Ik heb hetzelfde dieet gevold, en het hielp helemaal NIETS!!!!!!
Ja, ik viel 5 klio af omdat ik geen suiker meer at, geen alcohol etc etc, maar helpen ho maar. Ben een beetje moe van de diagnose candida. Alle zeurdingetjes van je lichaam kun je er wel op schuiven, zonder dat je er ooit vanaf komt.
Maar voor sommigen schijnt het te helpen, dus ik hoop dat ik een uitzondering ben
quote:Ik ben dus echt uitgebreid onderzocht en daar kwam het gewoon uit, het was overduidelijk aanwezig.
Op donderdag 6 november 2003 15:24 schreef marsterretje het volgende:
Doe even een search op dit forum, dan heb je gelijk veel meer info.Ik heb hetzelfde dieet gevold, en het hielp helemaal NIETS!!!!!!
Ja, ik viel 5 klio af omdat ik geen suiker meer at, geen alcohol etc etc, maar helpen ho maar. Ben een beetje moe van de diagnose candida. Alle zeurdingetjes van je lichaam kun je er wel op schuiven, zonder dat je er ooit vanaf komt.
Maar voor sommigen schijnt het te helpen, dus ik hoop dat ik een uitzondering ben
Homeopaat?
Besef gewoon dat deze candida aanpak geen/weinig steun heeft van de reguliere dokter!
Als ik zo naga volg ik trouwens dat dieet nogsteeds, maar meer omdat het nu zo gewoon voor me is geworden dat ik het niet meer opmerk.
Toen ik bewust dat dieet volgde wilde ik alleen maar suikersuikersuiker, nu nooit meer. Maar ik was er toendertijd alleen maar sjacherijnig door. Nu ben ik strikter en heb ik veel meer energie... eh.. ga ik nu mijn eigen mening onderuit halen?
quote:Laboratorium onderzoek, staat buiten de homeopaath.
Op donderdag 6 november 2003 15:35 schreef marsterretje het volgende:
Door wie ben je dan onderzocht??Homeopaat?
Besef gewoon dat deze candida aanpak geen/weinig steun heeft van de reguliere dokter!
Als ik zo naga volg ik trouwens dat dieet nogsteeds, maar meer omdat het nu zo gewoon voor me is geworden dat ik het niet meer opmerk.
Toen ik bewust dat dieet volgde wilde ik alleen maar suikersuikersuiker, nu nooit meer. Maar ik was er toendertijd alleen maar sjacherijnig door. Nu ben ik strikter en heb ik veel meer energie... eh.. ga ik nu mijn eigen mening onderuit halen?
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:22 schreef cohen het volgende:
ik heb hier ook last van gehad. het is een schimmel in je darmen kan ook vaginaal zijn, die overigens iedereen heeft. alleen als je er teveel van hebt, kan je lichaam hierop reageren. ik had dit in de vorm van hoofdpijn.
ik heb toen een dieet gekregen waarbij ik geen suikers, melkproducten of andere dingen mocht eten. een halfjaar lang.
dus suurdesem brood en vieze melk en suikervruie producten.
maar het heeft goed geholpen!
ik weet t niet meer precies hoe t allemaal zat. ik was toen een jaar of 12.
quote:nee daar was t niet
Op vrijdag 7 november 2003 16:36 schreef DuchessX het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 16:40 schreef cohen het volgende:[..]
nee daar was t niet
Waar het ook zit, het blijft vervelend als je het hebt
quote:heb jij t ook? zo ja, is dat zeker dat t candida is? want bij mij is t destijds bij een natuurgeneeskundige ontdekt
Op vrijdag 7 november 2003 16:45 schreef DuchessX het volgende:[..]
Waar het ook zit, het blijft vervelend als je het hebt
quote:Ik heb het vaker gehad en dan blijft het terugkomen. Meestal helpt een medicijnkuurtje wel tot mijn weerstand weer verminderd en dan komt het weer terug.
Op vrijdag 7 november 2003 16:46 schreef cohen het volgende:[..]
heb jij t ook? zo ja, is dat zeker dat t candida is? want bij mij is t destijds bij een natuurgeneeskundige ontdekt
quote:wat voor medicijnen neem jij ervoor?
Op vrijdag 7 november 2003 16:48 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik heb het vaker gehad en dan blijft het terugkomen. Meestal helpt een medicijnkuurtje wel tot mijn weerstand weer verminderd en dan komt het weer terug.
quote:Ik heb diverse medicijnen gehad, variërend van een cremepje tot antibioticakuren.
Op vrijdag 7 november 2003 16:51 schreef cohen het volgende:[..]
wat voor medicijnen neem jij ervoor?
ik had alleen een dieet.
Btw Een dieet zonder medicijnen helpt niet, medicijnen zonder een dieet ook niet.
quote:vlg. mij werken antibioticakuren juist tegenovergesteld. Candida houdt van antibiotica: antibiotica wordt door schimmels uitgescheiden om bacteriën aan te pakken...
Op vrijdag 7 november 2003 17:26 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik heb diverse medicijnen gehad, variërend van een cremepje tot antibioticakuren.
Het lijkt me erg moeilijk om zo'n dieet te moeten volgen!
quote:Het is redelijk pittig, maar het is te doen.
Op donderdag 29 januari 2004 11:42 schreef Scriptieslavin het volgende:
Hopelijk komt dat nog!!!Het lijkt me erg moeilijk om zo'n dieet te moeten volgen!
quote:toen ik een jaar of 12 was heb ik een halfjaar dat dieet gevolgd...das best pittig. maar t went
Op donderdag 29 januari 2004 11:42 schreef Scriptieslavin het volgende:
Hopelijk komt dat nog!!!Het lijkt me erg moeilijk om zo'n dieet te moeten volgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |