Ik wil nl eerst mucho monies maken door calendars te verkopen en pas daarna een auto aanschaffen, zodat ik ook meteen geld heb om em te tunen.
Correct me if i'm wrong
quote:kijken wat mijn kroketje kan doen tegen de jouwe hehe
Op donderdag 6 november 2003 13:23 schreef smash789 het volgende:
Ik heb nog 900+ credits die ik straks goeddddddd ga gebruikenEerst nog effe wat meer IM's voor me winnen door races te winnen. Easy
alleen nu nog sparen voor een auto.. dat red ik nooit voor t eind van deze ronde..
quote:kommaaaaarrrrr hieeerrrr met die bitches... gewonnen
Op donderdag 6 november 2003 13:33 schreef ramsesii het volgende:[..]
kijken wat mijn kroketje kan doen tegen de jouwe hehe
quote:Nee, nog iets van 13 uur te gaan.
Op donderdag 6 november 2003 13:35 schreef IrwanDeMan het volgende:
pff heb mn boete eindelijk afbetaald.. tip: ga geen huizen invallen als je weinig geld hebt!! Moest dus 4000 betalen, stond meteen 4000 rood.. eindelijk afbetaald, heb nu ook weer lekkere NWalleen nu nog sparen voor een auto.. dat red ik nooit voor t eind van deze ronde..
quote:en daarna zal ik uit je huis blijven
Op donderdag 6 november 2003 13:44 schreef Fully het volgende:[..]
Nee, nog iets van 13 uur te gaan.
quote:Goed plan!
Op donderdag 6 november 2003 13:51 schreef IrwanDeMan het volgende:[..]
en daarna zal ik uit je huis blijven
quote:Wij wel
Op donderdag 6 november 2003 14:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wil op zich ook wel meedoen in 1 van de teams, maar ik ga niet heel erg actief spelen denk ik....
quote:Onder welke naam, is iets met Mr.T-Rex maar kweetniet hoe daar precies je screenname is.
Op donderdag 6 november 2003 14:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wil op zich ook wel meedoen in 1 van de teams, maar ik ga niet heel erg actief spelen denk ik....
laytsskylighter
FlyingDutchie
Focus_RS_Turbo
Kaj_A
Muffinboy
-SMaSH-
beschuitfluiter
joris007
Freaky
Miguel-NL
Speedfreakssj
Jozef444
IrwanDj
Siciliano
WaStE
Fast_eddie
el_nuno
Neaalz
Spooky4u
dutchbucaneer
Mr.T-Rex
sneez
++ Jouw Naam ++
++ Jouw Naam ++
++ Jouw Naam ++
Mensen hier nog melden, als het kan voor morgenochtend!!
Zoals het er nu op lijkt zullen er niet meer dan 2 teams komen. Martin, wat was je drivername ook al weer? Kan het niet vinden . Hij wordt dus ook crewleader.
De naam van de teams wordt: StreetLegalFok
Je kunt nu nog stemmen op een andere naam aan het begin van dit topic: Midnite Challenge - Deel 4
Neem aan dat het dan zo wordt:
StreetLegalFok1 (Leader laytsskylighter)
StreetLegalFok2 (Leader Focus_RS_Turbo)
Als ik fouten heb gemaakt, mensen dubbel heb ingedeeld, mensen niet heb ingedeeld, ben je het ergens niet mee eens, enzovoort, zeg het dan.
quote:Maak daar maar gerust:
Op donderdag 6 november 2003 14:35 schreef Miguel het volgende:
Wij wel
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 06-11-2003 14:50]
username = sneez
Ennuh, je krijgt dus 10 credits per 10 minuten .. kan je dat ook opwaarderen?? Dus dat je niet 10 maar 20 credits krijgt??
Infozz..: Bank Roll: $5,048 Fuel: 0 INS NW: $7,697 IM: 46 (79%) Credits: 0 (Add'l credits in: 1 min 16 secs)
quote:Kun je opwaarderen met je credit-card. En ik zal als ik jouw was eens wat fuel kopen. Wat voor auto heb je trouwens?
Op donderdag 6 november 2003 14:47 schreef sneez het volgende:
Ik wil ook graag in het FOKRace team:)username = sneez
Ennuh, je krijgt dus 10 credits per 10 minuten .. kan je dat ook opwaarderen?? Dus dat je niet 10 maar 20 credits krijgt??
Infozz..: Bank Roll: $5,048 Fuel: 0 INS NW: $7,697 IM: 46 (79%) Credits: 0 (Add'l credits in: 1 min 16 secs)
quote:Het zijn dus 250 credits en $5000,-
Op donderdag 6 november 2003 12:29 schreef Nealz het volgende:
Alles begint weer overnieuw, dus met $5000,- geen auto en 500 credits
De ronde begint toch overnieuw over12u
Als je iemand gaat uitzoeken om tegen te racen, kijk naar z'n Net Worth, das natuurlijk niet nieuw. Maar kijk ook naar z'n models. Iemand met een Net Worth van $ 12,000 met 120 models is dus veel makkelijker te verslaan dan iemand met een NW van $ 10,000 zonder models!!!
quote:Das idd een goeie tip.. zo kijk ik ook naar degenen die ik wil uitdagen
Op donderdag 6 november 2003 15:10 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Nog een hele goede tip, jaja echt waar:Als je iemand gaat uitzoeken om tegen te racen, kijk naar z'n Net Worth, das natuurlijk niet nieuw. Maar kijk ook naar z'n models. Iemand met een Net Worth van $ 12,000 met 120 models is dus veel makkelijker te verslaan dan iemand met een NW van $ 10,000 zonder models!!!
quote:Als jij het er mee eens bent wil ik graag leader van Team1 zijn. Hoe we die teams gaan verdelen, ja, dat weet ik niet, we kunnen mensen laten posten bij wie ze in het team willen, als er dan eenmaal de helft van het totale aantal in een team wil, gaat de rest in het ander team. Agreed? Als jij natuurlijk ook een idee hebt!!
Op donderdag 6 november 2003 15:09 schreef -.-martin-.- het volgende:
Hoe gaan we de teams trouwens verdelen?
Iedereen zelf kiezen of zo, alst maar een beetje evenveel in elke crew is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |