quote:Hehe, best wel. Maar harsen is ook weer net iets teveel van 't goede.
Op woensdag 5 november 2003 22:30 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
kut he
Alhoewel m'n vriendin dit wel erg graag wilt (de sadist!).
quote:Harsen vind ik beter, je haren komen dan ook niet harder terug
Op woensdag 5 november 2003 22:43 schreef Mr.J het volgende:[..]
Hehe, best wel. Maar harsen is ook weer net iets teveel van 't goede.
Alhoewel m'n vriendin dit wel erg graag wilt (de sadist!).
quote:lekker joh, behaarde benen, hoef je in de winter geen broek aan
Op woensdag 5 november 2003 22:50 schreef Killer_Mom het volgende:
ik vind mannen met borsthaar niet mooi
gewoon scheren die handel, en hun benen ook
ieks, zijn borst kussen en verdwalen in al die haren...yuck
quote:Harsen = auw!
Op woensdag 5 november 2003 22:47 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Harsen vind ik beter, je haren komen dan ook niet harder terug
(Ja, ik ben een mietje wat dat betreft, zelfs het epileren van m'n wenkbrauwen gaat met een hoop kabaal van mijn kant. )
Benen en armen scheer ik trouwens zelf niet. Zal eens kijken of dat wat is dan.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 22:50 schreef Killer_Mom het volgende:
ik vind mannen met borsthaar niet mooi
gewoon scheren die handel, en hun benen ook
ieks, zijn borst kussen en verdwalen in al die haren...yuck
quote:mijn slaven zijn geschoren en hebben in de winter ook geen broek aan......
Op woensdag 5 november 2003 22:51 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
lekker joh, behaarde benen, hoef je in de winter geen broek aan
maar echt , mannen vinden die behaarde vrouven met die kokosmatten ook niet ge........vinden ze dus niks.
andersom ook niet,
quote:hm ik heb ze nooit horen klagen erover, maar ik heb dan ook geen zware bebossing
Op woensdag 5 november 2003 22:57 schreef Killer_Mom het volgende:[..]
mijn slaven zijn geschoren en hebben in de winter ook geen broek aan......
maaar zij zijn er aan gewend om zonder te lopen.....
soms hebben de mijne een wit schortje en een plumoo ...whow!maar echt , mannen vinden die behaarde vrouven met die kokosmatten ook niet ge........vinden ze dus niks.
andersom ook niet,
quote:jij blij...* kuch*
Op woensdag 5 november 2003 22:58 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
hm ik heb ze nooit horen klagen erover, maar ik heb dan ook geen zware bebossing
quote:Niks = niet lekker voel me dan net een pedo
Op woensdag 5 november 2003 20:02 schreef darlinggirl het volgende:
Ik vraag me af hoe vrouwen denken over mannen met borsthaar. Ik vind het zelf heeeeeeeel erg opwindend...En wat vinden jullie mannen er zelf van? Ook mannen met een stoppels van een paar dagen vind ik heeeel erg sexy. Mee eens dames?
quote:mijn vriendin heeft me plechtig beloofd dat wanneer ik er zo uit kom te zien ze me persoonlijk eens lekker zou waxen
Op vrijdag 7 november 2003 19:38 schreef HomerJ het volgende:
Ja! wat vreselijk sexy!
![]()
![]()
quote:
Ik vraag me af hoe vrouwen denken over mannen met borsthaar. Ik vind het zelf heeeeeeeel erg opwindend...En wat vinden jullie mannen er zelf van? Ook mannen met een stoppels van een paar dagen vind ik heeeel erg sexy. Mee eens dames?
quote:Hoezo pedo? Is het dan niet pedo dat vrouwen haren weghalen? Er is helemaal niks kinderlijks aan het weghalen van borsthaar, vooral niet als die jongen gewoon een gespierd lijf heeft.
Op vrijdag 7 november 2003 19:36 schreef Firefly18 het volgende:
Nou kijk borsthaar heb je niet echt voor het kiezen van je eigen uit of je dat veel of weinig hebt. Dus ben ik van mening dat borsthaar er helemaal toe moet doen of je kickt op van die borstkassen net als die van kinders zo kaal.
Naja ik laat het gewoon zitten niet dat ik veel heb maar ik ken mensen en die laten het ook zitten het hoort er gewoon bij........
ontopic
ik scheer niks, maar ik heb ook vrij weinig .
quote:*Hans_worst zich niet scheert...
Op woensdag 5 november 2003 20:04 schreef darlinggirl het volgende:
hhhhhmmm.....
*strijkt door zn kleine bontjasje*
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 08-11-2003 21:51]
quote:* bier2k3 heeft nog 100 borstscheerapparaten...
Op zaterdag 8 november 2003 21:32 schreef R34L-SIcK het volgende:[..]
Over dat slimme hoeven we het al helemaal niet te hebben als ik jouw perfect onderbouwde antwoord lees.
WHAHAHAHAHAHAHAHA
groot verschil in behoeftes...probleempje
Enne, het verlaagde libido van je levenspartner is hoogstwaarschijnlijk terug te voeren op, inderdaad, je borsthaar.
quote:nee
Ik vraag me af hoe vrouwen denken over mannen met borsthaar. Ik vind het zelf heeeeeeeel erg opwindend... Mee eens dames?
En het mooiste is, mijn vriendin vind het prachtig!
quote:Dat is waar.
Op zaterdag 8 november 2003 22:28 schreef AngelWings het volgende:
maakt het uit als die vent maar deugt...
quote:Alles ? Hebben jullie dan niet de hele tijd jeuk van schaamhaartjes die terug beginnen groeien.....
Op zondag 9 november 2003 20:09 schreef Black-jack het volgende:
Wij ook niet hoor... nergens haartjes, niet op rug, niet op borst... en uieraard ook niet op geslachts delen, gewoon alles glad
quote:Daar heb je echt alleen in het begin last van, als je iets langer scheert heb je geen last meer van ondragelijke jeuk.
Op zondag 9 november 2003 21:33 schreef impulsje het volgende:[..]
Alles ? Hebben jullie dan niet de hele tijd jeuk van schaamhaartjes die terug beginnen groeien.....
Glad kan idd wel lekker zijn.....
Toen ik mezelf voor het eerst schoor had ik spijt als haren op mijn hoofd door het verschrikkelijke jeuken.
Maarja dat kaal zijn was ook wel weer erg leuk om te zien en het voelde ook erg goed.
Dus heb ik mijn moed bij elkaar geschraapt en ben door blijven gaan met scheren, jeuk ging over.
Voor mijn man heeft presies hetzelfde gegolden, ook in het begin jeuk, later niet meer.
quote:Dat is ook zo.
Op zondag 9 november 2003 21:44 schreef erodome het volgende:[..]
Daar heb je echt alleen in het begin last van, als je iets langer scheert heb je geen last meer van ondragelijke jeuk.
Toen ik mezelf voor het eerst schoor had ik spijt als haren op mijn hoofd door het verschrikkelijke jeuken.
Maarja dat kaal zijn was ook wel weer erg leuk om te zien en het voelde ook erg goed.Dus heb ik mijn moed bij elkaar geschraapt en ben door blijven gaan met scheren, jeuk ging over.
Voor mijn man heeft presies hetzelfde gegolden, ook in het begin jeuk, later niet meer.
quote:Nee, de 1e paar keer hadden we dat wel, maar na ruim 4 jaar echt niet meer hoor
Op zondag 9 november 2003 21:33 schreef impulsje het volgende:[..]
Alles ? Hebben jullie dan niet de hele tijd jeuk van schaamhaartjes die terug beginnen groeien.....
Glad kan idd wel lekker zijn.....
quote:Inderdaad. Datzelfde gaat ook op in B&H bij willekeurige foto's van dame's met ongeschoren oksel- en/of schaamhaar.
Op maandag 10 november 2003 16:38 schreef Natalie het volgende:
Ik snap niet wat de meesten zo ver-schik-ke-lijk vinden aan een behaarde man.
't Zou me niets verbazen als men elkaar soms ook een beetje napraat.
* Litpho heeft een beschaafde hoeveelheid borsthaar, en voorlopig geen zin om daar in te gaan snoeien *
quote:psies, en daarbij komt nog da als je het scheert, het nog erger terugkomt zou maar zegge, en harsen zie ik nie zitten
Op maandag 10 november 2003 16:59 schreef Litpho het volgende:[..]
Inderdaad. Datzelfde gaat ook op in B&H bij willekeurige foto's van dame's met ongeschoren oksel- en/of schaamhaar.
* Litpho heeft een beschaafde hoeveelheid borsthaar, en voorlopig geen zin om daar in te gaan snoeien
*
quote:Idd het moet er wel mooi op zitten
Op woensdag 5 november 2003 20:05 schreef schatje het volgende:
Mannen met borsthaar roeleren, mits het niet te is natuurlijk.
quote:Dat vind ik nou erg mooi!
Op zaterdag 8 november 2003 22:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
quote:Die kan er mee door jah
Op maandag 10 november 2003 23:10 schreef Andyvie het volgende:[..]
Dat vind ik nou erg mooi!
Dat streepje van de navel naar benede vindt ik
quote:* ThE_ED heeft borsthaar en zich toevallig al 2 dagen niet geschoren...
Bijna ondoenlijk om te scheren, en ach, het is toch wel lekker zacht?
quote:*meldt*
Op maandag 10 november 2003 23:19 schreef _Draven_ het volgende:[..]
Die kan er mee door jah
Dat streepje van de navel naar benede vindt ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |