ik ben trots op die 3 die ik er heb, maar als er steeds mee gespeeld wordt door de dames dan vallen ze uit en heb ik niks meer...
ontopic
hoe minder hoe handiger vind ik
Mijn vriendinnetjes vonden het over het algemeen wel leuk.
votoh?quote:Op dinsdag 11 november 2003 23:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
*meldt*
zeggen ze wel,quote:Op dinsdag 11 november 2003 23:16 schreef Freeflyer het volgende:
borsthaar....
ik ben trots op die 3 die ik er heb, maar als er steeds mee gespeeld wordt door de dames dan vallen ze uit en heb ik niks meer...
ontopic
hoe minder hoe handiger vind ik
Hij kamt het ook zo verschrikkelijk tegen zijn kin aan omhoogquote:
Dat ga ik écht niet reddden met ééntje.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
Van mij krijgen ze een scheermesje
20 danquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:08 schreef Divel het volgende:
[..]
Dat ga ik écht niet reddden met ééntje.![]()
ik heb gelukkig helemaal geen bortshaar !quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zeggen ze wel,
hoe minder borsthaar hoe betere minnaaar........
Wel borsthaar?quote:Op zondag 18 april 2004 02:37 schreef PageR het volgende:
[..]
ik heb gelukkig helemaal geen bortshaar !
typ foutje moet kunnen he ! tis wel al 2.45 nu....quote:Op zondag 18 april 2004 02:41 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Wel borsthaar?
Sorry, ben moe en dan ben ik niet altijd redelijk meer.quote:Op zondag 18 april 2004 02:43 schreef PageR het volgende:
[..]
typ foutje moet kunnen he ! tis wel al 2.45 nu....
tis je vergeven !quote:Op zondag 18 april 2004 02:47 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Sorry, ben moe en dan ben ik niet altijd redelijk meer.![]()
Zal wel weer iets modegerelateerds zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 16:20 schreef DaDemoMan het volgende:
Wat is er nu weer zo mis met wat extra mannelijkheid?
NIET DOEN!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:03 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Maar borsthaar is dus niet sexy?
Ik heb alleen een dunne harige streep van tussen m'n borstplaten zegmaar tot aan m'n dingdong (), ik zit erover te denken om die weg te scheren, maar ik heb nog niet besloten. Als elke meid het maar niks vind, misschien moet ik dat maar doen dan?
Ja? Regel jij even telefoonnummers en foto's? Mail staat wel in m'n profiel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:58 schreef ElCriz het volgende:
Geloof me, moeder natuur drukte bij mij op haar lopende band óók op het borsthaar-knopje, en toen ik het een keertje wegscheerde gaf dat maar een raar gevoel: het is wel glad, maar al binnen 1 dag voel je dat het maar van korte duur is... En dan? Harsen? Elke dag 2x scheren? Je ziet het alitjd.. neej, ik heb me er maar bij neergelegd en het doet me goed om te lezen dat het door menig dame nog best wel op prijs gesteld wordt ook
ik heb het niet dus ik roeleer nietquote:Op woensdag 5 november 2003 20:05 schreef schatje het volgende:
Mannen met borsthaar roeleren, mits het niet te is natuurlijk.
Dat is inderdaad sexy !quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:14 schreef Da_DvD het volgende:
Zo'n streepje moet hoogstens tot aan je navel komen..
Ik bedoel dat ik er nooit klachten over heb gehadquote:Op woensdag 28 april 2004 00:00 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ja? Regel jij even telefoonnummers en foto's? Mail staat wel in m'n profiel.
Ik zit vol met hormonen en heb geen borsthaar.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:16 schreef FijnDier het volgende:
Mannen met borsthaar zijn hot..! Het laat zien dat die man veel hormonen bevat, lekker mannelijk dus! Anders heb je van die watjes..
Als we dan toch bezig zijn ... * meldtquote:Op woensdag 5 november 2003 20:05 schreef schatje het volgende:
Mannen met borsthaar roeleren, mits het niet te is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |