quote:En in mijn geval met mijn huisgenoten
Op vrijdag 7 november 2003 21:45 schreef Wiggum het volgende:
ja, ik ruik weer een paar mooie avondjes karten met vrienden
Aangezien Super Mario Kart nu toch wat verouderd begint te worden begint het tijd te worden de avondjes SMK te vervangen door avondjes Mario Kart DD ![]()
Ik heb hem inmiddels besteld
quote:Ach ja co-open. Ik heb heel veel plezier gehad met duke nukem 64 en timesplitters 2 (co-op speel ik nog steeds).
Op vrijdag 7 november 2003 20:35 schreef febster het volgende:[..]
Oeh Oeh oeh!!!
Oke jullie gaan me nog heel weinig zien na aankomende week, want als ik iets gaaf vind is het wel co-oppen met wat vriend(den)
Vroegah toen we nog op de SNES gameden hebben we dat echt uren gedaan... (Jurassic Park 2 that is)
sorry nostalgie enzo, liet me even gaan...
quote:ja, en op de GC die bij de verpakking in zit..
Op vrijdag 7 november 2003 21:43 schreef gamecube_master het volgende:[..]
op mario kart: DD? wie niet....
quote:ik heb nog de wat slechtere Mario Kart 64....maar multiplayer ook erg leuk. Double Dash belooft nogal wat.
Op vrijdag 7 november 2003 21:48 schreef ddZ het volgende:[..]
En in mijn geval met mijn huisgenoten
We hebben hier nog steeds een SNES staan, waarop regelmatig Mario Kart gespeeld wordt.Aangezien Super Mario Kart nu toch wat verouderd begint te worden begint het tijd te worden de avondjes SMK te vervangen door avondjes Mario Kart DD
Ik heb hem inmiddels besteld
en offtopic: leuk logotje
Best wel okay, vier rubber pootjes die je in de gaten onder de cube kunt doen, staat ie wat stabieler op de plavuizen.
Dan nog twee vierkante stoffilters die je aan de zijkanten kunt klikken. Om te zorgen dat er minder stof en andere crap in je Cube terecht komen. Ziet er net uit alsof het zo hoort, net als die pootjes.
Dan vier dopjes voor de joypad poorten die je niet gebruikt. En nog een ding om je eigen plaatjes in de klep te kunnen zetten op de een of andere manier.
Je kunt alles dus net zo gemakkelijk weer verwijderen.
Voor iets van 2,30 Euro vond ik dit geen slechte deal eigenlijk
quote:ik wist niet eens dat ze zoiets hadden
Op vrijdag 7 november 2003 22:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb net even zo'n Gamecube protection kit gehaald bij de MediaMarkt (voordat ik naar de Meetriks ging).Best wel okay, vier rubber pootjes die je in de gaten onder de cube kunt doen, staat ie wat stabieler op de plavuizen.
Dan nog twee vierkante stoffilters die je aan de zijkanten kunt klikken. Om te zorgen dat er minder stof en andere crap in je Cube terecht komen. Ziet er net uit alsof het zo hoort, net als die pootjes.
Dan vier dopjes voor de joypad poorten die je niet gebruikt. En nog een ding om je eigen plaatjes in de klep te kunnen zetten op de een of andere manier.
quote:Nee, inderdaad. Ik was er al een paar keer langs gelopen zonder te weten wat het voorstelde. Ik dacht dat het een beetje nonsens was.
Op vrijdag 7 november 2003 22:58 schreef Wiggum het volgende:
ik wist niet eens dat ze zoiets hadden
Maar ik had nu toch wat tijd te doden dus ik dacht even kijken wat het inhoudt. Blijkt dus best wel nuttig te zijn eigenlijk
quote:Foto!!!!!!!!
Op vrijdag 7 november 2003 22:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb net even zo'n Gamecube protection kit gehaald bij de MediaMarkt (voordat ik naar de Meetriks ging).Best wel okay, vier rubber pootjes die je in de gaten onder de cube kunt doen, staat ie wat stabieler op de plavuizen.
quote:Ja, is goed, zal ik morgen wel even doen.
Op vrijdag 7 november 2003 23:07 schreef HomerJ het volgende:
Foto!!!!!!!!
quote:Hehe, hebben al 12 mensen gezegd, we komen wel een keer langs om mario kart te spelen
Op vrijdag 7 november 2003 21:45 schreef Wiggum het volgende:
ja, ik ruik weer een paar mooie avondjes karten met vrienden
Als was ik niet blij met de opmerking: "We komen niet voor jouw alleen voor mario kart
800 X 600:
1024 X 768:
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:34 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb trouwens nog mooie wallpaper gevonden:800 X 600:
[afbeelding]1024 X 768:
[afbeelding]
quote:Ja!
Op zaterdag 8 november 2003 00:17 schreef Twizla het volgende:
BTW moet die rgb kabel perse op scart 1 zijn ingestoken??
Oh en bij 1080 zit misschien ook de Zelda bonusdisk.
quote:of www.gamerelease.nl
Op zaterdag 8 november 2003 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Dat wordt volgende week dus weer elke dag even bij de gameshop kijken.
quote:Wat een rare combo
Op zaterdag 8 november 2003 02:01 schreef speknek het volgende:
Oh en bij 1080 zit misschien ook de Zelda bonusdisk.
quote:Wat is een Gundam?
Op zaterdag 8 november 2003 09:21 schreef BMH het volgende:
Nintendo heeft een tijdje geleden aandelen gekocht van Bandai. Nu plukken wij daar de vruchten van, wij krijgen namelijk een Gundam game (of
ik weet et niet). Hoe dan ook, de eerste screenshot:
quote:Weet alleen soort schietspel in de toekomst is
Op zaterdag 8 november 2003 09:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat is een Gundam?
quote:http://www.gundamofficial.com/of/index.cfm
Op zaterdag 8 november 2003 09:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat is een Gundam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |