Nu heb ik dus al 2 afleveringen gemist.
![]()
Welk seizoen wordt er nu uitgezonden? Is dit het vierde seizoen zonder Prue maar met Paige?

En doe mij de krachten van Piper maar. Ze kan nu ook dingen laten exploderen naast het stilzetten van de tijd. Lijkt me ook wel cool.
quote:Owh... gelukkig.. dan heb ik nog niet veel gemist.
Op vrijdag 22 maart 2002 12:05 schreef Marble het volgende:
Nee Prue zit er nu nog in, CJ.
En kan Piper al dingen laten ontploffen en kan Phoebe al vliegen?
Ben wel heel erg benieuwd naar Paige trouwens. Die heeft bijna dezelfde krachten als Prue.
quote:Ja, dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Op zondag 24 maart 2002 21:48 schreef Amber_Forrester het volgende:
Hee, dokter James doet ook mee!
BTW: hele mooie foto bovenaan deze pagina
quote:Zekers al mag Shannon er ook zijn. Maar Piper is apart en zeker de leukste van het stel.
Op woensdag 27 maart 2002 16:37 schreef ErHa het volgende:
ik blijf erbij dat Holy Marie Combs (Piper) toch echt de lekkerste is van de zusjes.
quote:Ja, en de nieuwe kracht van Phoebe is (straks als ze die krijgt) ook best wel cool.
Op zondag 31 maart 2002 21:10 schreef Marble het volgende:
Die nieuwe kracht van Piper is best wel cool!
quote:
Op zondag 31 maart 2002 21:46 schreef cptmarco het volgende:
en woensdag de volgende aflevering, dus voor één keer hoeven we maar een paar dagen te wachten op de volgende aflevering
quote:Jah dat freezen hadden we wel al gezien...
Op zondag 31 maart 2002 21:10 schreef Marble het volgende:
Die nieuwe kracht van Piper is best wel cool!
Zagen jullie trouwens dat de vertalers een keertje "hooft" hadden geschreven in plaats van "hoofd"?
quote:dat viel mij ook al op, foutje
Op zondag 31 maart 2002 21:53 schreef Marble het volgende:
Zagen jullie trouwens dat de vertalers een keertje "hooft" hadden geschreven in plaats van "hoofd"?
quote:Hmmm dat niet.
Op zondag 31 maart 2002 21:53 schreef Marble het volgende:Zagen jullie trouwens dat de vertalers een keertje "hooft" hadden geschreven in plaats van "hoofd"?
Zag wel weer een aantal continuiteitsfouten. Die serie zit daar vol mee....
quote:Da's goed. Ik zal niet vertellen dat ze straks kan .......!
Op zondag 31 maart 2002 21:53 schreef Marble het volgende:
Phoebe is idd wel eens aan een nieuwe kracht toe ja, ze kan nu nauwelijks vechten! Maar niet verklappen hoor CJ.
ik ben tijdens het laatste half uur in slaap gevallen (tja, oververmoeidheid begint erin te sluipen)
kan iemand ff vertellen hoe het afgelopen is vanaf het moment dat phoebe een bashee werd....
thx
quote:Ik spreek je over 2 afleveringen wel weer.
Op woensdag 03 april 2002 17:36 schreef Witchfynder het volgende:
Paige?
Deze aflevering ("Look Who's Barking") was wel grappig. Prue als Pruejo. Woof. ![]()
* CJ kijkt een beetje op tegen "All Hell Breaks Loose" van volgende week
Cybart, Cole heeft Phoebe weer normaal gemaakt door te zeggen dat hij van haar houdt. En toen werd de betovering van Prue ook meteen weer verbroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |