abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14415239
A.s. zaterdag reizen we vanuit Roermond naar Roosendaal. Dat betekend in ons geval overstappen in Breda. Ik zag dat we moesten overstappen van spoor 5 naar spoor 6 (of andersom?!). Nu hebben we daar 4 minuutjes voor. Ik vond het een beetje krap, maar liggen deze perrons zeg maar naast elkaar aan 1 stuk? Dus dat je maar hoeft over te steken?

Dezelfde vraag voor perron 3 en 4, voor de terugreis. Het is namelijk erg belangrijk dat we op, vooral de terugreis, de aansluiting halen.

Alvast bedankt!

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_14415347
4 minuten is ruim voldoende. Zo groot is het niet.
Waarom hollen, de wereld draait toch om mij
pi_14415404
ze liggen bij elkaar volgens mij, zo niet, dan heb je nog wel de tijd, je bent er zo. Op tijd rijden doen ze niet meer hoor

In roosendaal ligt 3 en 4 bij elkaar 1 en 2 is bij de in/uitgang

pi_14415409
In 4 minuten kan je zelfs van perron 1 naar 6 lopen lijkt mij. Dat moet geen probleem zijn.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_14415410
De trein vanuit Roermond stopt op Breda tegenover de trein naar Roosendaal
Darker than Before
pi_14415478
Ik moest vandaag van Dordrecht naar Bloemendaal en moet bij leiden overstappen. Ik had ook ongeveer 4 minuten om het perron te vinden waar de andere trein vertrok en redde het . Zelf was ik nog nooit op dat station geweest. Had zelfs nog 2 minuten over. Dus ik denk dat je wel zat tijd hebt.
pi_14415501
van elk station in NL kun je een plattegrond bekijken hoe het station, de winkels ende sporen eruit zien

http://www.ns.nl/cgi-ns/stvzcgi
vul de naam van het station in, en klik op stationsplattegrond

http://www.ns.nl/cgi-ns/stvzcgi?stvztpl=stvzm.tpl&name=Breda&level=bg&language=0

[Dit bericht is gewijzigd door Woe op 05-11-2003 21:25]

woensdag 5 november 2003 @ 21:24:18 #8
43820 JuppieP
Volle bak ambiance!
pi_14415519
5 en 6 liggen inderdaad tegenover elkaar. Dus je moet wel een hele grote zijn om dan nog je trein te missen
DakgootIdioot
  woensdag 5 november 2003 @ 21:45:57 #9
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_14416089
Je moet wel oppassen als je 5 minuten vertraging hebt, want de trein naar Roosendaal wacht bijna nooit.

Maar verder moet je het redden, want zoals al eerder gezegd ligt het tegenover elkaar . Alleen perron oversteken.

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_14416151
Komt goed, mits je geen vertraging hebt. Maar ze wachten normaal gesproken op elkaar.

Als het belangrijk is, misstaat een trein eerder ook niet natuurlijk.

Iemand Fien soms gezien?
pi_14417073
Hhaa, okee allemaal bedankt. Het komt wel goed zie ik zo

En we pakken al een trein eerder dan de bedoeling was, dus ja.. we zien wel. Bedankt voor de moeite, deze kan op slot.

En vooral die plattegronden zijn erg handig, daarvoor mijn dank!

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')