abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16712870
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 10:46 schreef realist_ik het volgende:
Bruce Lee imitator.
filmpje

That dude kicks ass!!!

vrijdag 30 januari 2004 @ 17:05:18 #252
82944 landmark_tower
Portal do Vale Tudo Brasileiro
pi_16719871
Ik zag net dat mensen karate vrij nutteloos vonden.
Tja, beoefen maar es kyokushin karate.

Het meeste effectieve vind ik nog steeds:
Een full contact "staand" vechtsport en
een grond vechtsport.. Zoals MMA

Não julgues as pessoas pela aparência!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:43:00 #253
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_16724833
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 17:05 schreef landmark_tower het volgende:

Het meeste effectieve vind ik nog steeds:
Een full contact "staand" vechtsport en
een grond vechtsport.. Zoals MMA

helemaal mee eens.
Ik ga binnenkort beginnen met kickboxing en doe jiujitsu voor de grondgevechten. Of dat eventueel brazillian JJ wordt wet ik niet.

maar ik denk dat er 1 ding veel nuttiger is. Zo nu en dan train ik met een vriend vanmij als volgt: eentje met de rug tegen de muur en de ander valt aan. Telkens een kwartier lang moet je jezelf dus verdedigen. en dan wisselen. Daar leer je iets van. Als je lekker full contact kan trappen en meppen .. heej prima. maar gewoon geen klap vangen is denk ik nuttiger/

VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:44:37 #254
52967 hmmm_lasagne_
pi_16724877
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb ook een vraagje.
Ik heb met veel intresse dit topic door gelezen omdat ik zelf ook weer wil gaan sporten. Ik doe namelijk niks meer nu.

Ik zoek een vecht/verdedigings sport waarbij ik me zelf dus leer verdedigen. Dit zowel tegen 1 tegen stander als meerdere. Eventueel de tegenstander leren ontwapenen.

Ik kwam na het lezen van dit topic uit op jiu-jitsu. Is dit een verstandige keuze? Ik heb geen ervaring met andere vechtsporten.

JJ is zeker aan te raden. Makkelijke instap en het is naast effectief ook nog eens heel gezond.
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
  vrijdag 30 januari 2004 @ 20:58:57 #255
52967 hmmm_lasagne_
pi_16725262
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 17:05 schreef landmark_tower het volgende:
er zijn altijd varianten die wer steviger zijn dan anderen.
Maar het huis tuin en keuken karate is in mijn ogen gewoon te stijf en wwinig flexibel. Dingen zoals offcentre gaan komt er wel in voor maar is over het algemeen beperkt. Ik denk ook dat het probleem ligt in het feit dat het zo een algemene stijl is. Niks afwijkends dus. Karate is een uitermate goede opstap. Maar als er weinig grond technieken of speciale staande technieken in zitten dan is het denk ik snel bekeken.
Kung fu bijvoorbeeld is overigens erg leuk om te doen, maar is ook niet heel effectief in gevecht. (en dan heb het dus over de manier dat het beoefend wordt door de huis tuin en keuken be-oefenaar)
  zaterdag 31 januari 2004 @ 13:29:25 #256
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_16738722
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zoek een vecht/verdedigings sport waarbij ik me zelf dus leer verdedigen. Dit zowel tegen 1 tegen stander als meerdere. Eventueel de tegenstander leren ontwapenen.

Ik kwam na het lezen van dit topic uit op jiu-jitsu. Is dit een verstandige keuze? Ik heb geen ervaring met andere vechtsporten.

Zoek een jiu-jitsu dojo in je buurt en probeer het eens.
Proeflessen zijn altijd goed om je te oriënteren
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')