quote:Nee die ene in Ally McBeal is Christina Richi (ik weet niet zeker of ik het goed gespeld heb)
Op woensdag 15 mei 2002 21:37 schreef sunnyboy2001 het volgende:
Speelde Paige gister niet mee in Ally? of leek ze er alleen op?
quote:Die kwam er gewoon niet in voor in deze aflevering. Voor zover ik weet speelt hij nog gewoon mee hoor. Maar misschien moest hij deze aflevering even onderduiken of zo. Maar die zal volgende week wel weer tevoorschijn komen hoor.
euhm, ik heb 2 afleveringen gemist....
waar is cole naartoe![]()
quote:Hij was ook uit de begintune
Op zondag 19 mei 2002 16:00 schreef mamamiep het volgende:[..]
Die kwam er gewoon niet in voor in deze aflevering. Voor zover ik weet speelt hij nog gewoon mee hoor. Maar misschien moest hij deze aflevering even onderduiken of zo. Maar die zal volgende week wel weer tevoorschijn komen hoor.
Alleen Paige, Phoebe, Piper en Leo zaten dit keer in de begintune
quote:Misschien is hij aan het snorkelen in de Bahama's, samen met bijrolspelers van Angel, Buffy, Ally, SitC etc.
Op zondag 19 mei 2002 16:00 schreef mamamiep het volgende:[..]
Die kwam er gewoon niet in voor in deze aflevering. Voor zover ik weet speelt hij nog gewoon mee hoor. Maar misschien moest hij deze aflevering even onderduiken of zo. Maar die zal volgende week wel weer tevoorschijn komen hoor.
Hmm... valt me op dat niemand dit topic omhoog heeft geschopt nu het weer begonnen is, dus doe ik het maar. ![]()
Wat vonden jullie van de uitzending van gisteren?
Ik vond het verhaal over de firestarter best wel goed, maar het verhaal van Phoebe en de 'ik-maak-van-jouw-een-jaren-50-huisvrouw-ring' vond ik wat minder.
Het verhaal van de firestarter vond ik goed in elkaar zitten, omdat Piper's karakter nu meer werd uitgediept. Hier werd nu duidelijk dat ze na het verlies van Prue de oudste zus is met de meeste verantwoording, en ook werden haar moedergevoelens geactiveerd doordat ze zo beschermend was over Tyler. Gelukkig laten ze af en toe nog wel zien dat Piper Prue heel erg mist. Wel jammer dat z'n krachten werden gedeactiveerd, want ik had 'm graag nog wat langer in de serie gezien.
Het verhaal van Phoebe... op zich was het idee grappig, alleen vond ik de afwerking en de verklaring van de werkwijze van de ring een beetje belabberd. Wel leuk waren de scenes dat ze in bad op stond voor Cole en Paige ineenkeer langs kwam lopen en iets uitriep als... "Wow... Phoebe full frontal...".
Ook leuk was Paige's commentaar op Phoebe: 'Wow. Add it to the list: Banshee, Wendigo, Fury and now... Housewife.' ![]()
Volgende week weer een spannende aflevering met The Source.
![]()
Verder weer erg gaaf dat ze verder zijn gegaan....
quote:ik vond het eigenlijk wel grappig, vooral omdat het totaal niet bij het karakter pastte van Phoebe om voor zorgzame huisvrouw te spelen.
Op donderdag 05 september 2002 11:09 schreef Faithy het volgende:
maar dat deel met die rare ring was maar niets......
Cole eventjes als advocaat was ook wel leuk....
ja leuke aflevering gisteren maar toch jammer dat Shannen D weg is
quote:Dat is inderdaad jammer, maar gisteren was toch al weer de 11de aflevering waarin Rose McGowan haar best doet om een plaatsje te veroveren in de serie. En ze doet het niet slecht vind ik.
Op donderdag 05 september 2002 17:13 schreef Orkaantje het volgende:
Hij was weer heerlijk gisteren Cobyja leuke aflevering gisteren maar toch jammer dat Shannen D weg is
Paige was wel grappig: "Oy, full frontal" ![]()
En die ruzie van Piper en Leo aan het begin was ook lachen.
"Piper, would you please give me the milk?" "Nope..." Ik vond Piper sowieso leuker in deze aflevering dan dat ze de laatste paar afleveringen voor de zomerstop was, toen was ze echt een zeikerd. Nu gaat het wel weer.
Ik dacht dat ze die firestarter in huis gingen nemen maar blijkbaar toch niet. Jammer, was wel leuk geweest een nieuw vast personage.
Cole mag weleens vaker in bad gaan trouwens, hubba hubba ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 06-09-2002 09:52]
Was de aflevering van gister nou de eerste van het nieuwe seizoen of heb ik er al weer 1 gemist...
Ben wel benieuwd hoe het nu gaat aflopen met Cole; op het einde vond ik het weer spannend. Zou hij nu iets van de Source zijn??
quote:Mwah, zou je denken ?
Op donderdag 12 september 2002 10:46 schreef Koningin het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu gaat aflopen met Cole; op het einde vond ik het weer spannend. Zou hij nu iets van de Source zijn??
En die arme Cole.... ![]()
Volgende week weer kijken wat er gebeurd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |