abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14424781
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:01 schreef SoNoS het volgende:
Ach... dat je er nog op in gaat. Meestal als mensen niks te melden hebben, maar zo graag hun naam zien in een topic, krijg je dit soort berichten.
pi_14517567
als ik zie hoe de meeste scooterrijders zich gedragen dan verbaas ik me er nog over dat ze het zo lang overleven op zo'n ding.
valt me ook op dat het vooral SCOOTER rijders zijn, brommer rijders rijden over het algemeen netter.

ik hou maar altijd rekening met scootertjes als ik in de auto zit dat ze me vooral rechts willen inhalen en meestal 2x zo hard rijden als auto's.
en meestal kriig ik daar nog gelijk in ook helaas

ps: rijd zelf ook af en toe brommer maar ik kijk WEL uit, ik stop WEL voor rood licht en als ik op het fietspad moet dan pas ik mijn snelheid ook aan. zouden meer mensen moeten doen dan was de verzekering niet zo hoog en was de politie niet bezig met een heksenjacht op alles wat 2takt / 4 takt rijdt

stelletje pubers. ik vind dat de leeftijd voor brommer / scooterrijders naar 18 moet

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_14517629
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:58 schreef Metro2005 het volgende:
stelletje pubers. ik vind dat de leeftijd voor brommer / scooterrijders naar 18 moet
Ik vind dat iedere brommer en scooterrijder 1 tegoedbon voor 1 maal gratis in jouw gezicht poeben moet krijgen.
pi_14517712
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:58 schreef Metro2005 het volgende:stelletje pubers. ik vind dat de leeftijd voor brommer / scooterrijders naar 18 moet
scooters zijn stom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')