Dan moet je maar erkennen dat het inconsequent is.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:08 schreef FuifDuif het volgende:
Nou en, Dapnhe? Ik mag toch wel voorkeuren hebben? Wat maakt mij het nu uit of die nu gebaseerd zijn op de biologie of op de cultuur.
Over vooroordelen gesprokenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:14 schreef lucienne2 het volgende:
borsthaar is: knuffelen, gezellig, warm trui, haardvuur, romantiek, kaarsen, kriebelen
geen borsthaar: dronken, harde sex, likken, gebruind, geil
Als je een vent met borsthaar hebt heb je geen warme trui nodig...toch??quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:14 schreef lucienne2 het volgende:
heb even de mening hier in huis gepold.
borsthaar is: knuffelen, gezellig, warm trui, haardvuur, romantiek, kaarsen, kriebelen
geen borsthaar: dronken, harde sex, likken, gebruind, geil
Nooit. Waar het voorkeuren betreft bestaat er geen inconsequentie. Je vindt iets mooi of niet. Ik vind een mannelijk behaard lichaam (niet te) mooi, maar een vrouw die dicht behaard is en haar haar laat staan niet zo mooi. Jij noemt het inconsequent, ik noem het persoonlijke voorkeur waar ik helemaal niets geen geredeneer achter ga zoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:46 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Dan moet je maar erkennen dat het inconsequent is.
Dat heeft er toch niets mee te maken? Als men het zo ervaart, dan is het toch zo? Jij ervaart het anders, dat is jouw goed recht.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:47 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken![]()
Ik heb het niet over voorkeuren of schoonheid! Jij spreekt hier over de geschoren man als een wijf, dus dan moet volgens jouw redenering een geschoren vrouw als kind worden gezien.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:51 schreef FuifDuif het volgende:
Nooit. Waar het voorkeuren betreft bestaat er geen inconsequentie. Je vindt iets mooi of niet. Ik vind een mannelijk behaard lichaam (niet te) mooi, maar een vrouw die dicht behaard is en haar haar laat staan niet zo mooi. Jij noemt het inconsequent, ik noem het persoonlijke voorkeur waar ik helemaal niets geen geredeneer achter ga zoeken.
Heb ik ooit iets over gelijkheid gezegd? Ik ben alleen tegen het nutteloos onderscheid maken in het geslacht.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:55 schreef FuifDuif het volgende:
Daphne, wanneer staak je eens die eeuwige kruistocht voor de gelijkheid van de man en de vrouw? Het heeft geen zin. Mensen hebben hun persoonlijke voorkeuren en ja die zijn vaak afhankelijk van het geslacht. Gelijkwaardigheid tussen man en vrouw, ja dat moet er zijn, maar gelijkheid bestaat gewoonweg niet. Mannen en vrouwen zijn hoe dan ook verschillend.
Waarom als een kind? Ik snap die gedachtegang ff niet. Dus een geschoren vrouw is als een kind? We hebben het hier over een volwassen man en een volwassen vrouw. Kinderen hebben er niets mee te maken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:11 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over voorkeuren of schoonheid! Jij spreekt hier over de geschoren man als een wijf, dus dan moet volgens jouw redenering een geschoren vrouw als kind worden gezien.
Of had je nu ook liever een man willen zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:13 schreef Daphne85 het volgende:
Heb ik ooit iets over gelijkheid gezegd? Ik ben alleen tegen het nutteloos onderscheid maken in het geslacht.
En ik ben niet eens echt voor de gelijkwaardigheid van 'de man' en 'de vrouw' omdat 'de man' in veel opzichten superieur is.
Een man zonder haar wordt 'vrouwelijker' (volgens jou), dus dan wordt een vrouw zonder haar 'kinderlijker'.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:15 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom als een kind? Ik snap die gedachtegang ff niet. Dus een geschoren vrouw is als een kind? We hebben het hier over een volwassen man en een volwassen vrouw. Kinderen hebben er niets mee te maken.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:15 schreef FuifDuif het volgende:
Of had je nu ook liever een man willen zijn?
Ja, idd. Ik snap sowieso niet waarom mannen zo graag hun 'mannelijkheid' uit een stel haartjes willen halen. Er zijn veel belangrijkere dingen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:26 schreef danielluh het volgende:
Ik vindt dat belachelijke theorie dat een geschore man een vrouw is. In mijn jeugd ben ik vaker daarop beoordeelt, omdat ik mijn lichaamsbeharing (oksels,benen,borst) scheerde. Ik was een homo,mietje noem maar op. in mijn geval was dat omdat het voor mij niet klopte dat ik het had.
Maar een wielrennen die zijn benen ook scheert of de zwemmers die nu op de OS spelen, die scheren zich ook. Zijn dat dan geen mannen. Ik vindt dat toch wel echte mannen.
Oke, jij vindt dat kennelijk. Ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:21 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Een man zonder haar wordt 'vrouwelijker' (volgens jou), dus dan wordt een vrouw zonder haar 'kinderlijker'.
En ik snap dan niet waarom bepaalde vrouwen hun "vrouwelijkheid" zo graag uit hun lengte willen halen Daphne.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:30 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik snap sowieso niet waarom mannen zo graag hun 'mannelijkheid' uit een stel haartjes willen halen. Er zijn veel belangrijkere dingen.
Het valt te verdedigen (lees: dit is niet mijn persoonlijke mening) dat het verwijderen van secundaire geslachtskenmerken een teruggang naar pre-puberteit moet nabootsen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:15 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom als een kind? Ik snap die gedachtegang ff niet.
Oke, dat was misschien overdreven van mij. Maar ik vind zelf dat ik mij niet hoef te scheren. Dat mag toch? In jouw geval kan ik het mij wel voorstellen natuurlijk. Jij voelde je ook vrouw.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:26 schreef danielluh het volgende:
Ik vindt dat belachelijke theorie dat een geschore man een vrouw is. In mijn jeugd ben ik vaker daarop beoordeelt, omdat ik mijn lichaamsbeharing (oksels,benen,borst) scheerde. Ik was een homo,mietje noem maar op. in mijn geval was dat omdat het voor mij niet klopte dat ik het had.
Maar een wielrennen die zijn benen ook scheert of de zwemmers die nu op de OS spelen, die scheren zich ook. Zijn dat dan geen mannen. Ik vindt dat toch wel echte mannen.
Oke, dan zou een man dus bij het scheren van zijn lichaamshaar niet "vrouwelijk" worden, maar "kinderlijk".quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het valt te verdedigen (lees: dit is niet mijn persoonlijke mening) dat het verwijderen van secundaire geslachtskenmerken een teruggang naar pre-puberteit moet nabootsen.
Ik zeg niet dat jij je moet scheren, je doet wat jij het fijnste vindt, je doet toch niet wat de maatschappij vindt dat je moet doen? Als jij vindt dat jij je benen wilt scheren en je bent 100% man, wat let je?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, dat was misschien overdreven van mij. Maar ik vind zelf dat ik mij niet hoef te scheren. Dat mag toch? In jouw geval kan ik het mij wel voorstellen natuurlijk. Jij voelde je ook vrouw.
Wat bedoel je dan met 'wijf?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:33 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, dan zou een man dus bij het scheren van zijn lichaamshaar niet "vrouwelijk" worden, maar "kinderlijk".
Een vrouw, maar ik sprak in de context van die theorie die net werd aangedragen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:39 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met 'wijf?
Net als met je oksels en schaamstreek is nhet idd wel een kwestie van bijna dagelijks bijhouden. Maar met een scheermesje onder de douche is het zo gedaan. Wel ff oppassen dat je niet te fanatiek langs je tepels gaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:33 schreef Aventura het volgende:
Vraag aan mannen die hun borsthaar verwijderen? Heb je dan geen last van stoppels? Ik heb dan nog liever een man met borsthaar dan dat ik dat voel!
Alsof een man dan ook meteen liever een vrouw met beenhaar heeft dan dat hij de stoppels moet voelen...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:33 schreef Aventura het volgende:
Vraag aan mannen die hun borsthaar verwijderen? Heb je dan geen last van stoppels? Ik heb dan nog liever een man met borsthaar dan dat ik dat voel!
Je hebt groot gelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:35 schreef Bright het volgende:
Daphne85 e.a.: het is FuifDuif waarmee je praat hoor! Maak je niet zo druk![]()
Hoezo? Moet je een conversatie met mij direct minder serieus nemen, enkel omdat ik het maar ben?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:35 schreef Bright het volgende:
Daphne85 e.a.: het is FuifDuif waarmee je praat hoor! Maak je niet zo druk
Oh ja, mensen die het totaal niet met jou eens zijn, zou jij dus eigenlijk niet serieus moeten nemen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:57 schreef Daphne85 het volgende:
Je hebt groot gelijk![]()
Ja gave tijd was dat als ik terug kijk naar foto's uit de jeugd van mijn ouders. Die komt echt wel weer eens terug. Een baardje... gaafquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:50 schreef LarZje het volgende:
Het is maar net wat 'in' is. In de seventies kon je niet genoeg haar hebben. Lang haar, neukteugels, het liefst nog een baard. Nu is kaal weer in de mode. Over een tijdje is dat ook weer over. Misschien zijn behaarde vrouwen dan helemaal hot.
Nee, hij had het specifiek over jou en niet over alle andere mensen die het niet eens zijn met o.a. mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:58 schreef FuifDuif het volgende:
Oh ja, mensen die het totaal niet met jou eens zijn, zou jij dus eigenlijk niet serieus moeten nemen?
FuifDuif = BHFH-kloon? Lijkt er verd8 veel opquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo? Moet je een conversatie met mij direct minder serieus nemen, enkel omdat ik het maar ben?
Hij voert al dezelfde gesprekken met verschillende mensenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh ja, mensen die het totaal niet met jou eens zijn, zou jij dus eigenlijk niet serieus moeten nemen?
Oke, dus voortaan stoor je je niet meer aan mijn opmerkingen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:00 schreef Daphne85 het volgende:
Nee, hij had het specifiek over jou en niet over alle andere mensen die het niet eens zijn met o.a. mij.
Dat is iets heel anders, een vrouw met beenhaar is relatief 'erger' dan een man met borsthaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:55 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Alsof een man dan ook meteen liever een vrouw met beenhaar heeft dan dat hij de stoppels moet voelen...
Leg eens uit? Wat zijn de overeenkomsten, meneer de helderziende?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:01 schreef Bright het volgende:
FuifDuif = BHFH-kloon? Lijkt er verd8 veel op
Jullie komen beide met hele vreemde ideeen (lees: vaak een topic openen over dingen waarover bijna niemand nog ooit heeft nagedacht), meningen spuien en altijd tegendraads zijn. Liefst ook mensen met allerhande (scheld)namen benoemen, zoals 'helderziende'quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leg eens uit? Wat zijn de overeenkomsten, meneer de helderziende?
Drie rijtjes van zesquote:Op woensdag 5 november 2003 20:07 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb er 3
Dus een idee in een topic verwoorden waar een ander nog nooit over nagedacht heeft, maakt het idee vreemd? Kijk eens naar het SEX-forum. Daar worden de meest perverse standjes en technieken besproken en dan kom ik daar met een idee waar een ander nog niet over heeft nagedacht en dan is het opeens vreemd? Wat wil je dan? Altijd maar die topics over de lengte van de penis dit, de diepte van de vagina zus, het lievelingsstandje zo enzovoort?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:23 schreef Bright het volgende:
Jullie komen beide met hele vreemde ideeen (lees: vaak een topic openen over dingen waarover bijna niemand nog ooit heeft nagedacht), meningen spuien en altijd tegendraads zijn. Liefst ook mensen met allerhande (scheld)namen benoemen, zoals 'helderziende'
Lange tenen? 'Vreemd' wil niet direct zeggen dat het niet zou mogen of dat het wordt afgekeurd; 'vreemd' wil zeggen dat het dusdanig krom is dat een gemiddeld persoon er nooit op zou komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus een idee in een topic verwoorden waar een ander nog nooit over nagedacht heeft, maakt het idee vreemd? Kijk eens naar het SEX-forum. Daar worden de meest perverse standjes en technieken besproken en dan kom ik daar met een idee waar een ander nog niet over heeft nagedacht en dan is het opeens vreemd? Wat wil je dan? Altijd maar die topics over de lengte van de penis dit, de diepte van de vagina zus, het lievelingsstandje zo enzovoort?
Nee, maar enige fundering zou toch ook niet gek zijn; probeer eens te verklaren hoe je aan zo'n mening komt (En die tip geldt voor meerdere mensen alhier)quote:Je tweede punt, meningen spuien, vat ik ook niet bepaald. Dit forum is toch juist bedoeld om meningen te spuien? Iedereen heeft altijd wel zijn mening en laat die hier horen. Daar gaat het toch juist om?
Zie je wel? Afwijkend! Dat is het woordt dat ik zocht: afwijkend is per definitie vreemd. Ben je afwijkend, dan val je nu eenmaal buiten de boot. En er valt niet in de boot te komen met eigenwijzigheid. Jij staat graag naast de boot - prima, heb ik geen moeite mee.quote:Altijd tegendraads zijn kan kloppen, maar ja, ik ben het dan ook niet echt eens met de meesten. Ik geef zoals iedereen mijn mening en die is dan kennelijk afwijkend van de rest. Niet opzettelijk tegendraads dus.
En dat schelden zou eens afgelopen moeten zijn; het is zooooo puberaal en niet-volwassen. Schelden getuigt van onmacht van de persoon om zijn gedachten uit te dragen. Er zou in de fora wel wat meer sanctie op schelden mogen staan!quote:En over die scheldnamen; hoe vaak wordt ik wel niet uitgescholden hier. Het gaat over en weer hoor.
sorryquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
Mensen, kunnen we ontopic? Voor dit soort discussies is er het SC-topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |