja, verwilderde katten mogen doodgemaakt worden (zelfs doodgeschoten door jagers)
Je vader is wel een dierenliefhebber en heeft het goed recht om zo te handelen. Hij had immers zelf duiven.
quote:Nee, maar dat is de natuur als hij die duiven niet gepakt had had hij er wel een paar van buiten gepakt... Dit is gewoon dierenmishandeling.. Ik laat jou toch ook geen 5 dagen in je eigen pis en stront zitten in een veel te kleine ruimte?
Op donderdag 6 november 2003 15:26 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Heeft er ook iemand de dierenbescherming gebeld toen dat monster een genocide onder de duiven aanrichtte ?
---De eerste de beste keer dat je vader een duif koopt, sla je die met een stiletto door zijn slaapkamerdeur. ![]()
--- Je pakt je spullen en loopt weg. ![]()
--- Je belt Willibrod op:" Beetje katten doodmaken he!" Stomme dierenbeul", "Iedereen ziet nu wat een walgelijke man je bent"
"Gadverdamme, stomme zak" "He, kpraat tegen je"
quote:Er wordt alleen vermoed dat het een wilde kat is, het beestje is 4 dagen weggeweest en niemand is hem komen ophalen dus gingen ze er van uit dat hij wild was. Maar als je 2 wijken of 2 km verder op woont kom je dat beest niet daar zoeken. Ze hadden gewoon los moeten laten, het is niet eens zeker of hij die de duiven heeft vermoord
Op donderdag 6 november 2003 15:30 schreef SeNTiNeL0 het volgende:[..]
Ja eigenlijk wel.
![]()
Het is de natuur die zijn gang ging. Maar over die wilde kat, daar had de vader ook de fout begaan door hem in te kleine hok te stoppen. Hij had hem meteen naar het asiel moeten brengen.
quote:
Je belt Willibrod op:" Beetje katten doodmaken he!" Stomme dierenbeul", "Iedereen ziet nu wat een walgelijke man je bent"
"Gadverdamme, stomme zak" "He, kpraat tegen je"
quote:Jij niet. Maar er zijn mensen hier die dat graag zouden willen !
Op donderdag 6 november 2003 15:31 schreef kibber het volgende:
Ik laat jou toch ook geen 5 dagen in je eigen pis en stront zitten in een veel te kleine ruimte?
quote:De natuur van het beestje. Daarnaast heb ik het niet zo op ratten met vleugels.
Op donderdag 6 november 2003 15:31 schreef Pikkebaas het volgende:
Kom op mensen, GET A LIFE !!Het is maar een fucking kat !!! Eerst vreet dat beest al die man z'n duiven op. En dan is het gek dat hij dit doet ?? Hij is dat beestje gewoon vergeten en de kat heeft zichzelf vermoordt !!
quote:Kan ik me wel in vinden, er wordt ineens een drama van gemaakt terwijl het misschien helemaal niet de bedoeling was om die kat dood te laten gaan...
Op donderdag 6 november 2003 15:31 schreef Pikkebaas het volgende:
Kom op mensen, GET A LIFE !!Het is maar een fucking kat !!! Eerst vreet dat beest al die man z'n duiven op. En dan is het gek dat hij dit doet ?? Hij is dat beestje gewoon vergeten en de kat heeft zichzelf vermoordt !!
jah sorry voor me taalgebruik maar ik kan hier echt boos om worden....
sjonge jonge man
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Terecht,De beste de enige goeie kat is een dode kat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |