quote:Op dit tijdstip?? Al die kindjes liggen allang in hun bedje
Op vrijdag 7 november 2003 00:16 schreef -.-martin-.- het volgende:
Ik heb ook al een aantal mensen uitgenodigd voor SLF2
Jofunu-kun, zit je dan met 2 in een crew? Das niet helemaal de bedoeling geloof ikof vind de rest van wel?
Dutchbuccaneer is niet te vinden of is het dutchbucaneer?
En fast_eddie, is het fast of faster_eddie?Voor de rest heb ik voorlopig iedereen geloof ik he, of ben ik iemand vergeten? Laat maar ff horen.
Ik heb nog wat lopen zoeken naar hoe we iets aan crewcar(s) kunnen doen, maar niets gevonden, zitten er bij jou wel opties om daar iets mee te doen skylighter?
quote:Ja, ik kan een crewcar kopen.
Op vrijdag 7 november 2003 00:26 schreef Miguel het volgende:
Ik ga zo toch maar pitten, morgen om half 9 tentamen op de campus en moet dus om 5 uur opstaanIk heb nog wat lopen zoeken naar hoe we iets aan crewcar(s) kunnen doen, maar niets gevonden, zitten er bij jou wel opties om daar iets mee te doen skylighter?
Iemand suggesties?
P.S.: Ik had graag bij de FokCrew gezeten maar was al eerder een ClubDelSol-Crew begonnen (Striktly RealLife DelSol-drivers... 2 so far). DelSol rulez namelijk nogal.
The current game period has ended. Thanks for playing!
Congratulations to all the prize winners! Refer to the News and Announcement forum to find out how to claim your prize.
Also, please refer to the forums for more information on when the next exciting game period will begin. Downtime is generally no more than 2-3 days while we review game logs and reset the game. Please do not send a support ticket!
Visit the MC community and find more information about MC by visiting the MidniteChallenge discussion forums.
Thank you,
The staff at Corrupt Interactive.
Kan echt niet wachten om nu met een verse start mee te doen; echt zo vet spel dit; en dat zonder plaatjes ofzo! super!
quote:Geen idee, maar het is wel wat ik van plan ben. Als je wat geld hebt, kan je meteen je auto upgraden en tunen enzo. En een alarmsysteem kopen natuurlijk.
Op vrijdag 7 november 2003 09:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Is het trouwens handig om eerste te gaan werken en dan pas een auto te kopen. Levert dat een beetje op?
quote:je kan me niet altijd vinden omdat ik niet constant elke uur van de dag online ben... ik ben dutchbucaneer iig
Op vrijdag 7 november 2003 00:16 schreef -.-martin-.- het volgende:
Ik heb ook al een aantal mensen uitgenodigd voor SLF2
Jofunu-kun, zit je dan met 2 in een crew? Das niet helemaal de bedoeling geloof ikof vind de rest van wel?
Dutchbuccaneer is niet te vinden of is het dutchbucaneer?
En fast_eddie, is het fast of faster_eddie?Voor de rest heb ik voorlopig iedereen geloof ik he, of ben ik iemand vergeten? Laat maar ff horen.
wat houd een crewcar in, zijn we daar allemaal aan gebonden ?
quote:Ah zo.. zogauw het spel weer begint ontvang je je uitnodiging, en fast_eddie ook
Op vrijdag 7 november 2003 10:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Muffinboy gebruikte ik als inlog naam.. maar Jofunu-kun was m'n racenaam.. dunno hoe dat daaro in elkaar zat..
quote:Dutchbucaneer, en mijn auto word een oude vertrouwde Ford mustang Cobra uit 1977, mijn wolf in schaapskleren
Op vrijdag 7 november 2003 11:39 schreef -.-martin-.- het volgende:[..]
Ah zo.. zogauw het spel weer begint ontvang je je uitnodiging, en fast_eddie ook
En ramsesii wat is jou racenaam nu precies?
quote:Ik wil als tweede auto wel een Bentley. Lekker patserig.
Op vrijdag 7 november 2003 11:48 schreef ramsesii het volgende:[..]
Dutchbucaneer, en mijn auto word een oude vertrouwde Ford mustang Cobra uit 1977, mijn wolf in schaapskleren
quote:Denk het wel, was iig mijn geplande taktiek
Op vrijdag 7 november 2003 09:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Is het trouwens handig om eerste te gaan werken en dan pas een auto te kopen. Levert dat een beetje op?
Maar hoe krijgen we geld op de crewbank eigenlijk? (wired transfer ) Wat die crew modellen verdienen komt daar ook niet op terecht volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |