quote:con te partiro?
Op woensdag 5 november 2003 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ja, dat lijkt mij nou ook wel wat. Gewoon opeens foetsie, weg, verdwenen. En dat iemand na een paar maanden zich afvraagd waar die ene eigenlijk is gebleven, ehm, kom hoe heette die ook al weer, die ene met dat hondje als icoon en die altijd
typte enzo.
quote:ik zie een uitdaging
Op woensdag 5 november 2003 23:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik val op mannen, zij valt op vrouwen... ik zie geen mogelijkheden..
quote:Neuh... naar voren, en beetje kuifig omhoog... as usual.
Op woensdag 5 november 2003 23:36 schreef onetouch het volgende:staat het constant overeind dan?
quote:Matjes... als er iéts lelijk is...
enige wat ik laat doen maandelijks nu is uitdunnen met pakken en beetje puntjes bijknippen en nek mag lang: matje is weer hip
quote:Inderdaad.. een uitdaging haar te ontwijken.
Op woensdag 5 november 2003 23:37 schreef onetouch het volgende:[..]
ik zie een uitdaging
En nu ben ik weer even weg..
Morgen op zoek naar een tulpstekkertje, die lullo bij de mediamarkt heeft me dus echt verkeerd voorgelicht Maargoed, dan kan ik vanaf morgen heeeeeerrlijk anders van mijn muziek genieten!
quote:Dikkie Dik
Op woensdag 5 november 2003 23:35 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, en als het nou mulisch, rushdie was ofzo
maar Dikkie Dik
sucht.... ik neem trouwens aan dat ze na 20 jaar wel eens van het gebruikelijke verhaalspatroon af gaan stappen. Dikkie Dik ziet een hond, oeh schrik eng...... wordt dan misschien Dikkie Dik ziet een benghaalse tijger, oeh hap slik weg Dikkie Dik
quote:ja, daar leren ze tenminste wat van!
Op woensdag 5 november 2003 23:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
"ettertjeskinderen, vandaag lees ik voor uit een heel spannend boek, De Aanslag, door Harry Mulisch"
![]()
quote:bloempot/hockey model
Op woensdag 5 november 2003 23:36 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
Hoewel ik nu een
collega heb met bloempot-kapsel...
Hetero waarschijnlijk...
En hij rookt..
quote:hmmmm, onder langer laten groeien versta jij dus tondeuse standje 1ipv standje 3?
Op woensdag 5 november 2003 23:38 schreef DennisMoore het volgende:Neuh... naar voren, en beetje kuifig omhoog... as usual.
quote:whehehe
Matjes... als er iéts lelijk is....
quote:ik zou ze de boeken van Giphart aanraden
Op woensdag 5 november 2003 23:39 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, daar leren ze tenminste wat van!
quote:,,Het was winter 1942. De kleine Dikkie Dik was naarstig op zoek naar een lekker hapje. Maar oh jee, daar liep een groene meneer. Wie is dat, vroeg Dikkie Dik zich af. Hij vond de groene meneer maar eng en ging achter een boompje zitten. En daar zag hij een heerlijk hapje liggen! Het waseen mooie groene peer. Met een ringetje eraan!"
Op woensdag 5 november 2003 23:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
"ettertjeskinderen, vandaag lees ik voor uit een heel spannend boek, De Aanslag, door Harry Mulisch"
![]()
quote:nooit op verkopers vertrouwen! weet je toch onderhand wel. wat doe je zelf als iemand advies vraagt over verzekeringen ofzo.
Op woensdag 5 november 2003 23:39 schreef Waxxer het volgende:Morgen op zoek naar een tulpstekkertje, die lullo bij de mediamarkt heeft me dus echt verkeerd voorgelicht
Maargoed, dan kan ik vanaf morgen heeeeeerrlijk anders van mijn muziek genieten!
quote:Bloempot kan erg
Op woensdag 5 november 2003 23:40 schreef onetouch het volgende:bloempot/hockey model
roken
collega
quote:Neezeg... 'k Zei zoals 't nu is.
hmmmm, onder langer laten groeien versta jij dus tondeuse standje 1ipv standje 3?whehehe
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:43 schreef onetouch het volgende:[..]
nooit op verkopers vertrouwen! weet je toch onderhand wel. wat doe je zelf als iemand advies vraagt over verzekeringen ofzo.
![]()
ik vroeg naar een stekkertje dat ik nodig had maar die kloothommel (excusez-le-mot) geloofde me niet zie mijn aparte topic voor het hele verhaal
quote:slaep lecker!!
Op woensdag 5 november 2003 23:43 schreef Cybart het volgende:
ben naar bed....
tot vrijdag waarschijnlijk
Ik woon tegenwoordig in Amsterdam op een kamer en internet wordt dan toch wat duur. Maar zo nu en dan lurk ik wel hoor, in de UB ofzo.
* LuQas zou het overigens geen probleem vinden als G_E zich aan mijn msn zou toevoegen (deloris_chevrolette@hotmail.com)
[Dit bericht is gewijzigd door LuQas op 05-11-2003 23:55]
quote:Hoi!!
Op woensdag 5 november 2003 23:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Helloow
Wat een hippe oma heb jij, dat je daar tot zo laat kan blijven!
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:52 schreef LuQas het volgende:
G_E! Wat leuk om te merken dat mensen zich afvragen waar ik ben gebleven!
Ik woon tegenwoordig in Amsterdam op een kamer en internet wordt dan toch wat duur. Maar zo nu en dan lurk ik wel hoor, in de UB ofzo.
* DennisMoore zou het overigens geen probleem vinden als G_E zich aan mijn msn zou toevoegen (deloris_chevrolette@hotmail.com)
Off to bed. .
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:56 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hoi!!
Wat een hippe oma heb jij, dat je daar tot zo laat kan blijven!
![]()
Haha waar zie je mij voor aan zeg dat ik altijd bij mijn oma zit ofzo
quote:grapje grapje grapje
Op woensdag 5 november 2003 23:57 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
![]()
Haha waar zie je mij voor aan zeg dat ik altijd bij mijn oma zit ofzo
Hoest dan met jou?
En met jou Waxx?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |