quote:'k vind paige met dat rode haar wel
Op maandag 18 november 2002 13:52 schreef CJ het volgende:[..]
Yep. Natuurlijk zijn die er.
Ik ben gewoon te ongeduldig om te wachten tot het seizoen afgelopen is en Net5 dan eindelijk eens de rechten kan kopen van Seizoen 5.
quote:Het was toch logisch dat Cole niet dood zou gaan?
Op maandag 18 november 2002 14:33 schreef SmashBro het volgende:
Overigens vind ik het slap dat de dood blijkbaar niet meer geldt als ultieme straf/gevaar/exit/enzovoorts in dit soort series. Eerst Buffy die geresurrect wordt, nu Cole die zogenaamd dood is maar gewoon nog vrolijk rondhuppelt. Dood is dood schrijvers, als je een personage in de serie wil houden verzin je maar wat anders!
quote:Ach ja... denk aan wat er nog mogelijk is... Prue terug... The Power of Four...
Op maandag 18 november 2002 14:33 schreef SmashBro het volgende:
Overigens vind ik het slap dat de dood blijkbaar niet meer geldt als ultieme straf/gevaar/exit/enzovoorts in dit soort series. Eerst Buffy die geresurrect wordt, nu Cole die zogenaamd dood is maar gewoon nog vrolijk rondhuppelt. Dood is dood schrijvers, als je een personage in de serie wil houden verzin je maar wat anders!
En zeker nu Holly Marie Combs en Alyssa Milano veel meer zeggenschap hebben... Ze werden in september (dus aan het begin van Seizoen 5) producers van de "Charmed"-serie en het eerste wat ze deden was de crew ontslaan... inclusief Holly's vriendje. ![]()
Maar goed, Alyssa kon niet zo goed overweg met Shannen, terwijl Shannen één van Holly Marie's beste vriendinnen is... dus Prue zal wel niet zo snel terugkeren...
Charmed, elke werkdag om 18:40 op Net 5.
Dat Prue er hier nog inzit zal me worst zijn. Ik kijk toch alleen maar naar Holly Marie Combs (Piper Haliwell uit Charmed)
quote:Zij heeft inderdaad een cool personage, maar daar gaat het jou minder om dan het uitzicht.
Op donderdag 6 februari 2003 16:10 schreef Sjaakman het volgende:
Charmed is GOED!
Best leuk om die oude afleveringen ook weer eens te zien.Dat Prue er hier nog inzit zal me worst zijn. Ik kijk toch alleen maar naar Holly Marie Combs (Piper Haliwell uit Charmed)
quote:Buiten het feit dat ik haar als redelijk oogstrelend ervaar
Op donderdag 6 februari 2003 16:13 schreef mamamiep het volgende:[..]
Zij heeft inderdaad een cool personage, maar daar gaat het jou minder om dan het uitzicht.
. Maar Piper vind ik wel een van de leukste uit de serie
.
quote:Klopt, dat zei ik ook tegen mijn broertje (hij heeft het ook gevolgd, maar tegenwoordig minder): je ziet wel dat het het eerste seizoen is, want met die lichtstralen van Stefan naar Phoebe
Op zondag 9 februari 2003 13:42 schreef Nikki het volgende:
Zij zijn er met de special effects ook flink op vooruit gegaan. Ik had de eerste serie nog nooit gezien, ben er ooit is in de derde serie ingerold, maar ik zie wel duidelijke verschillen. Erg komisch om te zien.
Trouwens, wel blij dat Prue weer ff terug is.
Gaat Charmed op maandag 3 mrt gewoon door....
quote:Weet niemand het?
Op zondag 2 maart 2003 23:30 schreef Mordreth het volgende:
Weet iemand wanneer de charmed series op de dvd uitkomt?
Trouwens, weet niet of jullie het al gelezen hebben ergens maar Combs wil nog wel ff door gaan met de serie ![]()
Alyssa Milano and Holly Marie Combs became producers this season of their "Charmed" series and promptly fired the crew -- which included Holly's boyfriend. Holly says of the dismissal of David Donoho, her beau of three years, "He was bored with the show anyway; he wanted to do movies." The housecleaning in general, she notes, "is making the series look 1,000 percent better. We stole cinematographer Jonathan West away from 'CSI,' and I tell you, he makes us all look 10 years younger. Production values have improved more than I can say." She can't say she's happy that "Charmed" kicks off the season on Sept. 22. "We were supposed to debut for the fall on Sept. 29, but in some kind of brilliant counter programming or something, they moved us up -- to compete against the Emmys! The network seems to feel our demographics won't be watching the Emmys, but I think they're wrong." She thinks the WB powers were more than right to be moving the show to Sunday nights at 8 p.m. As she explains, "Nothing could be worse than being on at Thursdays at 9, as we were. On Sundays, the pressure is off." Combs reveals that WB is saying it wants to get at least a couple more years out of "Charmed." Will she stay until the end? "Absolutely," she says. "There's a bad karma thing attached to actors -- like David Caruso or Farrah Fawcett -- who leave successful shows to do other things."
)
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 11-03-2003 20:13]
quote:Het was dacht ik de bedoeling dat ie in februari al kwam, maar is uiteindelijk niet gebeurd. Dus nu maar hopen dat het alsnog snel gebeurd.
Op dinsdag 4 maart 2003 14:34 schreef Mordreth het volgende:[..]
Weet niemand het?
Verder wil ik even opmerken dat ze erg goede muziek er in hebben. Ik weet niet meer hoe dat in de nieuwe series is, maar season1 en (begin) season2 hebben erg goede nummers erin.
Al ben ik het niet helemaal eens met de keuze van het 'healen' van Leo. Hij kan wel een klein sneetje healen op het voorhoofd van Piper, maar een leven zou hij niet mogen redden? Of het zijn tijd was of niet, beetje minder punt imo...
Weten jullie een site met de muziek van Charmed? Na de openingscredits heb je altijd een stukje film over San Francisco met de brug enzo, en ondertussen hebben ze altijd een heel mooi nummer draaien. Elke ep een andere, maar altijd even goed.
Jullie enig idee waar ik dat kan vinden?
quote:dan moet je goed bij de aftiteling op letten ,want ze laten altijd zien van wie de muziek is die ze draaien in die aflevering ,en soms speelt die artiest(e) groep zelfs mee in die aflevering ,aangezien de dames inmiddels een live muziek cafe hebben (3 p,s)
Op woensdag 19 maart 2003 20:05 schreef Neejoh het volgende:
Hebben jullie het vandaag ook gezien? Een wat minder komische aflevering dan normaal, maar toch wel erg goed. Zaten een aantal mooie stukken in.Al ben ik het niet helemaal eens met de keuze van het 'healen' van Leo. Hij kan wel een klein sneetje healen op het voorhoofd van Piper, maar een leven zou hij niet mogen redden? Of het zijn tijd was of niet, beetje minder punt imo...
Weten jullie een site met de muziek van Charmed? Na de openingscredits heb je altijd een stukje film over San Francisco met de brug enzo, en ondertussen hebben ze altijd een heel mooi nummer draaien. Elke ep een andere, maar altijd even goed.
Jullie enig idee waar ik dat kan vinden?
quote:Is geen excuus voor de verkrachting iedere aflevering van een geweldig nummer van The Smiths.
Op donderdag 20 maart 2003 22:48 schreef belu het volgende:[..]
dan moet je goed bij de aftiteling op letten ,want ze laten altijd zien van wie de muziek is die ze draaien in die aflevering ,en soms speelt die artiest(e) groep zelfs mee in die aflevering ,aangezien de dames inmiddels een live muziek cafe hebben (3 p,s)
J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |