thanks, ik zal het proberenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:48 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Je bedoelt die Invasion Normandy?
Je moet de laatste patch downloaden (cc5p501.zip), en volgens mij moet je het spel ook in compatibility mode draaien (als je Windows 2000/XP hebt).
werkt nietquote:Op zondag 23 mei 2004 13:48 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Je bedoelt die Invasion Normandy?
Je moet de laatste patch downloaden (cc5p501.zip), en volgens mij moet je het spel ook in compatibility mode draaien (als je Windows 2000/XP hebt).
thnx > dom maar waar.. kheb em dus nog niet in een andere snes geprobeerdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:07 schreef zemmer het volgende:
nee sorry... ow wacht toch wel..
kijk of ie het ergens anders wel doet... bij ons in haarlem heb je de gameshop..
die heeft ook verstand van wat oudere consoles... maar ja he dus...
en mijn steam cs probleem is opgelost.. dus
En ik las dat hier:quote:Q. System Reboots when republic is run.
A. Please ensure that meet or exceed the system requirements for the game, including at least 512MB of system memory (ram). If you have the requirements, then this problem is usually caused by out of date or beta drivers for graphics and/or sound cards. You will need an update from your card manufacturer's website. Please view the dxdiag information on the right of this page to find out how to see your system information, including graphics and sound card makes.
crap, dat zal het zijn dan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef Nazzgul het volgende:
Bij mij draait tie nu prima maar ik had een probleem met installeren, wat op een gegeven moment op onverklaarbare wijze opeens wel weer werkte. Toen ik op zoek was naar meer info over mijn probleem kwam ik wel dit tegen:
[..]
En ik las dat hier:
http://www.eidosinteracti(...)ml?fqid=235&gmid=130
gebruik je alcohol 120%?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:05 schreef Verbal het volgende:
Hoerige Splinter Cell: PT
Tijdje terzijde gelegd wegens irritant ploppend geluid-bugje, maar nu ik FarCry heb uitgespeeld heb ik besloten om Sam Fisher eens zijn geld te laten terugverdienen. Dus ik wil SC_PT opstarten om eens te kijken wat ik aan die bug zou kunnen doen (en of hij er überhaupt nog is)... krijg ik gvd DEZE melding
[afbeelding]
Wat de neuk? Bij mijn weten heb ik geen 'emulatiesoftware' geïnstalleerd staan. Ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten. Maar ondertussen kan ik het spel niet spelen.
Iemand enig idee?
V.
Iets met alcohol heb ik wel geïnstalleerd gehad, kreeg ik als gratis software bij een computerblad en ik wilde kijken wat ik ermee kon. Kreeg het niet aan de gang en gedeïnstalleerd.quote:Op maandag 21 juni 2004 07:08 schreef Tain het volgende:
[..]
gebruik je alcohol 120%?
misschien zijn er in het register nog wat restjes achter gebleven.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Iets met alcohol heb ik wel geïnstalleerd gehad, kreeg ik als gratis software bij een computerblad en ik wilde kijken wat ik ermee kon. Kreeg het niet aan de gang en gedeïnstalleerd.
Maar blijkbaar niet goed gedaan? Hoe kan ik dat checken?
Hoe zou ik dat dan echt kunnen verwijderen?
V.
Goed, gezocht en één gevonden. Hoe verwijder ik deze, en hoe moet ik onderstaand scherm zien? Is dat een soort root, waar de alcohol-key ergens staat in één van die uit de lijst aan de linkerkant?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien zijn er in het register nog wat restjes achter gebleven.
start regedit.exe en zoek op 'alcohol' deze keys kan je dan verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |