quote:Op woensdag 28 april 2004 14:04 schreef Mr.Black het volgende:
hmm ik heb nu zelfs 11 borstharen.. alhoewel ik gister vergeten ben met tellen
nee hoor, jij hebt je hormonen gekochtquote:Op woensdag 28 april 2004 09:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik zit vol met hormonen en heb geen borsthaar.
Verkeerde vergelijking.
Voor ik kuurde had ik al een bovengemiddelde testosteron spiegel, dus die vlieger gaat helaas niet op.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:23 schreef ramsesii het volgende:
[..]
nee hoor, jij hebt je hormonen gekochthaha... ik heb trouwens wel borsthaar, komt omdat ik niet zoveel spieren heb gekocht om te laten zien
WHAHAquote:Op woensdag 28 april 2004 16:00 schreef Bright het volgende:
[..]5 links en 6 rechts
dus rechts kammen, breken er 2 af. Daarom links ook 1 weg. Dan linjks kammen, maar breken er weer 2 af. Daarom rechts ook 2 afbreken en opnieuw kammen. Breken er 3 af, dus links ook 3 afbreken. Nou, dan kan die ene links en die ene rechts ook wel weg -> damn, weer een gladde borst
(of ben je een vrouw?)
en jochies met veel borsthaar is dat watquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:15 schreef Tarak het volgende:
Borsthaar is sexy. Echte mannen hebben borsthaar. Ik val dan ook op 30+ mannen en niet op jochies.
Jij valt op wijven?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:13 schreef Heather_Nova het volgende:
echtzoo ranzig, je heb toch niet met een aap?!!![]()
alleen een klein baardje dat kan, maar verder rest no way!!!!![]()
Zo is het. Vanaf de 30 wordt het pas interessant. Dan mag je je een echte man noemen. Voor die tijd ben je nog een broekkie met een babyhuidje.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:15 schreef Tarak het volgende:
Borsthaar is sexy. Echte mannen hebben borsthaar. Ik val dan ook op 30+ mannen en niet op jochies.
Kijk, dit soort reacties doen een HarigeKerel als mijzelf nou goed.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:15 schreef Tarak het volgende:
Hehequote:Op maandag 23 augustus 2004 08:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Kijk, dit soort reacties doen een HarigeKerel als mijzelf nou goed.![]()
hahahaha maar moet niet zijn dat de man in kwestie meer haar is dan vleesquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:09 schreef FuifDuif het volgende:
Grabbelen is ook spannend.
Jij loopt zeker ook met van die vieze plukken shag onder je oksel rond?quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hehe.
Kijk, wanneer je als man nu van nature geen borsthaar hebt, oke, dat is een genenkwestie. Maar wanneer je het wel hebt: wees er trots op. Dan ben je nog één van de uitstervende soort èchte mannen. Dan ga je je haar er toch niet afscheren?
Val jij dan op kinderenquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:53 schreef FuifDuif het volgende:
Jij valt op wijven?
Als je je mannelijkheid uit een stel haren moet halen, dan is het toch wel erg met je gesteld hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:57 schreef FuifDuif het volgende:
Dan ben je nog één van de uitstervende soort èchte mannen.
Ja tuurlijk, ik ga mijn oksels toch niet scheren?quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jij loopt zeker ook met van die vieze plukken shag onder je oksel rond?
Nou, nu je het zegtquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:44 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Val jij dan op kinderen![]()
Donkere en dichte lichaamsbeharing is wel één van de secundaire mannelijke eigenschappen hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:46 schreef Daphne85 het volgende:
Als je je mannelijkheid uit een stel haren moet halen, dan is het toch wel erg met je gesteld hoor![]()
Nee. Als jij mannen die hun beharing weghalen 'wijven' noemt, dan noem jij vrouwen die hun haren weghalen dus kinderen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:18 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, nu je het zegt.
Nee, maar hoe bedoel je dit? Dat ik ook op vrouwen zou moeten vallen dan die hun haar laten staan?
Wat is er mis met het scheren van je oksels als man? Dat doe ik al jaren, ik vind het bij vrouwen echt uberranzig, en kan me voorstellen dat zij dat bij ons ook vinden. Dus, eraf met die zooi, kan gewoon met de Gilette Mach 3 turbo. Gegarandeerd een glad resultaatquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ga mijn oksels toch niet scheren?
Ik zie het verband niet. Jij hoeft mij niet te vertellen wat ik wel en wat ik niet vind. Dat weet ik zelf ook heel goed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:20 schreef Daphne85 het volgende:
Nee. Als jij mannen die hun beharing weghalen 'wijven' noemt, dan noem jij vrouwen die hun haren weghalen dus kinderen.
Nou er is niets mis mee. Ik bedoel, als jij dat wilt doen dan moet je dat doen. Ik zelf doe het niet en al helemaal niet voor een ander.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:21 schreef LSS het volgende:
[..]
Wat is er mis met het scheren van je oksels als man? Dat doe ik al jaren, ik vind het bij vrouwen echt uberranzig, en kan me voorstellen dat zij dat bij ons ook vinden. Dus, eraf met die zooi, kan gewoon met de Gilette Mach 3 turbo. Gegarandeerd een glad resultaat![]()
Dan denk je dus inconsequent.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:22 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zie het verband niet. Jij hoeft mij niet te vertellen wat ik wel en wat ik niet vind. Dat weet ik zelf ook heel goed.
Onzin, ik denk wat ik denk. Ik benader mijn gedachte over het scheren van de man compleet anders dan het scheren van de vrouw. Heeft niets met inconsequentie te maken, maar alles met persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:23 schreef Daphne85 het volgende:
Dan denk je dus inconsequent.
Je bent dus gewoon iemand met een onverzorgd uiterlijk ipv een echte man.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:17 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ga mijn oksels toch niet scheren?
Kom zeg, sinds wanneer ben je onverzorgd als je je okselhaar laat staan. Dat er nu een paar fanatiekelingen dagelijks hun oksels bijscheren wil niet zeggen dat dat het toonbeeld is van verzorgdheid. Ik was mij dagelijks, ik gebruik goede deodorant. Geen problemen mee. Maar de okselharen gaan er niet aar. Als jij dat wel wilt, moet je dat doen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:43 schreef Mr.J het volgende:
Je bent dus gewoon iemand met een onverzorgd uiterlijk ipv een echte man.
Zeg dat dan meteen!
Sorry hoor,, maar iedereen heeft gewoon zn eigen smaak, en ja als ik mijn vriendje wil kussen, op zn kaaklijn of borst kas, dan wil ik niet dat mn tanden geflost worden nee.quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jij valt op wijven?
Ja het is al goed. Tuurlijk mag iedereen zijn smaak hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:54 schreef Heather_Nova het volgende:
[..]
Sorry hoor,, maar iedereen heeft gewoon zn eigen smaak, en ja als ik mijn vriendje wil kussen, op zn kaaklijn of borst kas, dan wil ik niet dat mn tanden geflost worden nee.
Mee eens, maar de indruk die ik krijg van de huidige modepolitie is dat ze dat bijhouden het liefst met napalm zouden doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:35 schreef lucienne2 het volgende:
bijhouden is sowieso op alle plekken een goede zaak lijkt me
Als 't zou werken graag!quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mee eens, maar de indruk die ik krijg van de huidige modepolitie is dat ze dat bijhouden het liefst met napalm zouden doen.
Jij baseert jouw mening over ontharing bij mannen op de 'biologie' van de man, dus dan zou je het ontahren van de vrouw ook 'biologisch' moeten boordelen. Dit doe jij echter niet, dus dan ben je inconsequent aan het redeneren. M.a.w. mannenontharing bekijk jij biologisch en vrouwenontharing bekijk je cultureel.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:24 schreef FuifDuif het volgende:
Onzin, ik denk wat ik denk. Ik benader mijn gedachte over het scheren van de man compleet anders dan het scheren van de vrouw. Heeft niets met inconsequentie te maken, maar alles met persoonlijke voorkeur.
Nou en, Dapnhe? Ik mag toch wel voorkeuren hebben? Wat maakt mij het nu uit of die nu gebaseerd zijn op de biologie of op de cultuur.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:39 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Jij baseert jouw mening over ontharing bij mannen op de 'biologie' van de man, dus dan zou je het ontahren van de vrouw ook 'biologisch' moeten boordelen. Dit doe jij echter niet, dus dan ben je inconsequent aan het redeneren. M.a.w. mannenontharing bekijk jij biologisch en vrouwenontharing bekijk je cultureel.
Ten eerste ben jij geen vrouw en ten tweede weet ik wel zeker dat het een verpakt minderwaardigheidscomplex is gezien de kennelijke afwezigheid van jouw borsthaarquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:41 schreef GewoneMan het volgende:
ik zeg dit niet omdat ik geen borsthaar heb (tenzij vlashaar ook meetelt???) maar ik kan werkelijk niet begrijpen wat een vrouw mooi vind aan een behaarde borst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |