quote:Nee, zijn vriendingetje
Op donderdag 12 september 2002 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben Keiii benieuwd hoe het gaat aflopen. Ben dol op Cole in bad
Normaal keek ik Charmed altijd om in te komen voor Buffy en Angel, maar dat veranderd nu een beetje! Ik vond die ep van gister namelijk ijzersterk! Ik vond hem echt goed. En die cliffhanger is goed! Ben errug benieuwd hoe het met Cole afloopt. Zou wel mooi zijn alsie weer half demon wordt (wel goed blijft, anders lijkt het me gelijk niets meer aan)! Dan heeft zijn leven ook weer nut
Cliffhanger was idd cool, zo'n plottwist had de serie net nodig! ![]()
En ik ben ook voor méér badscènes!
En ik had steeds medelijden met Paige. Doet ze zo haar best, gaat Cole haar zwart zitten maken.
quote:Wreed heh!
Op woensdag 23 oktober 2002 21:57 schreef calvobbes het volgende:Ze heeft krachten van Cole nu ze zwanger is van 'm
quote:Ik vinbd Prue een bitch, heb haar nooit leuk gevonden!
Op donderdag 26 september 2002 14:16 schreef DaMSWer het volgende:
vind het zowieso minder sinds prue er niet meer is. Maar kijk er nog wel altijd trouw naarMaar afl. van gisteren... sja, ik weet het niet. Cole die nu het ultime kwaad begint te worden.... wacht nog wel af hoe het verder allemaal gaat lopen.
Ik vind Paige veel leuker!
quote:Nee die verhaallijn is juist leuk, zeker nu Phoebe de verkeerde kant kiest...................
Op donderdag 26 september 2002 14:09 schreef Neejoh het volgende:
Persoonlijk vind ik het verhaal de verkeerde kant opgaan... Geef mij maar weer een andere source, en dat Cole weer een Balthazor wordt oid, maar niet de source zelf....
En het wordt leuker, ik volg seizoen 5 al, net aflevering 6 gekeken.......
quote:Cole wilde Piper, Page en Leo vermoorden. Toen heeft Phoebe toch maar besloten om aan hun kant te staan, en hebben ze Cole gevanquished met de Power of Three.
Op donderdag 31 oktober 2002 12:51 schreef Stranger het volgende:
wat is er gisteren gebeurt??? heb het moeten missen
geen zin om op de herhaling van over 100 jaar te wachten
Goede aflevering was het! Wel jammer dat Cole eruit is op zich, maar de verhaallijn liet gewoon niet anders toe. Phoebe is wel nog steeds zwanger, vraag me af of die baby ook nog steeds evil is.
quote:jammer dat het zo snel is gegaan
Op donderdag 31 oktober 2002 14:41 schreef SmashBro het volgende:[..]
Cole wilde Piper, Page en Leo vermoorden. Toen heeft Phoebe toch maar besloten om aan hun kant te staan, en hebben ze Cole gevanquished met de Power of Three.
Goede aflevering was het! Wel jammer dat Cole eruit is op zich, maar de verhaallijn liet gewoon niet anders toe. Phoebe is wel nog steeds zwanger, vraag me af of die baby ook nog steeds evil is.
Geweldige aflevering. Jammer van Cole, maar jah.. kan niet wachten tot seizoen 5
quote:idd, ik herkende hem meteen
Op donderdag 7 november 2002 12:05 schreef whitekaos het volgende:
Was een leuke aflevering gisteren. Nederlander Carel Struijken speelde erin mee als Giant Demon
quote:Ik ook
Op donderdag 7 november 2002 12:46 schreef Cybart het volgende:[..]
idd, ik herkende hem meteen
De cliffhanger was ook weer cool, met de stem van Cole in de wind. Phoebe... Help me... Zou ie nog terugkomen?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
/\/\\/|||| ja ||||/\\||
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
EINDE SPOILER
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 07-11-2002 12:56]
quote:Ja ik herkende hem ook gelijk
Op donderdag 7 november 2002 12:05 schreef whitekaos het volgende:
Was een leuke aflevering gisteren. Nederlander Carel Struijken speelde erin mee als Giant Demon
quote:Yep, en in Star Trek TNG (terugkerende rol)
Op donderdag 7 november 2002 13:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Ja ik herkende hem ook gelijk
Speelde hij ook niet in twin peaks?
Ik vind Charmed zo supergoed, ik heb net aflevering 7 van seizoen 5 gekeken! Echt goed was die aflevering..............
SPoiler
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ook hier kwam Cole weer in voor! Hij is zo ongelooflijk
Een hele leuke aflevering...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
einde spoiler
Hoe durven ze
quote:Ik had het opgenomen en 2 dagen later gekeken, was al bang dat mijn video of TV kapot was. Hoe kwam dat eigenlijk??
Op woensdag 13 november 2002 15:28 schreef Kazor het volgende:
Was ik vorige week de enige die zich irriteerde, dat ze 2X de aflevering onderbraken? Gooiden ze ff 2X een voetbal wedstrijd door de aflevering heenHoe durven ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |