quote:Heb je nog meer tentamens dan de komende tijd. Ik zit nu in de laatste week van blok 1 en morgen ook een drukke dag, ik zou hier ook eigenlijk niet meer moeten zijn
Op donderdag 6 november 2003 00:04 schreef Waxxer het volgende:[..]
Mwoah, tentamen vernerveusd, maar hulp aangeboden gekregen van mijn zeer lieve, coole, aardige engels docente en een minidiscspeler gekocht
quote:Morgen nog massacommubnicatie, maar ik heb het grootste gedeelte weer verpest. Mijn stagebegeleider zegt dat ik eerst maar eens resultaten moet halen voordat hij een nieuwe afspraak wil, en daar was die docente verbaasd over, omdat zo iemand er eigenlijk hoort te zijn om je te helpen. Dus nu doet zij dat spontaan en moet ik me elke dag bij haar melden en haar zien enzo
Op donderdag 6 november 2003 00:07 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Heb je nog meer tentamens dan de komende tijd. Ik zit nu in de laatste week van blok 1 en morgen ook een drukke dag, ik zou hier ook eigenlijk niet meer moeten zijn
Morgen heb ik nog een tentamen massacommunicatie...
IK ga dus eens verstandig doen, zowaar
Doei he en succes met alles ook!!!
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:52 schreef LuQas het volgende:G_E! Wat leuk om te merken dat mensen zich afvragen waar ik ben gebleven!
quote:Amsterdam is een mooie stad.
Ik woon tegenwoordig in Amsterdam op een kamer en internet wordt dan toch wat duur. Maar zo nu en dan lurk ik wel hoor, in de UB ofzo.
quote:
* LuQas zou het overigens geen probleem vinden als G_E zich aan mijn msn zou toevoegen
quote:*klik*
Op donderdag 6 november 2003 02:03 schreef raptorix het volgende:Goeiemiddags, denk kom even het licht uit doen
Mogguh
quote:Hoe krijg je dat voor elkaar
Op donderdag 6 november 2003 08:07 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe..
Twee uur te vroeg op m'n werk..
quote:Niet goed in m'n agenda kijken, en denken dat ik om 8 uur moet beginnen, ipv half 10.
Op donderdag 6 november 2003 08:41 schreef Tizmo het volgende:Hoe krijg je dat voor elkaar
?
quote:Ach, dan mag je vast eerder weg
Op donderdag 6 november 2003 08:57 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Niet goed in m'n agenda kijken, en denken dat ik om 8 uur moet beginnen, ipv half 10.
.
quote:Hey! Veel plezier!
Op donderdag 6 november 2003 09:07 schreef Sunjammer het volgende:
Heya!Whoeiii.... naar Muse vanavond!!
mogguh!! .
vandaag maar eens op zoek naar een tulpstekkertje zodat waxxer zijn minidisc ook nog eens kan gebruiken ipv ernaar te staren
quote:ik moeteten halen maar ik ben gewoon veel te lui
Op donderdag 6 november 2003 12:34 schreef Waxxer het volgende:
ik ehhhh ga maar eens wat doen.... Schiet weer niet echt op he?wat is dat toch allemaal....!!
Maar nu: PAUZE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |