Patch al gedownload?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:08 schreef _Bunny_ het volgende:
okey nu mijn probleem...
zoo tycoon start niet op... het probleem ligt bij de indeo video playback...
heb het advies gekregen om windows update te draaien... heb ik gedaan geen resultaat...
Via de windows help een patch gedownload die het probleem zou moeten verhelpen... ook weer geen resultaat...
De beginmovies uit te zetten.. leek resultaat te hebben maar hij klapt er na 2 seconden uit....
Hoe krijg ik dit probleem weg???
PS heb een laptop van hp, 512 mb ram genoeg gig harde schijf... een pentium 4 processor en win xp....
Hoop op hulp!!!
quote:Method 3: Download and Install the Zoo Tycoon Update
To download and install the Zoo Tycoon update, follow these steps:
1. Connect to the Internet, and then visit the following Microsoft Web site:
http://www.microsoft.com/games/zootycoon/patch.asp
2. On the Zoo Tycoon Web site, click Download Patch Now to download and install the patch for Zoo Tycoon or Zoo Tycoon Dinosaur Digs.
Werkt ook niet...quote:Op maandag 12 april 2004 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo slim,.
http://ac3filter.sourceforge.net/ <-- Updaten misschien een optie?
Anders kijken in je system32 map, daar staan de je codecs
Toevoeging: ik heb ook al in DirectX de hardware versnelling voor geluid uitgeschakeld en in het spel het geluid uitgezet. Resultaat dat je een half uurtje kan spelen zonder problemen maar dan sluit ie alsnog zomaar af.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:02 schreef Fixers het volgende:
Ik probeer anno 1602 te spelen op mijn laptop (specificaties ontstijgen ruimschoots de eisen, toshiba met 1,2 GHz celeron, 256 ram, WinXP Pro nl enz.). Maar het is enorm instabiel, soms kan je een half uur of langer spelen de andere keer 5 minuten, dan sluit het programma gewoon af. De nederlandse patches werken niet. Bij de een start het programma niet meer, de ander geeft een melding dat er al een nieuwere versie is geinstalleerd. Zou het helpen om de win2000/xp patch te installeren? Er staat namelijk expliciet bij dat deze voor de duitse versie is.
Compatibiliteitmode op win98/MEd. zetten misschien?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Toevoeging: ik heb ook al in DirectX de hardware versnelling voor geluid uitgeschakeld en in het spel het geluid uitgezet. Resultaat dat je een half uurtje kan spelen zonder problemen maar dan sluit ie alsnog zomaar af.
Extra intensief googelen heeft weinig opgeleverd.
Duitse patch was een alternatief installatie bestand en deed niets.
Als ik de compatibiliteits modus op win2000 of win NT zet blijft het probleem bestaan. In een 95 of 98-me modus wordt de CD niet herkent. Volgens de readme moet je de CD-rom ondersteuning in config.sys en autoexec.bat uitschakelijk zodat deze in een 32bits omgeving kan werken. Na wat zoeken kan ik de bestanden config.nt en autoexec.nt vinden en alleen in de laatste staat een verwijzing naar een cd-rom driver. Die heb ik uitgeschakeld maar dan nog blijft de foutmelding bestaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:44 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Compatibiliteitmode op win98/MEd. zetten misschien?
Losse topics zijn gewoon te onoverzichtelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:31 schreef speert.flies het volgende:
Bestaat er geen forum dat volledig gewijd is aan dit soort problemen? Dit topic is namelijk beetje eenzijdig,,
wat is precies het probleem? vraagt ie om de CD ?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:35 schreef F.Z.N. het volgende:
Ik heb onlangs het spel Zeus, Master of Olmypus geinstalleerd.
Maar... hij doet het dus niet.
Ik draai Windows XP Pro en ik heb al wat patches en cracks gedownload om m zonder cd te kunnen spelen. Weet iemand de oplossing
Je bedoelt die Invasion Normandy?quote:Op zondag 23 mei 2004 12:25 schreef radiating het volgende:
hey,
Ik heb een probleempje met close combat 5.
Als ie aan het laden is zegt ie steeds dat de harde schijf vol is en dat hij niks kan kopieeren. (terwijl er op al mijn schijven genoeg vrije ruimte over is).
Heb al op google gezocht maar blijkbaar ben ik de enige met dit probleem..
(heb trouwens al eerder gepost in een eigen topic, helaas geen reacties daar)
Radiating
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |