quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 10:46 schreef realist_ik het volgende:
Bruce Lee imitator.
filmpje
That dude kicks ass!!!
Het meeste effectieve vind ik nog steeds:
Een full contact "staand" vechtsport en
een grond vechtsport.. Zoals MMA
quote:helemaal mee eens.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:05 schreef landmark_tower het volgende:
Ik zag net dat mensen karate vrij nutteloos vonden.
Tja, beoefen maar es kyokushin karate.Het meeste effectieve vind ik nog steeds:
Een full contact "staand" vechtsport en
een grond vechtsport.. Zoals MMA
maar ik denk dat er 1 ding veel nuttiger is. Zo nu en dan train ik met een vriend vanmij als volgt: eentje met de rug tegen de muur en de ander valt aan. Telkens een kwartier lang moet je jezelf dus verdedigen. en dan wisselen. Daar leer je iets van. Als je lekker full contact kan trappen en meppen .. heej prima. maar gewoon geen klap vangen is denk ik nuttiger/
quote:JJ is zeker aan te raden. Makkelijke instap en het is naast effectief ook nog eens heel gezond.
Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb ook een vraagje.
Ik heb met veel intresse dit topic door gelezen omdat ik zelf ook weer wil gaan sporten. Ik doe namelijk niks meer nu.Ik zoek een vecht/verdedigings sport waarbij ik me zelf dus leer verdedigen. Dit zowel tegen 1 tegen stander als meerdere. Eventueel de tegenstander leren ontwapenen.
Ik kwam na het lezen van dit topic uit op jiu-jitsu. Is dit een verstandige keuze? Ik heb geen ervaring met andere vechtsporten.
quote:er zijn altijd varianten die wer steviger zijn dan anderen.
Op vrijdag 30 januari 2004 17:05 schreef landmark_tower het volgende:
Ik zag net dat mensen karate vrij nutteloos vonden.
Tja, beoefen maar es kyokushin karate.
quote:Zoek een jiu-jitsu dojo in je buurt en probeer het eens.
Op donderdag 29 januari 2004 19:25 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zoek een vecht/verdedigings sport waarbij ik me zelf dus leer verdedigen. Dit zowel tegen 1 tegen stander als meerdere. Eventueel de tegenstander leren ontwapenen.Ik kwam na het lezen van dit topic uit op jiu-jitsu. Is dit een verstandige keuze? Ik heb geen ervaring met andere vechtsporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |