abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 5 november 2003 @ 18:44:26 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14410646
Column: Six Degrees of Fucking a Fok!ker

Gepost door Stefan (SunChaser) - woensdag 5 november 2003 @ 18:39

Vraag jij je wel eens af welke Fok!kers het met elkaar doen of gedaan hebben? Ik kan je vertellen, tijdens meetings is dat altijd hét gespreksonderwerp. Ja, over zaken als een 48-uursban of een onterecht slotje ben je zo uitgepraat. Een ding is zeker, ook in jouw nabije omgeving is er iemand die het met een andere Fok!ker heeft gedaan.

Je hebt een spel dat heet Six Degrees of Separation. Volgens de regels van dat spel ben je van elke persoon op de wereld slechts zes handschudden verwijderd. Dus tussen jou en Osama Bin Laden zitten slechts zes schakels, zes mensen die elkaar via via zouden moeten kennen.
Op Fok! kunnen we een soortgelijk spel spelen: Six Degrees of Fucking a Fok!ker. Want er is geen internetmedium waar meer gedate en geneukt wordt dan hier. Sinds de oprichting in september 1999 werd er duizenden keren gedate, geneukt, vreemd gegaan, babys verwekt en getelefoonsext.

Six Degrees of Fucking a Fok!ker. Het spel levert vele interessante combinaties op. Zo zijn Atrimar en Ulx met slechts vijf Fokkers van elkaar verwijderd, zitten er vier schakels tussen Digger en Highlander óf Aernout en Gellarboy en drie tussen Priscella en Larissa. Maar het kan sneller: Cynix en ArmaniMani zijn slechts één Fokker van elkaar verwijderd, evenals Knut en Swetsenegger.
En SunChaser, hoor ik je vragen, levert jouw naam nog leuke schakels op. Nou, inderdaad. Ook Harrie en ik zijn slechts 1 schakel van elkaar verwijderd. Een opmerkelijk feit: tussen mij en Pridemeid zitten er twee hele schakels, wat vrij uniek mag heten.

Six Degrees of Fucking a Fok!ker is een leuk spel, dat je ook gezellig met elkaar kunt spelen tijdens meetings, of gewoon als je er met een in bed ligt. Minder leuk wordt het trouwens als ooit blijkt dat één Fokker met HIV is besmet. Dan zou het aantal users wel eens drastisch omlaag kunnen gaan de komende jaren. En dan is het allemaal de schuld van Danny, met zijn verkapte datingsite. Want dat is Fok! Niet meer en niet minder. De kale Rotterdammer kon maar niet aan de vrouw komen en dacht bij zichzelf, ik maak een website waar ik mezelf als oppergoeroe profileer en dan liggen de vrouwen voor mijn voeten. Helaas voor hem, van onbekommerd daten en neuken kwam niet veel, want Knorretje wist hem al snel aan haar haken te slaan. Hoewel, met terugwerkende kracht weet de familie Roodbol toch weer Foksters hun privé-keldertje in te lokken.

Danny probeerde het overigens nog even met een aparte Fok! Dating-service. Maar veel succes had dat niet. Behalve Merel en Armageddon, met een oproep voor een trio, wist niemand de weg naar Fok! Dating te vinden. Logisch ook, want waarom zou je een oproep plaatsen als je elkaar op de chat of in een topic kunt versieren. Als vrouw hoef je alleen maar in R&P te zeggen dat je je zo zielig voelt, en er bieden zich meteen tachtig schouders aan.

Intussen levert het succes van Fok! als datingsite steeds vaker zijn vruchten af. Duco was twee jaar terug al de eerste Fok!baby, met als trotse ouders Kozzmic en No Nick. Kort daarna brachten Knorretje en Danny hun Alicia op de wereld en onlangs zag het kikkerlikkertje van Bixister en Ghaven het levenslicht. En daarbij blijft het niet bij, want ook Swets en E.T. zijn inmiddels zwanger.
Als huwelijksmakelaar doet Fok! het overigens ook uitmuntend: Danny gaf Knor zijn huwelijkse trouw in een afgrijselijk pak, Juup en DuchessX gaven elkaar het jawoord in Vegas en sinds januari mag Phoenixx voor de wet de zweep erover halen bij Lord Dreamer.

Wat mij trouwens opvalt is dat de meest frequent datende Fok!kers van het eerste uur zich allemaal min of meer hebben gesetteld. Digger en Swets zijn getrouwd (niet met elkaar overigens, maar met respectievelijk Elegantly Wasted en E.T,), Isabeau woont samen met Atrimar, Tararaboemdijee (die in de zomer van 2000 zelfs 25 slaapkamers van binnen zag) is verloofd en ik vier mijn kerst met Jane.
Een ding staat nu al vast. Tijdens de warme chocolademelk met slagroom, de kerstkransjes en de appelflappen blijven gezelschapspellen als Risk, Monopoly en Pictionary gewoon in de kast liggen. Want het spel Six Degrees of Fucking a Fok!ker hebben wij nog lang niet uitgespeeld.

pi_14410787
Volgens mij waren het Yvet en Arma die een oproep voor een trio deden...
*
*
*
pi_14410826
Leuk!

Alleen dat spel... betekend dat men met elkaar geneukt moet hebben? Dus dan zou Knut ook met ET hebben geneukt? of snap ik het verkeerd?

Redactie Frontpage woensdag 5 november 2003 @ 18:53:00 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14410879
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:51 schreef Nimitz het volgende:
Dus dan zou Knut ook met ET hebben geneukt? of snap ik het verkeerd?
Ja, met de schakels ertussen dan he. Ze hebben het niet samen gedaan, maar via via hebben dus wel. Snap je?
  woensdag 5 november 2003 @ 18:53:33 #5
68656 DrekOor
Schoon achter de oren...
pi_14410895
En hoe kun je nu meedoen dan ???
Naamgrappen [b]zijn[/b] flauwer dan flauwe grappen!
pi_14410918
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:53 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, met de schakels ertussen dan he. Ze hebben het niet samen gedaan, maar via via hebben dus wel. Snap je?

Als in A neukt B B neukt C dus A heeft C ook geneukt?

Ehm, wie is in dit voorbeeld dan B? Swets?

pi_14410933
Mijn neefje zat bij Emmy in de klas, maar ik heb met beide niet geneukt
  Redactie Frontpage woensdag 5 november 2003 @ 18:56:15 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14410970
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:54 schreef Nimitz het volgende:
Ehm, wie is in dit voorbeeld dan B? Swets?
De voorbeelden zoek je zelf maar uit, ze kloppen iig allemaal.

Open er een topic over, kijken wat je te weten komt

pi_14411019
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:49 schreef Otherside het volgende:
Volgens mij waren het Yvet en Arma die een oproep voor een trio deden...
En Swets en E.T.
pi_14411031
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De voorbeelden zoek je zelf maar uit, ze kloppen iig allemaal.

Open er een topic over, kijken wat je te weten komt

Haha, dit is de eerst keer dat ik denk: ja, hier mag inderdaad een topicje over geopend worden. Maar, er zal wel snel een slotje opkomen ivm privacy gevoelige info
pi_14411071
Hoeveel schakels zitten er eik tussen BHFH en [INSERT RANDOM Fokster]? .
pi_14411142
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:00 schreef Modus het volgende:
Hoeveel schakels zitten er eik tussen BHFH en [INSERT RANDOM Fokster]? .
Dat is de enige waarop dit spelletje niet van toepassing is!
pi_14411211
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:02 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Dat is de enige waarop dit spelletje niet van toepassing is!

Enneh Pjederdy... waarom sta jij niet in dat artikel van SunChaser?
  Redactie Frontpage woensdag 5 november 2003 @ 19:07:06 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14411251
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:05 schreef Nimitz het volgende:

Enneh Pjederdy... waarom sta jij niet in dat artikel van SunChaser?

Ow, PDD staat wel ergens tussen de schakels, maak je niet ongerust. zoek zelf maar uit waar.
pi_14411269
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:51 schreef Nimitz het volgende:
Leuk!

Alleen dat spel... betekend dat men met elkaar geneukt moet hebben? Dus dan zou Knut ook met ET hebben geneukt? of snap ik het verkeerd?

Uhm.....
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_14411288
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ow, PDD staat wel ergens tussen de schakels, maak je niet ongerust. zoek zelf maar uit waar.

Doh! Hallo, ben al wel een tijdje aan het lurken en wat later begonnen met fokken! maar dat soort dingen zou ik niet weten hoor Daar heb ik jullie hulp bij nodig

Of is hij de schakel tussen Knut en Swets? Hmmmmm!

pi_14411318
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:08 schreef Nimitz het volgende:

[..]

Doh! Hallo, ben al wel een tijdje aan het lurken en wat later begonnen met fokken! maar dat soort dingen zou ik niet weten hoor Daar heb ik jullie hulp bij nodig

Of is hij de schakel tussen Knut en Swets? Hmmmmm!

Van al die namen in die column. Word ik er weer uitgepikt
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 5 november 2003 @ 19:47:57 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_14412374
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:09 schreef Knut het volgende:

[..]

Whehehe

It wasn't me, anyway...

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage woensdag 5 november 2003 @ 23:00:28 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14418351
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:09 schreef Knut het volgende:

[..]

Je hebt een reputatie die je niet waarmaakt, Knut
  Milf woensdag 5 november 2003 @ 23:05:31 #20
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_14418504
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:44 schreef SunChaser het volgende:

Six Degrees of Fucking a Fok!ker. Het spel levert vele interessante combinaties op. Zo zijn Atrimar en Ulx met slechts vijf Fokkers van elkaar verwijderd, zitten er vier schakels tussen Digger en Highlander óf Aernout en Gellarboy en drie tussen Priscella en Larissa. Maar het kan sneller: Cynix en ArmaniMani zijn slechts één Fokker van elkaar verwijderd, evenals Knut en Swetsenegger.
En SunChaser, hoor ik je vragen, levert jouw naam nog leuke schakels op. Nou, inderdaad. Ook Harrie en ik zijn slechts 1 schakel van elkaar verwijderd. Een opmerkelijk feit: tussen mij en Pridemeid zitten er twee hele schakels, wat vrij uniek mag heten.

ik ken ook nog een hoop smeuïge verhalen

maar 'k zeg niks

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2003 @ 08:03:19 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14422451
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:05 schreef nikky het volgende:

ik ken ook nog een hoop smeuïge verhalen

maar 'k zeg niks

sunfactorx@hotmail.com
pi_14423010
Kunnen we prijzen verdienen als we de schakels weten?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 6 november 2003 @ 09:00:56 #23
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_14423039
Het grote Userlinkspel. was veel te makkelijk, dus misschien is dit voor sommige mensen idd wel een mooie uitdaging.

Al ben ik zo natuurlijk met niemand verbonden.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2003 @ 09:02:09 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14423071
quote:
Op donderdag 6 november 2003 08:58 schreef YPPY het volgende:
Kunnen we prijzen verdienen als we de schakels weten?
Zet ze eens hier neer, zou ik zeggen. Ik ben wel benieuwd met wie Jarno allemaal geneukt heeft trouwens.
pi_14423088
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het grote Userlinkspel. was veel te makkelijk, dus misschien is dit voor sommige mensen idd wel een mooie uitdaging.

Al ben ik zo natuurlijk met niemand verbonden.

Ja, daar dacht ik ook meteen aan. .
We kunnen het eens proberen hiermee ja!
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')