abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18470228
okey nu mijn probleem...
zoo tycoon start niet op... het probleem ligt bij de indeo video playback...
heb het advies gekregen om windows update te draaien... heb ik gedaan geen resultaat...
Via de windows help een patch gedownload die het probleem zou moeten verhelpen... ook weer geen resultaat...
De beginmovies uit te zetten.. leek resultaat te hebben maar hij klapt er na 2 seconden uit....

Hoe krijg ik dit probleem weg???
PS heb een laptop van hp, 512 mb ram genoeg gig harde schijf... een pentium 4 processor en win xp....

Hoop op hulp!!!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  vrijdag 16 april 2004 @ 16:12:28 #177
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_18470311
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 16:08 schreef _Bunny_ het volgende:
okey nu mijn probleem...
zoo tycoon start niet op... het probleem ligt bij de indeo video playback...
heb het advies gekregen om windows update te draaien... heb ik gedaan geen resultaat...
Via de windows help een patch gedownload die het probleem zou moeten verhelpen... ook weer geen resultaat...
De beginmovies uit te zetten.. leek resultaat te hebben maar hij klapt er na 2 seconden uit....

Hoe krijg ik dit probleem weg???
PS heb een laptop van hp, 512 mb ram genoeg gig harde schijf... een pentium 4 processor en win xp....

Hoop op hulp!!!
Patch al gedownload?
quote:
Method 3: Download and Install the Zoo Tycoon Update
To download and install the Zoo Tycoon update, follow these steps:

1. Connect to the Internet, and then visit the following Microsoft Web site:

http://www.microsoft.com/games/zootycoon/patch.asp
2. On the Zoo Tycoon Web site, click Download Patch Now to download and install the patch for Zoo Tycoon or Zoo Tycoon Dinosaur Digs.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_18470347
ja ook al gedaan.... en daarmee doet hij het nog steeds niet.. raar hé?
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  vrijdag 16 april 2004 @ 16:32:18 #179
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_18470720
Niet opgeven!
quote:
Op maandag 12 april 2004 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet zo slim, .
http://ac3filter.sourceforge.net/ <-- Updaten misschien een optie?
Anders kijken in je system32 map, daar staan de je codecs
Werkt ook niet...
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_18492587
Nog even over dat zoo tycoon probleem...
mensen ik heb nu de nieuwste versie van indeo gedownload en hij geeft geen foutmelding meer. nu wel weer een ander probleem... als ik opstart dan laadt ie ongeveer een kwart en klapt er dan zonder enige foutmelding gewoon weer uit.... wat kan dit nou weer zijn...?
[btfl]* portfolio
pi_18514243
Vraag verplaatst.

[ Bericht 86% gewijzigd door zerotolerance op 18-04-2004 15:11:44 (Beter gezocht..) ]
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig =&gt; weerspannig
pi_18568458
Met Knights and Merchants,,

Wanneer ik een multiplayergame weer opstart, nadat de game de vorige keer gesaved was, moet de computer het spel copieëren naar de andere speler. Maar er gebeurt bij niets, heb em een half uurtje zijn gang laten gaan,,

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
  zondag 25 april 2004 @ 21:57:38 #184
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_18681082
Hallo,

Zojuist probeer ik The Sims (eerste deel) te installeren. Alles gaat goed en installatie begint. Bij 5% stopt de installatie en na een paar tellen krijg ik een aantal dialoogvenstertjes met de bekende rode X en alleen de mogelijkheid om "Ok" te klikken.

Venstertjes zijn achtereenvolgens:

1) "nResult = -1"

2) "Fout tijdens verplaatsen bestanden: -106"

3) "Component: Game Content, Bestandgroep: Game Content, File: Objects.far"

4) Copy files failed

5) Aborting.

Daarna dus gewoon weer een "leeg" bureaublad.

Iemand een idee wat dit betekent en, beter nog, wat ik ertegen kan doen? Thanks!
Smell the flowers while you can....
pi_18869971
Street Rod 2
(van california dreams), ik ben benieuwd of iemand dat spel nog kent, het is uit 1990,
jaja een ouwetje
ik had een vraagje over het spel:

Als ik de 'Mulholland Drive' rijd langs het ravijn enzo. Kom ik op een gegeven moment een grijs vlak over de weg heen tegen. En daar kan je niet overheen rijden, althans mijn auto crasht dan.
Hoe kom ik daarvoor bij?? mijn tegenstander(computer) zie ik er gewoon overheen rijden...

heeft iemand daar ook problemen mee gehad?

Ja ik weet het, 't is een oud spel, maar ik had het pas gedownload en begon het te spelen...
pi_18881400
iedereen vraagt om raad, maar niemand krijgt antwoord..
geloof dat iedereen beter een eigen topic kan openen, want zo ist waardeloos in mij ogen..
pi_18894347
ja mee eens.
ik had het perongeluk al in een los topic geplaatst, maar daar werd meteen een slotje op gezet.
pi_18905609
same here..

kan wel janken..
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:08:21 #189
61535 Frekkel
zie signature
pi_19067302
Atomic Bomberman doet het niet
Ik heb XP Home, maar als ik em opstart en ik wil een nieuw spel beginnen geeft ie een error in de trant van: graph;cords of screen X=320 Y=240
bij een vriend van mij, die XP Prof heeft, werkt ie wel
waar kan het aan liggen?
zie ondertitel
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 mei 2004 @ 21:48:10 #190
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_19125033
Ik probeer anno 1602 te spelen op mijn laptop (specificaties ontstijgen ruimschoots de eisen, toshiba met 1,2 GHz celeron, 256 ram, WinXP Pro nl enz.). Maar het is enorm instabiel, soms kan je een half uur of langer spelen de andere keer 5 minuten, dan sluit het programma gewoon af. De nederlandse patches werken niet. Bij de een start het programma niet meer, de ander geeft een melding dat er al een nieuwere versie is geinstalleerd. Zou het helpen om de win2000/xp patch te installeren? Er staat namelijk expliciet bij dat deze voor de duitse versie is.
pi_19142527
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:02 schreef Fixers het volgende:
Ik probeer anno 1602 te spelen op mijn laptop (specificaties ontstijgen ruimschoots de eisen, toshiba met 1,2 GHz celeron, 256 ram, WinXP Pro nl enz.). Maar het is enorm instabiel, soms kan je een half uur of langer spelen de andere keer 5 minuten, dan sluit het programma gewoon af. De nederlandse patches werken niet. Bij de een start het programma niet meer, de ander geeft een melding dat er al een nieuwere versie is geinstalleerd. Zou het helpen om de win2000/xp patch te installeren? Er staat namelijk expliciet bij dat deze voor de duitse versie is.
Toevoeging: ik heb ook al in DirectX de hardware versnelling voor geluid uitgeschakeld en in het spel het geluid uitgezet. Resultaat dat je een half uurtje kan spelen zonder problemen maar dan sluit ie alsnog zomaar af.

Extra intensief googelen heeft weinig opgeleverd.

Duitse patch was een alternatief installatie bestand en deed niets.
pi_19148787
Bestaat er geen forum dat volledig gewijd is aan dit soort problemen? Dit topic is namelijk beetje eenzijdig,,
  zaterdag 15 mei 2004 @ 16:44:16 #194
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_19149061
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 10:05 schreef Fixers het volgende:

[..]

Toevoeging: ik heb ook al in DirectX de hardware versnelling voor geluid uitgeschakeld en in het spel het geluid uitgezet. Resultaat dat je een half uurtje kan spelen zonder problemen maar dan sluit ie alsnog zomaar af.

Extra intensief googelen heeft weinig opgeleverd.

Duitse patch was een alternatief installatie bestand en deed niets.
Compatibiliteitmode op win98/MEd. zetten misschien?
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_19149446
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:44 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Compatibiliteitmode op win98/MEd. zetten misschien?
Als ik de compatibiliteits modus op win2000 of win NT zet blijft het probleem bestaan. In een 95 of 98-me modus wordt de CD niet herkent. Volgens de readme moet je de CD-rom ondersteuning in config.sys en autoexec.bat uitschakelijk zodat deze in een 32bits omgeving kan werken. Na wat zoeken kan ik de bestanden config.nt en autoexec.nt vinden en alleen in de laatste staat een verwijzing naar een cd-rom driver. Die heb ik uitgeschakeld maar dan nog blijft de foutmelding bestaan.
  zondag 16 mei 2004 @ 11:29:00 #196
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19166899
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 16:31 schreef speert.flies het volgende:
Bestaat er geen forum dat volledig gewijd is aan dit soort problemen? Dit topic is namelijk beetje eenzijdig,,
Losse topics zijn gewoon te onoverzichtelijk. .
Voor ieder wissewasje een topic openen zorgt voor een grote chaos in GAM.
Google werkt vaak beter.. .
-
  zondag 16 mei 2004 @ 14:35:55 #197
91287 F.Z.N.
Fokker Zonder Naam
pi_19170551
Ik heb onlangs het spel Zeus, Master of Olmypus geinstalleerd.

Maar... hij doet het dus niet.

Ik draai Windows XP Pro en ik heb al wat patches en cracks gedownload om m zonder cd te kunnen spelen. Weet iemand de oplossing
Je verwacht het niet!!
  zondag 23 mei 2004 @ 12:25:01 #198
34335 radiating
kapitein bromsnor :)
pi_19333359
hey,

Ik heb een probleempje met close combat 5.
Als ie aan het laden is zegt ie steeds dat de harde schijf vol is en dat hij niks kan kopieeren. (terwijl er op al mijn schijven genoeg vrije ruimte over is).

Heb al op google gezocht maar blijkbaar ben ik de enige met dit probleem..

(heb trouwens al eerder gepost in een eigen topic, helaas geen reacties daar )

Radiating
Is op weg naar sint juttemes
  zondag 23 mei 2004 @ 12:25:42 #199
34335 radiating
kapitein bromsnor :)
pi_19333370
quote:
Op zondag 16 mei 2004 14:35 schreef F.Z.N. het volgende:
Ik heb onlangs het spel Zeus, Master of Olmypus geinstalleerd.

Maar... hij doet het dus niet.

Ik draai Windows XP Pro en ik heb al wat patches en cracks gedownload om m zonder cd te kunnen spelen. Weet iemand de oplossing
wat is precies het probleem? vraagt ie om de CD ?
Is op weg naar sint juttemes
pi_19335031
quote:
Op zondag 23 mei 2004 12:25 schreef radiating het volgende:
hey,

Ik heb een probleempje met close combat 5.
Als ie aan het laden is zegt ie steeds dat de harde schijf vol is en dat hij niks kan kopieeren. (terwijl er op al mijn schijven genoeg vrije ruimte over is).

Heb al op google gezocht maar blijkbaar ben ik de enige met dit probleem..

(heb trouwens al eerder gepost in een eigen topic, helaas geen reacties daar )

Radiating
Je bedoelt die Invasion Normandy?

Je moet de laatste patch downloaden (cc5p501.zip), en volgens mij moet je het spel ook in compatibility mode draaien (als je Windows 2000/XP hebt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')