abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2004 @ 15:34:06 #201
34335 radiating
kapitein bromsnor :)
pi_19337378
quote:
Op zondag 23 mei 2004 13:48 schreef Cybarite het volgende:

[..]

Je bedoelt die Invasion Normandy?

Je moet de laatste patch downloaden (cc5p501.zip), en volgens mij moet je het spel ook in compatibility mode draaien (als je Windows 2000/XP hebt).
thanks, ik zal het proberen
Is op weg naar sint juttemes
  zondag 23 mei 2004 @ 15:44:42 #202
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_19337607
Hey ik wist niet dat dit topic bestond, ik heb namelijk ook een spel wat neit werkt,
Rayman Gold; als ik deze heb geinstalleert en ik installeer daarna Rayman 1 (dat moet dus ook los) staat er error: Rayman.bat . Ook werkt de rest van de CD niet, de level disgnet geeft een error en de extralevels werken ook niet. Kan het komen dat het door Windows XP komt???
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 23 mei 2004 @ 16:39:55 #203
34335 radiating
kapitein bromsnor :)
pi_19338973
quote:
Op zondag 23 mei 2004 13:48 schreef Cybarite het volgende:

[..]

Je bedoelt die Invasion Normandy?

Je moet de laatste patch downloaden (cc5p501.zip), en volgens mij moet je het spel ook in compatibility mode draaien (als je Windows 2000/XP hebt).
werkt niet
Is op weg naar sint juttemes
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:14:51 #204
91271 zemmer
sterf eens
pi_19730367
ik speel cs via steam... maar sinds ik een gratis firewall ge d o w n d heb, is iedere server 'not responding' ...ook als ik die firewall helemaal uitgeschakeld heb.. al me andere internet shit doet het wel
dank en respect wie mij probeert te helpen
de onderstaande zin is waar
de bovenstaande zin is niet waar
pi_19813506
Mijn supermarioworld 2 voor de snes doet et niet..

ik heb de cartridge al schoongemaakt maar nogsteeds geeft ie zwart beeld als ik de snes inschakel

what to do? iemand?

wat me btw opvalt is de de rij met contact puntjes op de cartridge breder is dan bij alle andere spellen die ik heb.. hij gebruikt nu de complete sleuf in de snes.
pi_19893740
Thief 3 doet het niet

Als ik 'm wil spelen, lijkt het wel of de textures weg zijn. Ik zie alleen donkere contouren van gebouwen en wat donkere lucht, en de voetstappen voor je.

Verder niets, geen guards, geen kleuren, helemaal niets.

Ik heb gewoon de nieuwste drivers en een patch is er (nog) niet.

Any1?
pi_19893803
Hey mensen,

Wat je kunt proberen met leesfouten van de DVD of CD is een image ervan maken met Nero of dergelijk programma. Die image (iso formaat) weer inladen met Daemon Tools (virtuele CD/DVD drive) en dan een install pogen. Als je dan diezelfde fout hebt, wisselen van CD drive anders is je CD/DVD niet goed.

Wat je ook kunt proberen als een spel niet wilt draaien in Windows, is met VMWARE of Virtual PC een image maken met dezelfde versie van Windows, maar met zo min mogelijk drivers geladen. In die virtuele windows kun je dus het spel installeren en kijk of het dan wel loopt. Zo kun je kortsluiten of het aan je Windows installatie ligt of dat het aan de machine configuratie zelf ligt.

Wat ik vroeger deed was zoveel mogelijk onnodige services uitschakelen, en een profile maken met alleen de hardware ingeschakeld die nodig was voor het spelletje. Dat wilde ook nog wel eens enkele fouten oplossen en de performance opschroeven.
pi_19896409
haha de topictitel doet me denken alsof tie Seksualiteit hier terecht moet
net zoals help ik zit vast btw...
pi_19899163
Niemand met de gouden tip om mijn supermarioworld in werking te krijgen?
  dinsdag 15 juni 2004 @ 16:07:54 #210
91271 zemmer
sterf eens
pi_19912296
nee sorry... ow wacht toch wel..
kijk of ie het ergens anders wel doet... bij ons in haarlem heb je de gameshop..
die heeft ook verstand van wat oudere consoles... maar ja he dus...
en mijn steam cs probleem is opgelost.. dus

[ Bericht 61% gewijzigd door zemmer op 15-06-2004 16:09:15 (toch wel) ]
de onderstaande zin is waar
de bovenstaande zin is niet waar
pi_19924003
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 16:07 schreef zemmer het volgende:
nee sorry... ow wacht toch wel..
kijk of ie het ergens anders wel doet... bij ons in haarlem heb je de gameshop..
die heeft ook verstand van wat oudere consoles... maar ja he dus...
en mijn steam cs probleem is opgelost.. dus
thnx > dom maar waar.. kheb em dus nog niet in een andere snes geprobeerd
pi_19954666
Heeft iemand een idee of de PC versie van de game "Grandia" aan het draaien te krijgen is onder Windows XP?
Ik heb op het moment een server draaien... op win2k3 krijg ik dat spel toch niet aan het lopen ookal heb ik zowat elk "oudere" game wel aan de praat gekregen dankzij google....
Maar deze wilt echt niet... na starten zou je filmpje te zien moeten krijgen... dat filmpje start dus niet eens dan *klik* weg game en ik zit weer naar bureaublad te staren.
De vraag is dus of iemand deze game heeft.. en hem ook nog aan het lopen heeft gekregen op WinXP of 2K3... anders moet ik dadelijk nog win98se gaan installeren om het ding te kunnen spelen.
(ik moet echt eens die budgetgames laten liggen... t wordt alleen maar lastiger die games nog aan de praat te krijgen *zucht*)
pi_19958788
'ello.
Ik heb Republic geïnstalleerd op mijn PC.
Ik heb een probleem bij het opstarten, zijnde:

Bij Continue en Don't Ask Again reboot hij de computer, en bij Quit Republic ( duh ) sluit hij het spel af.
Ik heb ( zover ik weet ) geen andere applications aanstaan. Alle overige windows weg, kazaa uit, niks in de toepassingen van Windows Taakbeheer.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
pi_19963597
Bij mij draait tie nu prima maar ik had een probleem met installeren, wat op een gegeven moment op onverklaarbare wijze opeens wel weer werkte. Toen ik op zoek was naar meer info over mijn probleem kwam ik wel dit tegen:
quote:
Q. System Reboots when republic is run.

A. Please ensure that meet or exceed the system requirements for the game, including at least 512MB of system memory (ram). If you have the requirements, then this problem is usually caused by out of date or beta drivers for graphics and/or sound cards. You will need an update from your card manufacturer's website. Please view the dxdiag information on the right of this page to find out how to see your system information, including graphics and sound card makes.
En ik las dat hier:

http://www.eidosinteracti(...)ml?fqid=235&gmid=130
"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
pi_19963848
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef Nazzgul het volgende:
Bij mij draait tie nu prima maar ik had een probleem met installeren, wat op een gegeven moment op onverklaarbare wijze opeens wel weer werkte. Toen ik op zoek was naar meer info over mijn probleem kwam ik wel dit tegen:
[..]

En ik las dat hier:

http://www.eidosinteracti(...)ml?fqid=235&gmid=130
crap, dat zal het zijn dan.
Dan zal ik maar met wat minder-eisende games aan de slag moeten op deze pc.
Loom ofzo....
pi_19988303
wie helpt mij uit de shit

ik heb een dreamcast die met gemak alle games boot geen probleem.
Hij speeld alle games ook gek genoeg heel goed af behalfe eentje
shenmue!! Deze game boot hij (is een legale pal versie in mint status)
maar als ik hem boot begint de intro en worden de beelden door elkaar gegooit,
dus de hooftrol speler rent maar teglijk is hij er nog een keer, maar dan op zijn kop
dus zijn benen rennen boven zijn hooft naar boven en zijn lichaam beneden.
dit is met alle karakters zo.
Ik vind dit nogal vaag aangezien het alleen met deze game is.
nu had ik hem bij drgames gekocht.
en ben terug gegaan nu hebben we hem daar ook getest,
alleen de hij het daar perfect draaide als een zonnetje ik was er bij!!!
wat kan nou het probleem zijn?

dreamcast speelt alles goed gehalfe shenmue
game werkt ergens anders wel goed bij mij niet!

ok uitsluiten kun je!

ik heb bijden 50 hz en 60 hz geprobeerd
meerdere keren rebooten.
dreamcast werkt goed met alle games inclusief homebrew.
shenmue is PAL versie
Dreamcast is PAL versie

ok wie denk mij te kunnen helpen met mijn probleem

waarom plaats ik het hier omdat ik simpel weg iet weet of het software matig of hardware matig fout zit
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_20008915
ben er inmiddels uit het is de game zelf op 2 andere dreamcasten
geeft hij weer andere fouten zoals vast lopers
en ongelimiteerde laadtijden. dus eeuwig laden enzo
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 15:05:48 #218
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_20016652
Hoerige Splinter Cell: PT

Tijdje terzijde gelegd wegens irritant ploppend geluid-bugje, maar nu ik Far Cry heb uitgespeeld heb ik besloten om Sam Fisher eens zijn geld te laten terugverdienen. Dus ik wil SC_PT opstarten om eens te kijken wat ik aan die bug zou kunnen doen (en of hij er überhaupt nog is)... krijg ik gvd DEZE melding

Wat de neuk? Bij mijn weten heb ik geen 'emulatiesoftware' geïnstalleerd staan. Ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten. Maar ondertussen kan ik het spel niet spelen.

Iemand enig idee?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_20057321
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:05 schreef Verbal het volgende:
Hoerige Splinter Cell: PT

Tijdje terzijde gelegd wegens irritant ploppend geluid-bugje, maar nu ik Far Cry heb uitgespeeld heb ik besloten om Sam Fisher eens zijn geld te laten terugverdienen. Dus ik wil SC_PT opstarten om eens te kijken wat ik aan die bug zou kunnen doen (en of hij er überhaupt nog is)... krijg ik gvd DEZE melding

[afbeelding]

Wat de neuk? Bij mijn weten heb ik geen 'emulatiesoftware' geïnstalleerd staan. Ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten. Maar ondertussen kan ik het spel niet spelen.

Iemand enig idee?

V.
gebruik je alcohol 120%?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_20084447
Kijk.. rayman 2 heb ik voor op de pc, heel leuk spel ben ver, maar bij een zeker level
(beneath the lava nog wat) en een tijdje kneuteren daarin val ik op een gegeven moment door een of ander monster naar beneden, en dan komt er een enorm hoofdfiguur in beeld die zegt dat ie cd niet kan vinden en spel gaat ondertussen gewoon door (en ik wat ik ook doe dood). Als ik op esc druk en in hoofdmenu kom blijft t ook in beeld.

Waaaaat is dit?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 09:52:44 #221
136 V.
pi_20085550
quote:
Op maandag 21 juni 2004 07:08 schreef Tain het volgende:

[..]

gebruik je alcohol 120%?
Iets met alcohol heb ik wel geïnstalleerd gehad, kreeg ik als gratis software bij een computerblad en ik wilde kijken wat ik ermee kon. Kreeg het niet aan de gang en gedeïnstalleerd.

Maar blijkbaar niet goed gedaan? Hoe kan ik dat checken?

Hoe zou ik dat dan echt kunnen verwijderen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_20100602
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 09:52 schreef Verbal het volgende:

[..]

Iets met alcohol heb ik wel geïnstalleerd gehad, kreeg ik als gratis software bij een computerblad en ik wilde kijken wat ik ermee kon. Kreeg het niet aan de gang en gedeïnstalleerd.

Maar blijkbaar niet goed gedaan? Hoe kan ik dat checken?

Hoe zou ik dat dan echt kunnen verwijderen?

V.
misschien zijn er in het register nog wat restjes achter gebleven.
start regedit.exe en zoek op 'alcohol' deze keys kan je dan verwijderen.
En je zou ook nog even naar bestanden kunnen zoeken met alcohol in de naam.

Er zijn geloof ik de laatste tijd wel meer spellen die het niet doen als alcohol geinstalleerd is op de pc
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 23 juni 2004 @ 15:32:39 #223
136 V.
pi_20124716
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 18:56 schreef Tain het volgende:

[..]

misschien zijn er in het register nog wat restjes achter gebleven.
start regedit.exe en zoek op 'alcohol' deze keys kan je dan verwijderen.
Goed, gezocht en één gevonden. Hoe verwijder ik deze, en hoe moet ik onderstaand scherm zien? Is dat een soort root, waar de alcohol-key ergens staat in één van die uit de lijst aan de linkerkant?

En als ik nou op delete druk, is dat dan wel veilig?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_20190840
je kan voor de zekerheid een totale export maken van je registry en hem dan verwijderen, mocht je pc het niet zo leuk hebben gevonden dan kan je de export weer importeren en is er niks aan de hand.
Mocht je windows xp draaien kan je ook nog een system restore point maken, voordat je de key weghaald
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 16:57:23 #225
78895 DoNCaLiTrI
DoNCaLiTrI heeft gesproken...
pi_20206551
Wie heeft deze mod ook ? (New Vice City 2004)

Ik heb hier namelijk wat problemen mee,op de 1 of andere manier kapt vice city ermee na een tijdje
(ligt niet aan pc,deed het voor de mod nog wel goed,ligt dus puur aan de mod)

Ik heb verder GEEN andere mods geinstalleerd staan.

heeft iemand dit probleem toevallig ook en wellicht een werkende oplossing hiervoor gevonden???

BvD
DoNCaLiTrI heeft gesproken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')