abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14447667
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:16 schreef -.-martin-.- het volgende:
Ik heb ook al een aantal mensen uitgenodigd voor SLF2
Jofunu-kun, zit je dan met 2 in een crew? Das niet helemaal de bedoeling geloof ik of vind de rest van wel?
Dutchbuccaneer is niet te vinden of is het dutchbucaneer?
En fast_eddie, is het fast of faster_eddie?

Voor de rest heb ik voorlopig iedereen geloof ik he, of ben ik iemand vergeten? Laat maar ff horen.

Op dit tijdstip?? Al die kindjes liggen allang in hun bedje
Maar ik nog niet Ga eerste ff de demo van RT3 spelen!
pi_14447712
hehe.. ik ga nog ff een biertje drinken en wat voor school afmaken anders is de rest van de groep morgen nie zo blij haha
  vrijdag 7 november 2003 @ 00:26:34 #203
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_14447831
Ik ga zo toch maar pitten, morgen om half 9 tentamen op de campus en moet dus om 5 uur opstaan

Ik heb nog wat lopen zoeken naar hoe we iets aan crewcar(s) kunnen doen, maar niets gevonden, zitten er bij jou wel opties om daar iets mee te doen skylighter?

pi_14448289
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:26 schreef Miguel het volgende:
Ik ga zo toch maar pitten, morgen om half 9 tentamen op de campus en moet dus om 5 uur opstaan

Ik heb nog wat lopen zoeken naar hoe we iets aan crewcar(s) kunnen doen, maar niets gevonden, zitten er bij jou wel opties om daar iets mee te doen skylighter?

Ja, ik kan een crewcar kopen.
pi_14449084
Ik doe nu 3 dagen mee (n00b klasse1) maar vind het wel erg stoer allemaal. Ik krijg dat test & tune alleen niet voor elkaar zonder massa's geld uit te geven. En dan ben ik vaak langzamer dan de best ET.

Iemand suggesties?

P.S.: Ik had graag bij de FokCrew gezeten maar was al eerder een ClubDelSol-Crew begonnen (Striktly RealLife DelSol-drivers... 2 so far). DelSol rulez namelijk nogal.

Calm down, please!
pi_14449995
Het spel is afgelopen!

Nou dan nu maar even die 21 dagen slaap inhalen.
  vrijdag 7 november 2003 @ 03:31:19 #207
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14450043
het was best spannend op het eind... Monte heeft nét van Sp00nman gewonnen, niet dat dat me wat zegt verder...
pi_14450045
Ik wil ook wel in de fokcrew.
Maakt mij niet uit welk team.

Novaeh

pi_14450497

Welcome to MidniteChallenge!

The current game period has ended. Thanks for playing!

Congratulations to all the prize winners! Refer to the News and Announcement forum to find out how to claim your prize.

Also, please refer to the forums for more information on when the next exciting game period will begin. Downtime is generally no more than 2-3 days while we review game logs and reset the game. Please do not send a support ticket!

Visit the MC community and find more information about MC by visiting the MidniteChallenge discussion forums.

Thank you,
The staff at Corrupt Interactive.

vrijdag 7 november 2003 @ 08:50:27 #210
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_14450901
hopen dat t niet lang meer duurt en ik van t weekend aan de slag kan!

Kan echt niet wachten om nu met een verse start mee te doen; echt zo vet spel dit; en dat zonder plaatjes ofzo! super!

moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_14451388
Denk dat het toch niet voor zondag klaar is, dan mogen we nog blij zijn. Maar dit gaat hem idd worden
Nu hopen dat m'n bak dan niet wordt gejat. Is het trouwens handig om eerste te gaan werken en dan pas een auto te kopen. Levert dat een beetje op?
pi_14451611
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 09:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Is het trouwens handig om eerste te gaan werken en dan pas een auto te kopen. Levert dat een beetje op?
Geen idee, maar het is wel wat ik van plan ben. Als je wat geld hebt, kan je meteen je auto upgraden en tunen enzo. En een alarmsysteem kopen natuurlijk.
............................................................
pi_14451779
Ik was nog op hoor, maar ik zie dat sommigen van jullie dan niet meer opletten.. Er is geen Muffinboy account.. iig niet van mij.. Jofunu-kun mensen, Dat is/was/wordt m'n racename..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_14451911
Oke, maar wie is muffinboy dan.. die zat toch bij fft2?
pi_14452018
Nou nodig dan gewoon Jofunu-kun uit in plaats van muffinboy
pi_14452114
Muffinboy gebruikte ik als inlog naam.. maar Jofunu-kun was m'n racenaam.. dunno hoe dat daaro in elkaar zat..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:04:32 #217
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_14452127
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:16 schreef -.-martin-.- het volgende:
Ik heb ook al een aantal mensen uitgenodigd voor SLF2
Jofunu-kun, zit je dan met 2 in een crew? Das niet helemaal de bedoeling geloof ik of vind de rest van wel?
Dutchbuccaneer is niet te vinden of is het dutchbucaneer?
En fast_eddie, is het fast of faster_eddie?

Voor de rest heb ik voorlopig iedereen geloof ik he, of ben ik iemand vergeten? Laat maar ff horen.

je kan me niet altijd vinden omdat ik niet constant elke uur van de dag online ben... ik ben dutchbucaneer iig
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_14452229
faster_eddie is volgens mij de laatste account van eddie
pi_14452546
Dat klopt, zdat is z'n snellere neefje maar ik beging gewoon als Fast_eddie volgende ronde
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:42:13 #220
32831 ramsesii
pi_14452831
-.-martin-.- is de teamleider van de 2e crew (mijn crew) >??

wat houd een crewcar in, zijn we daar allemaal aan gebonden ?

pi_14454322
Een crew car kan je pas kopen als je genoeg knaken hebt dus dat zal wel ff duren gok ik.. je wil toch eerst je eigen wagen upgraden he
Met zo'n crew car kan je dan tegen de crew car van een andere crew racen. Maar dit is dus niet perse nodig.. we zien wel hoe het loopt he.
pi_14454361
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Muffinboy gebruikte ik als inlog naam.. maar Jofunu-kun was m'n racenaam.. dunno hoe dat daaro in elkaar zat..
Ah zo.. zogauw het spel weer begint ontvang je je uitnodiging, en fast_eddie ook
En ramsesii wat is jou racenaam nu precies?
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:48:42 #223
32831 ramsesii
pi_14454600
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:39 schreef -.-martin-.- het volgende:

[..]

Ah zo.. zogauw het spel weer begint ontvang je je uitnodiging, en fast_eddie ook
En ramsesii wat is jou racenaam nu precies?

Dutchbucaneer, en mijn auto word een oude vertrouwde Ford mustang Cobra uit 1977, mijn wolf in schaapskleren
pi_14455151
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:48 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Dutchbucaneer, en mijn auto word een oude vertrouwde Ford mustang Cobra uit 1977, mijn wolf in schaapskleren

Ik wil als tweede auto wel een Bentley. Lekker patserig.
............................................................
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:33:41 #225
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_14455976
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 09:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Is het trouwens handig om eerste te gaan werken en dan pas een auto te kopen. Levert dat een beetje op?
Denk het wel, was iig mijn geplande taktiek

Maar hoe krijgen we geld op de crewbank eigenlijk? (wired transfer ) Wat die crew modellen verdienen komt daar ook niet op terecht volgens mij...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')