quote:Ik heb het al gelezen en ik snap waarom tegen die ene aflevering opkijkt.
Op woensdag 03 april 2002 23:11 schreef CJ het volgende:[..]
Ik spreek je over 2 afleveringen wel weer.
quote:Da's niet helemaal waar... Prue en Piper, oftewel Shannen en Holly-Mary zijn nog steeds de beste vriendinnen van elkaar. Holly-Mary baalde dan ook als een stekker dat Shannen 'zo maar' uit de serie werd geschreven, zonder een waardig afscheid.
Op woensdag 03 april 2002 17:37 schreef Marble het volgende:
Prue werd onhandelbaar op de set, dus nu is het Paige!
Ze zei zelfs dat het een hele kluif ging worden om de kijkers op een geloofwaardige manier duidelijk te maken waarom Prue ineens uit de serie was, en er ineens een half-zusje was die Paige heet.
Shannen had meer moeite met Alyssa, en haar gedrag en ook kon ze het moeilijk verkroppen dat er veel mensen 'ongemotiveerd' over de set liepen, terwijl zij en Holly-Marie een van de weinigen waren die zich volledig inzetten voor de serie.
Ook leuk detail is dat Shannen toendertijd wat had met Julian oftewel Cole.
Maar uhm... *snik*... Vanavond is het zover.
En dat was het dan... het einde van Seizoen 3...
Ik ben benieuwd hoe het was gegaan als Shannen Doherty niet uit de serie was gestapt... want dan hadden we nog de originele Power Of Three.
Dit is wat ik noem een goeie cliffhanger voor een laatste aflevering van het seizoen....
quote:Het is inderdaad een hele goede cliffhanger.
Op woensdag 10 april 2002 21:24 schreef cptmarco het volgende:
shiteen week wachten om te kijken hoe het afloopt.
Dit is wat ik noem een goeie cliffhanger voor een laatste aflevering van het seizoen....
*** SPOILER ALERT ***
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Alleen jammer dat het anders loopt doordat Shannen de serie verliet.
Ik zou het originele script wel eens willen lezen van de eerste aflevering van seizoen 4, dus hoe deze cliffhanger zich zou ontwikkelen als Prue niet bij oma en moe haar intrek zou nemen. ![]()
Maar goed, volgende week dus Charmed Again - Part 1. Met Paige. ![]()
Edit: effe spoiler alert er bij gezet. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 11-04-2002 12:05]
quote:tja en bedankt voor deze SPOILER GRRRRR
Op woensdag 10 april 2002 22:46 schreef CJ het volgende:[..]
Het is inderdaad een hele goede cliffhanger.
Alleen jammer dat het anders loopt doordat Shannen de serie verliet.
Ik zou het originele script wel eens willen lezen van de eerste aflevering van seizoen 4, dus hoe deze cliffhanger zich zou ontwikkelen als Prue niet bij oma en moe haar intrek zou nemen.
quote:Sorry!!!
Op donderdag 11 april 2002 11:26 schreef Cybart het volgende:[..]
tja en bedankt voor deze SPOILER GRRRRR
quote:doet me altijd denken aan villa kakelbont
Op donderdag 11 april 2002 11:45 schreef Barb het volgende:
CJ![]()
Niet meer doen ajb
Leuk huisje trouwens
quote:Ik wou dat ze eens uitlegden waar ze het geld vandaan halen om dat huis steeds te repareren. Complete gevels worden er soms uitgeramd.
Op donderdag 11 april 2002 11:45 schreef Barb het volgende:
CJ![]()
Niet meer doen ajb
Leuk huisje trouwens
quote:Ja... en dan zit Piper ook nog eens altijd te zeuren over de financiele problemen in P3... En blies ze laatst ook niet die oude grootvadersklok op onder de begeleidende tekst "Oh no... I just fixed that!!"... Dat kost toch ook aardig wat...
Op vrijdag 12 april 2002 12:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik wou dat ze eens uitlegden waar ze het geld vandaan halen om dat huis steeds te repareren. Complete gevels worden er soms uitgeramd.
Maar goed... het zijn heksen... en die kunnen toveren... Hocus pocus iedereen kan toveren... iedereen kan toveren... Dus dan kunnen ze vast ook geld op hun bankrekening toveren...
quote:Om nog maar te zwijgen over hoe dat op moet vallen voor de buren
Op vrijdag 12 april 2002 12:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik wou dat ze eens uitlegden waar ze het geld vandaan halen om dat huis steeds te repareren. Complete gevels worden er soms uitgeramd.
quote:M'n vriendin en ik snapten het ook al helemaal niet! Maar snel even op internet wat episode guides bekeken, en nu is het al wat duidelijker...
Op woensdag 17 april 2002 20:41 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm erg vaag. Geen verklaring waarom Prue wel dood is en waarom is Phoebe terug? Die moest zichzelf toch aansluiten bij de demonen om de tijd terug te laten draaien?
quote:De verklaring dat Prue dood is, is volgens mij omdat zowel Prue als Piper zwaar gewond waren, Leo moest kiezen welke hij moest genezen. Hij koos Piper. Vandaar de zin van Piper "You chose the wrong sister. You healed me because I'm your damn wife, but you should've healed Prue because she was the best! You should've healed Prue...."
Op woensdag 17 april 2002 20:41 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm erg vaag. Geen verklaring waarom Prue wel dood is en waarom is Phoebe terug? Die moest zichzelf toch aansluiten bij de demonen om de tijd terug te laten draaien?
Maar dat Phoebe terug is.. dat kan ik ook niet echt verklaren.
quote:Cole en Phoebe zijn gewoon ontsnapt uit de demonenwereld... Sim-pel
Op woensdag 17 april 2002 20:51 schreef CJ het volgende:[..]
De verklaring dat Prue dood is, is volgens mij omdat zowel Prue als Piper zwaar gewond waren, Leo moest kiezen welke hij moest genezen. Hij koos Piper. Vandaar de zin van Piper "You chose the wrong sister. You healed me because I'm your damn wife, but you should've healed Prue because she was the best! You should've healed Prue...."
Maar dat Phoebe terug is.. dat kan ik ook niet echt verklaren.
De pers die de vorige aflevering nog boven op hun nek zaten met een geweldig verhaal, is blijkbaar opeens niet meer geīnteresseerd.
Dan is er nog een halfzusje waar niemand iets van wist.
Ach, zij zorgt warschijnlijk wel weer voor een leuke verhaallijn hoop ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |