quote:Wist niet dat Mental Theo een zus had!
Op donderdag 6 november 2003 09:30 schreef S_ het volgende:
Ik vind dat Mental Thea voor jaren de cel in moet
quote:Over geil gesproken...
Op donderdag 6 november 2003 10:30 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik heb Theo mogen slaan..
quote:Mag ik je handtekening?
quote:Weer een echte man
quote:
MAASTRICHT, donderdag
De internationaal razend populaire dj Mental Theo is opgepakt wegens aanranding en mishandeling in Maastricht. Hij ontkent deze aantijging ten stelligste.
Mental Theo zou vorige maandeen 17-jarig meisje onzedelijk hebben betast in nachtdancing Allebonneur in Maastricht.
Haar 20-jarige vriend, die verhaal wilde halen, kreeg volgens diverse getuigen enkele kopstoten van de dj. De man raakte gewond aan zijn hoofd.
Mental Theo
Politiewoordvoerder R. Keijdener bevestigde gisteren dat het meisje en haar vriend aangifte van aanranding en mishandeling hebben gedaan."Wij zijn zeer terughoudend in de berichtgeving", aldus de zegsman."De verdachte is opgepakt en heeft in de cel gezeten."
Mental Theo, wiens echte naam Theo Nabuurs is, reageerde gisteravond stomverbaasd."Dit zijn mensen die bekende artiesten onderuit willen halen", zegt hij."Ik werd aangevallen door een woedende en scheldende man en toen kwamen onze koppen tegen elkaar. Een opstootje, maar er was niks aan de hand.""Ik heb geen dame aangeraakt. Er is zelfs geen meisje in de buurt geweest. De had de hele avond aan de bar gestaan. Maar ik moest wel mee naar het bureau en belandde in de cel. Als je het mij vraagt proberen ze een bekende Nederlander zwart te maken. Ze moeten wel een bloedhekel aan me hebben. Ik flik dat soort geintjes niet, hoor. Ik baal ervan dat dit me is overkomen."
quote:De? Hij of een meisje?
De had de hele avond aan de bar gestaan.
Als hij naar een bepaald meisje revereert is het toch wel logisch dat er meer aan de hand is. Hij weet dan precies om welke situatie het draait.
Ik mag 'm wel en ik denk niet dat ie zo dom is; hij weet gewoon goed te manipuleren, die mensen zetten toch echt zichzelf voor schut.. en tis altijd heeeeerlijk om naar te kijken
quote:Dat meisje dunkt me.
Op donderdag 6 november 2003 12:17 schreef Brad het volgende:[..]
De? Hij of een meisje?
Als hij naar een bepaald meisje revereert is het toch wel logisch dat er meer aan de hand is. Hij weet dan precies om welke situatie het draait.
Er zullen ook wel getuigen zijn geweest die het verhaal van het meisje wel of niet kunnen bevestigen.
quote:Ik heb nog samen met hem gehakt op Mysterland 1994
quote:Generatiekloof
Op donderdag 6 november 2003 12:40 schreef toska het volgende:
Ik weet niet eens wie het is
quote:sssssssssssssssssssssssssssst
Op donderdag 6 november 2003 12:43 schreef Brad het volgende:[..]
Generatiekloof
quote:
Op donderdag 6 november 2003 12:44 schreef toska het volgende:[..]
sssssssssssssssssssssssssssst
Okay, okay, ik brand van nieuwsgierigheid is meer de waarheid.
quote:Jaja, nou ik geloof nooit dat ie zo goed kan acteren..
Op woensdag 5 november 2003 19:24 schreef postinggirl het volgende:
"Men" zegt dat hij op tv enkel acteert dat 'ie zo'n botte boer is, en dat het in het echt een heel normaal mannetje is.Jaja.
(Als het bericht over die aanranding echt waar is.)
quote:
Op donderdag 6 november 2003 12:49 schreef lily het volgende:
Dat meisje op de 1ste foto is net Antonette uit "De Bus"...
quote:Als het vrienden van dat meisje zijn geweest die getuigen waren, dan weet je natuurlijk al wie de schuld krijgt
Op donderdag 6 november 2003 12:37 schreef schatje het volgende:[..]
Er zullen ook wel getuigen zijn geweest die het verhaal van het meisje wel of niet kunnen bevestigen.
quote:
Mental (geschifte) Theo maakt de disco's al jaren onveilig"Tja, wat een onwijs suf gedoe allemaal. Ik, Mental Theo, die een kopstoot zou hebben uitgedeeld aan een gozer wiens vriendin ik eerder onzedelijk zou hebben betast. Flauwekul, ik zweer het je, ik drink niet eens een kopstoot, want ik word te dik, ik moet afvallen. Het kan best zijn dat onze hoofden tegen elkaar kwamen. Nee, wat hier gebeurt, is dat Theo nu geknipt en geschoren wordt. Hoeveel artiesten hebben ze al niet een oor aangenaaid? Nou dan, geloof het niet, ook al is er een aangifte, ook al zijn er getuigen. Natuurlijk houd ik me aan de wet."
"Ik zal je het sterker vertellen. Toen de portier van die disco in Maastricht me vroeg of ik even naar buiten wilde komen, stonden daar allemaal agenten me op te wachten. Ik dacht: dit is Candid Camera. Straks komt Ralph Inbar tevoorschijn. Ik riep nog naar die agenten; 'Ik trap er echt niet in hoor!!' Moet je nagaan hoe ongelofelijk verbaasd ik was toen ik werd opgesloten. Hé, je denkt toch niet dat ik mijn boterham op het spel ga zetten voor die flauwekul? Als BN'er weet je nou eenmaal dat je geen rare fratsen moet uithalen. Dan kijken er direct honderdduizend paar ogen met je mee."
'Wat hier gebeurt, is dat ik geknipt en geschoren word'Aldus de immens populaire Mental Theo himself gisteren in een exclusief interview aan De Telegraaf. De artiest, dj en presentator van Mental Theo on the Road is nog hotter dan normaal. En niet alleen meer bij puberende meiden die hij voor het oog van de camera met elkaar laat tongzoenen. Of jongens bij wie hij een ijsje even door de bilspleet trekt om er vervolgens door onwetende dames aan te laten likken. Nadat deze krant gisteren meldde dat er aangifte wegens mishandeling was gedaan tegen Mental Theo -echte naam Theo Nabuurs- willen ook alle jongens en meisjes van de pers hem spreken.
WereldtelevisieMaar daar begint Mental Theo niet aan. "Nee, nee, maar wat trouwens wel grappig was, was dat gedoe met dat ijsje. Ach man, dat was wereldtelevisie. Van tevoren had dat ijsje ook al onder iemands oksel gezeten. En toen kwam er een brutaal, gespierd ventje, dat het allemaal had gemist, het podium op, griste dat ijsje uit mijn handen en stopte het zo in zijn mond. Fantastisch toch?"
Tuurlijk, ongeëvenaard, wereld-tv is dan nog maar een bescheiden woord. Maar wie is Mental Theo nou precies? In 1965 kwam hij in Den Bosch ter wereld als Theodorus Josephus Jan Nabuurs die de lts wel afmaakte en de mts niet.
Hij gaat aan de slag als dj en in Mallorca geven ze hem vanwege zijn aparte manier van dansen en zijn stripteaseact zijn artiestennaam: Mental Theo, oftewel: geschifte Theo. Rond 1992 ontmoet hij collega-dj Ramon Roelofs met wie hij het duo Charly Lownoise & Mental Theo begint. Het wordt een hitmachine: in vijf jaar tijd verkopen ze meer dan twee miljoen platen. Later, als ieder zijns weegs gaat, begint Theo met zijn eigen show op MTV en later TMF.
Ik zweer het je, ik drink niet eens een kopstoot'Ook was hij bij de laatste verkiezingen even politiek geïnteresseerd. Hij stond nummer twee op de lijst van de Partij voor de Toekomst van Eindhovenaar Johan Vlemmix, die overigens de loftrompet steekt over de artiest. "Ja hoor, al dat gedoe met kopstoten, zo ken ik Theo niet. Tegenover mij gedraagt hij zich altijd even keurig en correct. Ik ga regelmatig met hem op stap. Als je dan ziet hoe sommige mensen zich aan hem opdringen, tja, dan kan er wel eens iets gebeuren. Zeker als iemand jaloers wordt. Als je het mij vraagt, is het een lullige samenloop van omstandigheden geweest. Hij heeft er ook wel eens genoeg van dat de meiden hem letterlijk om zijn nek vliegen. Theo is mateloos populair. Jonge dames zijn nou eenmaal gecharmeerd van hem. Ik wou dat het mij eens overkwam."
Theo is inderdaad razend populair, al zegt hij het zelf. Dat komt door zijn programma dat langs disco's reist, overal waar gefeest wordt... Altijd is hij -onvermoeibaar-op zoek naar gasten voor zijn show. Een jongen die zijn piemel wil laten zien, tieners die met elkaar op de tong moeten, zanger Jantje Smit bij wie het slagroom door jonge meisjes van het lichaam wordt gelikt, terwijl de hele kroeg met het oog op die meisjes zingt: 'Daar moet een piemel in!' Ergens in Noord-Holland sloeg een burgemeester op hol nadat hij zag hoe Mental Theo twee jonge pubers liet tongzoenen om elkaar daarna op elke mogelijke plek te betasten. De burgervader wilde over normen en waarden beginnen, maar Mental Theo snoerde hem de mond: "Hij wilde me toch een trap onder mijn kont geven? Nou, de burgemeester zou er zelf een moeten krijgen, want hij weet duidelijk niet wat journalistiek inhoudt."
Gek zijn ze met hem. Want maakt hij niet werkelijk wereld-tv? Nog één van Theo's absolute hoogtepunten: in een reportage over de Love Parade in Berlijn zag Mental Theo een meisje dat naar zijn smaak net iets te veel okselhaar had. Zijn 'wereld-tv-commentaar': "Ik zou nog liever met m'n auto door de stront rijden dan daar overheen fietsen!"
TMF, de zender van al dit moois, liet gisteren weten helemaal achter Theo te staan. Over wat er met zijn programma zou gebeuren indien Theo toch veroordeeld mocht worden, wilde de popzender zich niet uitlaten. Het zal dan waarschijnlijk ook nog lang genieten worden van Mental Theo, die tegenover zakenblad Quote ooit zijn missie onthulde: "Op tv zie je alleen maar huichelaars. Maar ik ben Mental Theo, die tegen alles aanschopt. Ik maak de mensen gelukkig. En dat maakt mij rijk."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |