abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4040241
En dat schattige balletje van Cole tegen die reet van Piper vonk ook wel geinig.
  donderdag 9 mei 2002 @ 12:10:53 #127
27978 Phoebe_Halliwel
the charmed one phoebe
pi_4123457
Klopt het dat Phoebe en Leo in het echt ook een stel zijn, of zijn ze al weer uit elkaar?
  zaterdag 11 mei 2002 @ 22:10:53 #128
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_4153225
phoebe en leo gaan inderdaad met elkaar, en prue (jammer dat ze weg is) gaat met cole. Beetje rare situatie daar maar daarom geen minder leuke serie.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  woensdag 15 mei 2002 @ 21:17:52 #129
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4209289
euhm, ik heb 2 afleveringen gemist....

waar is cole naartoe

pi_4209620
Speelde Paige gister niet mee in Ally? of leek ze er alleen op?
Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
pi_4225078
Paige zat ook in Scream I, wis ik helemaal niet
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:37:45 #132
22604 K-otic
Fighter
pi_4225611
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 21:37 schreef sunnyboy2001 het volgende:
Speelde Paige gister niet mee in Ally? of leek ze er alleen op?
Nee die ene in Ally McBeal is Christina Richi (ik weet niet zeker of ik het goed gespeld heb)
  zondag 19 mei 2002 @ 16:00:44 #133
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_4241407
quote:
euhm, ik heb 2 afleveringen gemist....
waar is cole naartoe
Die kwam er gewoon niet in voor in deze aflevering. Voor zover ik weet speelt hij nog gewoon mee hoor. Maar misschien moest hij deze aflevering even onderduiken of zo. Maar die zal volgende week wel weer tevoorschijn komen hoor.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  zondag 19 mei 2002 @ 16:28:17 #134
22604 K-otic
Fighter
pi_4241686
quote:
Op zondag 19 mei 2002 16:00 schreef mamamiep het volgende:

[..]

Die kwam er gewoon niet in voor in deze aflevering. Voor zover ik weet speelt hij nog gewoon mee hoor. Maar misschien moest hij deze aflevering even onderduiken of zo. Maar die zal volgende week wel weer tevoorschijn komen hoor.

Hij was ook uit de begintune

Alleen Paige, Phoebe, Piper en Leo zaten dit keer in de begintune

pi_4769789
Snik. Dat was de laatste aflevering van Charmed. Nou een hele zomer zonder Charmed.
Sex is like Nokia: Connecting People
  donderdag 27 juni 2002 @ 13:27:33 #136
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4778231
Ik vind het een beetje saai de laatste tijd. Maar toch nog wel leuk.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 27 juni 2002 @ 16:59:38 #137
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_4782196
quote:
Op zondag 19 mei 2002 16:00 schreef mamamiep het volgende:

[..]

Misschien is hij aan het snorkelen in de Bahama's, samen met bijrolspelers van Angel, Buffy, Ally, SitC etc.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_5665193
* schop

Hmm... valt me op dat niemand dit topic omhoog heeft geschopt nu het weer begonnen is, dus doe ik het maar.

Wat vonden jullie van de uitzending van gisteren?

Ik vond het verhaal over de firestarter best wel goed, maar het verhaal van Phoebe en de 'ik-maak-van-jouw-een-jaren-50-huisvrouw-ring' vond ik wat minder.

Het verhaal van de firestarter vond ik goed in elkaar zitten, omdat Piper's karakter nu meer werd uitgediept. Hier werd nu duidelijk dat ze na het verlies van Prue de oudste zus is met de meeste verantwoording, en ook werden haar moedergevoelens geactiveerd doordat ze zo beschermend was over Tyler. Gelukkig laten ze af en toe nog wel zien dat Piper Prue heel erg mist. Wel jammer dat z'n krachten werden gedeactiveerd, want ik had 'm graag nog wat langer in de serie gezien.

Het verhaal van Phoebe... op zich was het idee grappig, alleen vond ik de afwerking en de verklaring van de werkwijze van de ring een beetje belabberd. Wel leuk waren de scenes dat ze in bad op stond voor Cole en Paige ineenkeer langs kwam lopen en iets uitriep als... "Wow... Phoebe full frontal...". Ook leuk was Paige's commentaar op Phoebe: 'Wow. Add it to the list: Banshee, Wendigo, Fury and now... Housewife.'

Volgende week weer een spannende aflevering met The Source.

pi_5665476
Heb ook weer zitten genieten, van het deel met de vuurmaker, maar dat deel met die rare ring was maar niets......

Verder weer erg gaaf dat ze verder zijn gegaan....

Doei.
  donderdag 5 september 2002 @ 13:50:11 #140
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5667945
buffy MOET ik zien, angel probeer ik zovaak mogelijk te kijken, charmed kijk ik als ik de kans krijg... maar toch een leuke serie.. vooral lekker tieten die langshuppelen de hele tijd..
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  donderdag 5 september 2002 @ 15:25:16 #141
18012 Brombeertje
Dat is NIET goed.
pi_5669315
Gister Buffy gezien. HERREZEN UIT DEN DOOD!
Ik voel mij een beetje Jan Koekeloerus die op de ventweg mee mag steppen.
  FOK!fossiel donderdag 5 september 2002 @ 16:12:26 #142
8443 cptmarco
it's captain...
pi_5670238
quote:
Op donderdag 05 september 2002 11:09 schreef Faithy het volgende:
maar dat deel met die rare ring was maar niets......

ik vond het eigenlijk wel grappig, vooral omdat het totaal niet bij het karakter pastte van Phoebe om voor zorgzame huisvrouw te spelen.

Cole eventjes als advocaat was ook wel leuk....

donderdag 5 september 2002 @ 17:13:20 #143
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_5671544
Hij was weer heerlijk gisteren Coby

ja leuke aflevering gisteren maar toch jammer dat Shannen D weg is

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
pi_5672302
quote:
Op donderdag 05 september 2002 17:13 schreef Orkaantje het volgende:
Hij was weer heerlijk gisteren Coby

ja leuke aflevering gisteren maar toch jammer dat Shannen D weg is

Dat is inderdaad jammer, maar gisteren was toch al weer de 11de aflevering waarin Rose McGowan haar best doet om een plaatsje te veroveren in de serie. En ze doet het niet slecht vind ik.
pi_5680753
Leuke aflevering met dat Bewitched gedoe.

Paige was wel grappig: "Oy, full frontal"

En die ruzie van Piper en Leo aan het begin was ook lachen. "Piper, would you please give me the milk?" "Nope..." Ik vond Piper sowieso leuker in deze aflevering dan dat ze de laatste paar afleveringen voor de zomerstop was, toen was ze echt een zeikerd. Nu gaat het wel weer.

Ik dacht dat ze die firestarter in huis gingen nemen maar blijkbaar toch niet. Jammer, was wel leuk geweest een nieuw vast personage.

Cole mag weleens vaker in bad gaan trouwens, hubba hubba

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 06-09-2002 09:52]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_5765883
Dit topic dus

Was de aflevering van gister nou de eerste van het nieuwe seizoen of heb ik er al weer 1 gemist...

pi_5766100
Ik weet het ook niet meer precies
Zag gister voor het eerst dat Shannon D er niet meer is.
ERg vervelend, gewoon geen tijd gehad om te kijken

Ben wel benieuwd hoe het nu gaat aflopen met Cole; op het einde vond ik het weer spannend. Zou hij nu iets van de Source zijn??

donderdag 12 september 2002 @ 11:49:36 #148
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_5766952
quote:
Op donderdag 12 september 2002 10:46 schreef Koningin het volgende:

Ben wel benieuwd hoe het nu gaat aflopen met Cole; op het einde vond ik het weer spannend. Zou hij nu iets van de Source zijn??

Mwah, zou je denken ?
Love will be my strongest weapon
pi_5770062
Gisteren was echt een hele sterkte aflevering..

En die arme Cole....

Volgende week weer kijken wat er gebeurd....

Doei.
pi_5774600
Ik ben Keiii benieuwd hoe het gaat aflopen. Ben dol op Cole in bad
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')