Ik vind het vaak hele mooie meisjes maar heb de indruk dat ze eigenlijk onbereikbaar zijn, tenminste als je niet meteen wilt trouwen enzo. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout. Zelf heb ik er geen ervaring mee (afgezien van één 'date' in Turkije dan). Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!
quote:Ik heb er zelf geen ervaring mee, althans niet diepgaand. Hier in de buurt woont wel een marokkaans meisje (waar ik vreslijk gek op ben), maar die houdt de boot af. We zijn wel constant vreselijk aan het flirten met elkaar, maar verder dan dat komen we niet. Ik heb al eens een goed gesprek met haar gehad en daaruit is gebleken dat zij afstand houdt wegens haar ouders. Die zijn, zoals ik eigenlijk wel kon verwachten, van 'de oude stempel' en tolereren een relatie buiten hun godsdienst niet. Misschien dat we ooit in de toekomst nog dichter bij elkaar kunnen komen, maar dan zal ze eerst afstand moeten nemen van haar ouders.
Op woensdag 06 juni 2001 18:49 schreef Aernout het volgende:
Welke fokkers hebben er wel eens een Turkse- of Marokkaanse vriendin gehad? Hoe was dat? Leverde dat nog problemen op met haar familie? Hoe stonden haar ouders tegenover jou? Hoe gaat dat met sex enzo?
Ik vind het vaak hele mooie meisjes maar heb de indruk dat ze eigenlijk onbereikbaar zijn, tenminste als je niet meteen wilt trouwen enzo. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout. Zelf heb ik er geen ervaring mee (afgezien van één 'date' in Turkije dan). Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!
En ik heb ooit op ICQ een turkse aanbidster gehad. Vraag me niet waarom, maar we raakten op een of andere manier in gesprek (op icq) en zij was op slag verliefd geworden. Zij woonde zelf in Turkije, en was tot alles bereid om hierheen te komen om met mij verder een relatie op te bouwen. (voor diegenen die denken dat dit een of andere truuk is om Nederland in te komen denk ik dat ik die moet teleurstellen. Ze wilde niet dat ik er ook maar 1 cent aan uit zou geven en wilde zelf voor alles opdraaien.)
We hebben zelfs een keer ruim een uur lang aan de telefoon gezeten (Ned-Turkije, op mijn kosten, dat wel) en ze belde mij op een gegeven moment zelfs mobiel als ik aan het werk was.. elke keer vanuit Turkije
Maar goed.. om een (te) lang verhaal kort te maken, ze is hier nooit geweest Heel vreemd, maar we zaten een keer te chatten op icq, toen op een gegeven moment mijn maat belde. Die had panne met zijn auto en of ik hem een slinger richting huis kon geven. Met die mededeling wilde ik mijn aanbidster even achterlaten, en dat viel bij haar in het verkeerde keelsgat. Ze zei iets van "Als je hem boven mij verkiest, dan hou je niet van me!" of iets in die trant. Hmm.. daarna nog een paar keer on-line gezien, bericht gestuurd, maar nooit meer een reactie gehad..
Toch vreemd.
don't mind typos
quote:Door WIE wordt het niet geaccepteerd? De familie van het meisje?
Op woensdag 06 juni 2001 19:43 schreef Jer het volgende:
Hmmmm, ik heb even rond gevraagd in mijn vrij marokkaanse omgeving en ik begreep dat het nogal een afrader is om met een marokkaans meisje te gaan. Misschien dat dit in de grote steden heel anders is. Hier word het niet geaccepteerd.
quote:Dat is een vraag die ik eik ook wilde stellen ja..
Op woensdag 06 juni 2001 20:10 schreef Aernout het volgende:[..]
Door WIE wordt het niet geaccepteerd? De familie van het meisje?
quote:oe glasbak valt op Turkse meisjes
Op woensdag 06 juni 2001 20:08 schreef glasbak het volgende:[..]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, althans niet diepgaand. Hier in de buurt woont wel een marokkaans meisje (waar ik vreslijk gek op ben), maar die houdt de boot af. We zijn wel constant vreselijk aan het flirten met elkaar, maar verder dan dat komen we niet. Ik heb al eens een goed gesprek met haar gehad en daaruit is gebleken dat zij afstand houdt wegens haar ouders. Die zijn, zoals ik eigenlijk wel kon verwachten, van 'de oude stempel' en tolereren een relatie buiten hun godsdienst niet. Misschien dat we ooit in de toekomst nog dichter bij elkaar kunnen komen, maar dan zal ze eerst afstand moeten nemen van haar ouders.
En ik heb ooit op ICQ een turkse aanbidster gehad. Vraag me niet waarom, maar we raakten op een of andere manier in gesprek (op icq) en zij was op slag verliefd geworden. Zij woonde zelf in Turkije, en was tot alles bereid om hierheen te komen om met mij verder een relatie op te bouwen. (voor diegenen die denken dat dit een of andere truuk is om Nederland in te komen denk ik dat ik die moet teleurstellen. Ze wilde niet dat ik er ook maar 1 cent aan uit zou geven en wilde zelf voor alles opdraaien.)
We hebben zelfs een keer ruim een uur lang aan de telefoon gezeten (Ned-Turkije, op mijn kosten, dat wel) en ze belde mij op een gegeven moment zelfs mobiel als ik aan het werk was.. elke keer vanuit Turkije![]()
Maar goed.. om een (te) lang verhaal kort te maken, ze is hier nooit geweest
Heel vreemd, maar we zaten een keer te chatten op icq, toen op een gegeven moment mijn maat belde. Die had panne met zijn auto en of ik hem een slinger richting huis kon geven. Met die mededeling wilde ik mijn aanbidster even achterlaten, en dat viel bij haar in het verkeerde keelsgat. Ze zei iets van "Als je hem boven mij verkiest, dan hou je niet van me!" of iets in die trant. Hmm.. daarna nog een paar keer on-line gezien, bericht gestuurd, maar nooit meer een reactie gehad..
Toch vreemd.don't mind typos
quote:[onzin-mode/off-topic]
Op woensdag 06 juni 2001 20:28 schreef Emel het volgende:[..]
oe glasbak valt op Turkse meisjes
* Emel is ook een Turkse.
[on-topic] : Dan wordt het eens tijd voor een goed gesprek met jou. Niet met als doelstelling te bevorderen (bezet is bezet) maar eerder voor mij om te ontdekken welke verschillen qua geloof, tradieties e.d. nou bepalend zijn voor het slagen van een nederlands- turks/marokkaanse relatie. Dat is trouwens ook waar dit topic op slaat, dus..
Nou ja.. Ik ben gewoon nieuwsgierig...
quote:hehe prima hoor...ik hou wel van serieuze gesprekjes en ik ben ook heel open in wat betreft cultuur/geloof enzo. Wil je mn icq nummer?
Op woensdag 06 juni 2001 20:39 schreef glasbak het volgende:[..]
[onzin-mode/off-topic]
![]()
![]()
[on-topic] : Dan wordt het eens tijd voor een goed gesprek met jou. Niet met als doelstelling
te bevorderen (bezet is bezet) maar eerder voor mij om te ontdekken welke verschillen qua geloof, tradieties e.d. nou bepalend zijn voor het slagen van een nederlands- turks/marokkaanse relatie. Dat is trouwens ook waar dit topic op slaat, dus..
Nou ja.. Ik ben gewoon nieuwsgierig...
Ik heb laatst door haar vader bedreigt Heel leuk is dat.
Maar serieus, turkse meisjes denken maar aan een ding als ze ouder dan 20 jaar zijn: Is hij waarmee ik ga trouwen? Trouwen en nog een trouwen.
Ik hoop voor je dat ze vrije ouders heeft en een ding ze zijn wel geil maar ja binnen een bepaalde grens he
Ze eisen aandacht van je. Willen altijd weten wat je doet? Als je een dag niet belt gaan ze al meteen flippen. Ze eisen zoveel van je.
Aaghh joh, turkse meisje kijken heel erg op uiterlijk, naar je populariteit en bla bla. Je moet de enige voor haar zijn. Niet jaloers tegen over hun zijn, maar zei mogen praten en doen met wie en wat ze willen.
Vreemden meisjes, allemaal. Ze willen baasje spelen. Willen roddelen met vriendinnen van haar en nog een hele waslijst.
1. Je wordt 100% bedreigt, als het niet door haar broer of broertje met zijn vrienden is dan is het wel haar neef die je zoekt.
2. Kom er achter hoe haar thuis situatie is, qua vrijheid in geloof, cultuur en nog van die zooi
3. Turkse vrouwen houden gewoon van gedichten.
4. Wees hele goeie vrienden met haar vriendinnen.
Ja, wat kan ik je nog meer vertellen.
Turkse vrouwen zijn makkelijk te versieren, maar zijn moeilijk om van af te komen.
Veel succes
ps lieve woorden helpen , maar niet overdrijven
quote:wat een waslijst! toch klopt 80% ervan man
Op woensdag 06 juni 2001 23:58 schreef FuzzyMaN het volgende:
Ik heb een turkse "vriendin" en ik ben turks zoals jullie het wetenNou een ding: Turkse vrouwen zijn sneaky, achterbaks, geheimzinnig en doen alsof ze alles mogen.
Ik heb laatst door haar vader bedreigt
Heel leuk is dat.
Maar serieus, turkse meisjes denken maar aan een ding als ze ouder dan 20 jaar zijn: Is hij waarmee ik ga trouwen? Trouwen en nog een trouwen.
Ik hoop voor je dat ze vrije ouders heeft en een ding ze zijn wel geil maar ja binnen een bepaalde grens he
![]()
Ze eisen aandacht van je. Willen altijd weten wat je doet? Als je een dag niet belt gaan ze al meteen flippen. Ze eisen zoveel van je.
Aaghh joh, turkse meisje kijken heel erg op uiterlijk, naar je populariteit en bla bla. Je moet de enige voor haar zijn. Niet jaloers tegen over hun zijn, maar zei mogen praten en doen met wie en wat ze willen.
Vreemden meisjes, allemaal. Ze willen baasje spelen. Willen roddelen met vriendinnen van haar en nog een hele waslijst.
1. Je wordt 100% bedreigt, als het niet door haar broer of broertje met zijn vrienden is dan is het wel haar neef die je zoekt.
2. Kom er achter hoe haar thuis situatie is, qua vrijheid in geloof, cultuur en nog van die zooi
Turkse vrouwen zijn makkelijk te versieren, maar zijn moeilijk om van af te komen.
Veel succesps lieve woorden helpen
, maar niet overdrijven
en ja, ik heb het hierzo al eerder over gehad, had bijna mijn manneke verloren
Volgens mij moet je ze uitkiezen wil je een relatie hebben gebaseerd op sex..maar ja, zoals FuzzyMan het al zegt..makkelijk te versieren, moeilijk om er vanaf te komen, vandaar dat ik zeg: oppassen is een vereiste!
Hier, lees en zie wat ik meemaak op dit moment Mijn huidige vriendin is dus turks, ze belde me gisteren op..
hoi canim (schat), alles goed..ja met mij ook? wat heb je gedaan vandaag? wat ga je zo doen dan fistik (pinda)? wat ga je morgen doen?
En je raad het al, morgen krijg ik hetzelfde te horen vervolgens verwacht ze ook een smsje van mij elke dag, ik blij dat ik telfort (30cnt) + internet (free!) heb..Maar ach, ze is
en ook nog lief !
Trouwens, heerlijk om 2 weken weggeweest te zijn naar italie mamma mia, bella chickies!
Ze noemen het wel zo van dat het een moslim moet zijn maar vaak zie je bij hunzelf ook niet dat ze alle zuilen van de islam volgen.. het gaat echt om dat je meer niet-standaard-nederlander(wij hebben 'standaard' andere normen en waarden) bent
ik heb trouwens liever chinees
<edit> De post van FuzzyMan verklaart meer als die van mij</edit>
[Dit bericht is gewijzigd door Rauf op 07-06-2001 20:40]
quote:Uhm nou de ouders hebben liever wel een Turkse vriend maar de meeste Turkse jongeren zijn eerder "Moslim" dan echt moslim ze dragen alleen de naam "Moslim" ze gedragen zich er niet naar....ik ben denk ik wel voorbeeld
Op donderdag 07 juni 2001 02:38 schreef k3vil het volgende:
geh.. over datgene over dat wat niet moslim is niet goed is, heeft meer te maken dat de ouders van haar liever een jongen zien met dezelfde normen en waarden. Het liefst ook een beetje hetzelfde karakter.Ze noemen het wel zo van dat het een moslim moet zijn maar vaak zie je bij hunzelf ook niet dat ze alle zuilen van de islam volgen.. het gaat echt om dat je meer niet-standaard-nederlander(wij hebben 'standaard' andere normen en waarden) bent
ik heb trouwens liever chinees
quote:tering wat een generalisatie
Op woensdag 06 juni 2001 23:58 schreef FuzzyMaN het volgende:
Ik heb een turkse "vriendin" en ik ben turks zoals jullie het wetenNou een ding: Turkse vrouwen zijn sneaky, achterbaks, geheimzinnig en doen alsof ze alles mogen.
Ik heb laatst door haar vader bedreigt
Heel leuk is dat.
![]()
Veel succesps lieve woorden helpen
, maar niet overdrijven
quote:Jij bent uitzondering?
Op donderdag 07 juni 2001 09:26 schreef Emel het volgende:[..]
tering wat een generalisatie
![]()
Ik ben 25 jaar en ik denk nog steeds niet aan trouwen, wil eerst mijn studies afmaken op de universiteit, carriere maken en dan pas trouwen. Ik ben echt NIET makkelijk te versieren...ben heel kritisch en jongens moeten dus veel moeite doen voor mij. Ik ben heel open en direct, altijd to the point. Ik hou niet van sneaky gedoe en ik verwacht dat anderen ook open zijn. Ik laat in mn relatie mn vriend ook heel vrij, ik hou niet van claimen en van geclaimd worden...yuck.
quote:Sorry maar je bent echt makkelijk te versieren. Binnen een paar dagen ben je versierd. Je gedraagt je misschien zo omdat je onzeker over jezelf bent. Je schrikt jongens af. Je doet alsof je moeilijk te versieren bent, maar ja, laten we maar beginnen met aandacht geven
Op donderdag 07 juni 2001 09:26 schreef Emel het volgende:[..]
tering wat een generalisatie
![]()
Ik ben 25 jaar en ik denk nog steeds niet aan trouwen, wil eerst mijn studies afmaken op de universiteit, carriere maken en dan pas trouwen. Ik ben echt NIET makkelijk te versieren...ben heel kritisch en jongens moeten dus veel moeite doen voor mij. Ik ben heel open en direct, altijd to the point. Ik hou niet van sneaky gedoe en ik verwacht dat anderen ook open zijn. Ik laat in mn relatie mn vriend ook heel vrij, ik hou niet van claimen en van geclaimd worden...yuck.
Oke laten we dan een standaard meisje nemen die MBO of zo studeerd om je blij te maken oke Alle meisjes zijn vreemd.
Ik heb het over standaard turkse meisjes. Een standaard turkse meisje denk toch zo Emel? Dat jij wil studeren. Ja, hoe vaak komt dat voor?
Maar Emel OOK jij bent te versieren. Jammer dat je een paar jaar ouder bent? Anders had ik je wel versierd He, Evde Kalmis
Geintje.
Maar Emel waar woon je dan? Wie weet
en daarna
Ooh ik wist niet dat je een vriendje had Maar goed als het uit is hoor ik het wel.
[Dit bericht is gewijzigd door FuzzyMaN op 07-06-2001 11:05]
quote:ten eerste: jij kent mij helemaal niet dus kun je ook op basis van je generalisaties wat nergens op slaat, vasthoudend gaan concluderen dat ik ook MAKKELIJK te versieren ben.
Op donderdag 07 juni 2001 10:42 schreef FuzzyMaN het volgende:[..]
Sorry maar je bent echt makkelijk te versieren. Binnen een paar dagen ben je versierd. Je gedraagt je misschien zo omdat je onzeker over jezelf bent. Je schrikt jongens af. Je doet alsof je moeilijk te versieren bent, maar ja, laten we maar beginnen met aandacht geven
![]()
Oke laten we dan een standaard meisje nemen die MBO of zo studeerd om je blij te maken oke
Alle meisjes zijn vreemd.
Ik heb het over standaard turkse meisjes. Een standaard turkse meisje denk toch zo Emel? Dat jij wil studeren. Ja, hoe vaak komt dat voor?
Maar Emel OOK jij bent te versieren. Jammer dat je een paar jaar ouder bent? Anders had ik je wel versierd
He, Evde Kalmis
Geintje.
Maar Emel waar woon je dan? Wie weet
![]()
en daarna
Ooh ik wist niet dat je een vriendje had
Maar goed als het uit is hoor ik het wel.
Dit wou ik totaal niet en zei tegen haar de volgende ochtend dat het niets zou worden, gewoon door haar principes en mijn toenmalige zelfmedelijdens gevoelens...
Ik denk dat ik gewoon een moment van zwakte had waar ze gaarne gebruik van maakte, maar toch niet uitpakte zoals ze had gehoopt.
Nu een aantal jaar later kijk ik eens terug, door dit incident ben ik binnen een jaar van mijn toenmalige vriendenkring los komen te staan en heeft ze hevig over me zitten lullen. Dat terwijl ik het gewoon netjes en goed fatsoenlijk wou afronden...
Nee het zijn bitchen, dat weet ik nu...
Daarnaast vond ik het zoenen niet zo lekker, ze at zo heet dat ik mijn mond aan haar mond brande en dat ik zelfs nu al gruwels krijg bij Dorito dipsaus, daar smaakte ze namelijk naar (spicy)
quote:Wat lief, wat aardig
Op donderdag 07 juni 2001 12:23 schreef Emel het volgende:[..]
ten eerste: jij kent mij helemaal niet dus kun je ook op basis van je generalisaties wat nergens op slaat, vasthoudend gaan concluderen dat ik ook MAKKELIJK te versieren ben.
ten tweede: Ik ben alles behalve onzeker. Ik heb geen redenen om onzeker te zijn.
ten derde: ik weet niet in wat voor omgeving jij woont maar alle Turkse meisjes die ik ken willen dolgraag studeren en zitten allemaal op de HBO of universiteit. Wat betreft Turkse meisjes met een lage opleiding kan ik wel gerust zeggen dat die wel alleen maar aan jongens denken en alleen maar zo snel mogelijk willen trouwen. Ik noem ze ook wel snolletjes. Ze doen niets anders dan achter jongens aangaan.
en als laatst: al was ik single, ik zou niets met je willen,dus droom maar lekker verder.
Dus je geeft me wel gelijk Zie ik heb weer gelijk
Maar Emel geloof me als je mij zou leren kennen. Ja, wie weet. Misschien speel je wel hard to get
Neyse, Voel je niet aangevallen.
En een ding als ik zeg dat ik je kan versieren dat lukt dat mij ook. Wedje leggen?
quote:OK deal!! je gaat toch verliezen!!!!
Op donderdag 07 juni 2001 12:59 schreef FuzzyMaN het volgende:[..]
Wat lief, wat aardig
Waarom voel je je aangeproken? Ik heb generaliseer alles zoals jij het zegt. En jij bent een uitzondering, oke.
Dus je geeft me wel gelijk
Zie ik heb weer gelijk
Maar Emel geloof me als je mij zou leren kennen. Ja,
wie weet. Misschien speel je wel hard to get
![]()
Neyse,
Voel je niet aangevallen.
En een ding als ik zeg dat ik je kan versieren dat lukt dat mij ook. Wedje leggen?
quote:Jeps, hij gaat verliezen en daarom zet ik al mijn geld die ik nog heb op Emel in...
Op donderdag 07 juni 2001 13:44 schreef Emel het volgende:[..]
OK deal!! je gaat toch verliezen!!!!
en hoe wilde je me versieren ??
Emel, stel me niet teleur
quote:Inderdaad
Op donderdag 07 juni 2001 13:59 schreef GGUSTY het volgende:
Jeps, hij gaat verliezen en daarom zet ik al mijn geld die ik nog heb op Emel in...Emel, stel me niet teleur
Ik ken 'zat' Turkse meisjes die HBO doen en gewoon voor de carrierekant dus gaan ipv het trouwen.
Verder heb ik niet zo veel over het onderwerp te zeggen, nog niet misschien
quote:Kijk ik kan je versieren, maar ja ik moet wel monogaam blijven t.o.v mijn vriendin he. Is niet eerlijk tegen haar.
Op donderdag 07 juni 2001 13:44 schreef Emel het volgende:[..]
OK deal!! je gaat toch verliezen!!!!
en hoe wilde je me versieren ??
Maar als jullie toch denken dat het mij niet lukt. MAHAHAH wat zal ik toch rijk worden op het laatst.
Maar een ding Emel, kijk jij loopt nu al rond met het idee van ik ga me toch niet laten versieren enzo. Dan is het al moeilijk voor wie dan ook. Je gunt me toch geen kans. Je hebt al een anti FuzzyMaN wapen gekocht en ja voor je vriendjes af gaan als je toch nog versierd wordt is toch wel erg. Maar ik hou wel van een uitdaging
Als er geen doel is waar moet je dan schieten. Snap je?
En had jij geen vriend?
En nog een probleem JIJ bent 25 en ik ben nog maar gelukkig 21. Ja, dat zijn al 2 dingen, maar als jij van deze factoren geen probleem maakt, waarom zou ik er een probleem van maken, snap je? Dus geef maar eerst je icq, email en je telefoonnummer maar en dan zien wel wel verder
Jongens, ik zal bewijzen dat ik gelijk heb en alles wat ik tot nu toe heb gezegd.
Nou laat maar iets van je horen Emel. Maar ik waarschuw je als ik NEE zeg dan is het NEE oke. En als ik zeg dat het voorbij is dan is het voorbij en dan moet je mij ook NIET achteraf gaan bellen van dit en dat en dat je nog van mij houdt en zo. Daar heb ik geen zin in. Oke Deal
Hiermee zal ik al die punten bewijzen die ik laatst heb opgenoemd
Nou veel succes
quote:Dat heb ik ook gehoord/gemerkt
Op woensdag 06 juni 2001 19:43 schreef Jer het volgende:
Hmmmm, ik heb even rond gevraagd in mijn vrij marokkaanse omgeving en ik begreep dat het nogal een afrader is om met een marokkaans meisje te gaan. Misschien dat dit in de grote steden heel anders is. Hier word het niet geaccepteerd.
quote:HAHAHA ik lig echt dubbel nu. Jongen, je kan me echt niet versieren. En ik word NIET snel verliefd...en ik vind jongens NIET de moeite waard om achterna te lopen. Als het uit is dan is het ook uit.
Op donderdag 07 juni 2001 16:29 schreef FuzzyMaN het volgende:[..]
Kijk ik kan je versieren, maar ja ik moet wel monogaam blijven t.o.v mijn vriendin he. Is niet eerlijk tegen haar.
Maar als jullie toch denken dat het mij niet lukt. MAHAHAH wat zal ik toch rijk worden op het laatst.
Maar een ding Emel, kijk jij loopt nu al rond met het idee van ik ga me toch niet laten versieren enzo. Dan is het al moeilijk voor wie dan ook. Je gunt me toch geen kans. Je hebt al een anti FuzzyMaN wapen gekocht en ja voor je vriendjes af gaan als je toch nog versierd wordt is toch wel erg. Maar ik hou wel van een uitdaging
Als er geen doel is waar moet je dan schieten. Snap je?
En had jij geen vriend?En nog een probleem JIJ bent 25 en ik ben nog maar gelukkig 21. Ja, dat zijn al 2 dingen, maar als jij van deze factoren geen probleem maakt, waarom zou ik er een probleem van maken, snap je? Dus geef maar eerst je icq, email en je telefoonnummer maar en dan zien wel wel verder
![]()
Jongens, ik zal bewijzen dat ik gelijk heb en alles wat ik tot nu toe heb gezegd.
Noulaat maar iets van je horen Emel. Maar ik waarschuw je als ik NEE zeg dan is het NEE oke. En als ik zeg dat het voorbij is dan is het voorbij en dan moet je mij ook NIET achteraf gaan bellen van dit en dat en dat je nog van mij houdt en zo. Daar heb ik geen zin in. Oke Deal
Hiermee zal ik al die punten bewijzen die ik laatst heb opgenoemd
Nou veel succes
quote:imi
Op donderdag 07 juni 2001 20:25 schreef Its_me_important het volgende:
emel wint..die stomme kut newbie
die newbies altijd he?
quote:jij kent mij
Op donderdag 07 juni 2001 20:26 schreef CoolZero het volgende:
Emel gaat winnen let op ze is niet te versieren.... jah ja, nou nog kijken of ik het wel ga winnenlaterzzz CoolZero
thanks
quote:Ben je echt zoooo moeilijk of wil je gewoon niet
Op donderdag 07 juni 2001 20:30 schreef Emel het volgende:[..]
jij kent mij
thanks
quote:klinkt misschien ook stom, maar de MEESTE Turkse meiden die ik ken in de randstad zitten op de HBO of op de universiteit, onder andere ik.
Op donderdag 07 juni 2001 20:36 schreef -Tita- het volgende:
klinkt misschien stom, maar de MEESTE turkse meiden in de randstad zijn echt niet hoog opgeleid hoor.
quote:waarom zou ik nou door iedereen versierd willen worden
Op donderdag 07 juni 2001 20:36 schreef Rauf het volgende:[..]
Ben je echt zoooo moeilijk of wil je gewoon niet
quote:ok, maar waar ken je die van? Van school zeker
Op donderdag 07 juni 2001 20:38 schreef Emel het volgende:[..]
klinkt misschien ook stom, maar de MEESTE Turkse meiden die ik ken in de randstad zitten op de HBO of op de universiteit, onder andere ik.
De ene Turk kent meer MBO-ers, de andere meer HBO-ers en UNI-ers. Klaar
Dus ff weer ontopic graag (en versieren doe je maar op Emel d'r icq )
Hmm. Ik weet niet of Emel makkelijk te versieren is of niet (denk het niet trouwens ) maar de turkse/marokkaanse meisjes die ik hier in de buurt tegenkom, zijn jammer genoeg over het algemeen niet zo heel makkelijk te versieren
Ik heb een vermoeden dat dat de meesten tegengehouden worden door ouders of geloofskwesties...
Best wel jammer, want er zit een hoop moois tussen
quote:Volledig mee eens!!!
Op donderdag 07 juni 2001 21:21 schreef glasbak het volgende:
quote:Mijn vriendengroep bestaat uit hoogopgeleiden!!
Op donderdag 07 juni 2001 21:05 schreef -Tita- het volgende:[..]
ok, maar waar ken je die van? Van school zeker
quote:Ik ook...
Op donderdag 07 juni 2001 21:29 schreef JungleMan het volgende:[..]
Volledig mee eens!!!
quote:hihi tuurlijk zijn we mooi
Op donderdag 07 juni 2001 21:21 schreef glasbak het volgende:
Jeetje.. wat een geschrijf zeg![]()
Hmm. Ik weet niet of Emel makkelijk te versieren is of niet (denk het niet trouwens
) maar de turkse/marokkaanse meisjes die ik hier in de buurt tegenkom, zijn jammer genoeg over het algemeen niet zo heel makkelijk te versieren
Ik heb een vermoeden dat dat de meesten tegengehouden worden door ouders of geloofskwesties...
quote:Wat wil je hiermee zeggen
Op donderdag 07 juni 2001 21:44 schreef Emel het volgende:[..]
Mijn vriendengroep bestaat uit hoogopgeleiden!!
Ooh ja uhmm kijk ik weet van me zelf dat ik je kan versieren. FEIT. En nog een ding jij trekt je terug, heel begrijpelijk. Ik heb al genoeg redenen genoemd. Maar mijn grootste reden dat ik je toch niet zal proberen te versieren in je opmerking hierboven. Die uitroeptekens irriteren me. Het is net alsof je iets wil duidelijk maken. Je kan misschien hoog opgeleid zijn maar je intellect of je vriendenkring moet daarop niet gebaseerd zijn.
Nou laterz Emel ik weet al hoe je bent Laterzz
quote:Ik geef je hier groot gelijk...
Op donderdag 07 juni 2001 23:40 schreef FuzzyMaN het volgende:[..]
Wat wil je hiermee zeggen
Dus iemand die misschien minder is opgeleid die mag geen vriendje van je zijn?
Ooh ja uhmm kijk ik weet van me zelf dat ik je kan versieren. FEIT. En nog een ding jij trekt je terug, heel begrijpelijk. Ik heb al genoeg redenen genoemd. Maar mijn grootste reden dat ik je toch niet zal proberen te versieren in je opmerking hierboven. Die uitroeptekens irriteren me. Het is net alsof je iets wil duidelijk maken. Je kan misschien hoog opgeleid zijn maar je intellect of je vriendenkring moet daarop niet gebaseerd zijn.
Nou laterz Emel ik weet al hoe je bent Laterzz
Je moet alleen weten hoe? Kijk bij de "meeste" turkse dames gaat het zo.
Je vraagt naar naam, waar ze uit tr vandaan komt, zegt er iets over en "beledig" met een grapje haar, een keer laten lachen.
De volgende keer vragen hoe het met haar gaat? Waar ze vandaan komt enzo. Wat ze vandaag gaat doen? En dan loop je gewoon weg, maar wel eerst gedag zeggen met een smoesje van ik moet nog even daarnaar toe enzo en zo van we spreken elkaar tot ziens ofzo
de volgende keer vraag je the same als hier boven en daarna vraag je gewoon waar ze uithangt op bijvoorbeeld donderdag avond als het bij jullie daarzo koopavond is. Een beetje laten lachen.
De volgende keer vraag je iets over haar vriendinnen enzo en of ze misschien zin in heeft om met je te polen. Onderhand moet je wel als man voelen of ze je wel leuk vind of niet. Let op de volgende tekens: lip bijten, lichjes slaan op je schouder (niet terug slaan maar wegdraaien zodat ze achter je aankomt als het ware, maar dan wel blijven staan)Vraag haar nooit alleen uit. Zeg dat je met een vriend komt en of zei met iemand anders ook kan komen. Gewoon wat polen, COLA dinken niets anders. Ik denk dat ze afknappen alsje bier drinkt, stinkt vandaar. Vraag of je haar eens mag bellen om gezellig te praten. Voor niets anders. Pas na een paar telefoongesprekken vraag je haar in het echt uit. In tussen moet je ook wel een beter relatie krijgen met haar vriendinnen enzo. En een van haar vriendinnen zal wel vragen bij je of je haar wel leuk vindt enzo.
Tijden het polen ga je haar zogenaamd leren hoe ze moet polen en ga je gewoon spelen en praten. Elkaar beter leren kennen. En daarna even naar de MaC en daarna een half uur voordat ze thuis moet zijn bij haar thuis afzetten. Ongeacht ze het nou wilt, Als ze niet naar huis wil omdat het gezellig is ofzo, moet je gewoon zeggen van: we doen het zo binnenkort weer, maar is beter als je vandaag wat eerder naar huis gaat. Is ook leuk voor je ouders. Hiermee geef je dan aan van dat je respect heb voor de regels van haar ouders, dus ook haar automatisch respecteerd.
En breng haar naar de bios, middag voorstelling. En het balletje zal rollen.
Een ding. Vergeet vooral niet om lieve turkse woorden van haar te leren zoals canim, askim, tatlim, guzelik, enzo Sms haar elk dag mits ze het leuk vind, vraag het heel sneaky aan haar.
Volgens mij heb je wel voldoende info. Als je vragen hebt Ask Fuzzy, of ja vraag het aan iemand anders.
Veel succes. (jongens die een turkse dame als vriendin willen)
P.S. Vergeet een ding nooit, ook dames. Turkse jongens en dames verkiezen altijd turkse boven een andere nationaliteit als het om een serieuze relatie gaat. Je moet je wel heel erg aanpassen aan haar of hem. Nogmaals veel succes ik hou mijn
quote:Heb je het tegen mij? Zo ja Spreek mij dan tegen op wat ik heb geschreven.
Op donderdag 07 juni 2001 20:25 schreef Its_me_important het volgende:
emel wint..die stomme kut newbie
laterz
ik wil je absoluut niet aanvallen maar hoe jij nu het handleiding "turkse meisjes pakken" in elkaar getikt hebt hierzo vraag ik me echt af..uit eigen ervaring?? zo ja, wat voor meisjes zijn het??? want ik heb het binnen 1 dag voor elkaar gekregen..gehehehehe saka saka! just kiddin, maar toch vind ik het flauwekul wat je hier tikt man..
als elke meid zo was zou het niks meer aan zijn om een er een te proberen te versieren (met nadruk op proberen)...dan is het spannender en goedkoper om naar een hoertje te gaan
trouwens, heb je de looks wel mee?? (<--- dit punt ben je toch echt vergeten!)..want hier zijn de meeste meiden wel op gesteld, ook al zeggen ze uiterlijk is niet zo belangrijk
Ik heb een standaard handleiding geschreven. Het is absoluut geen onzin.
Als je eenmaal weet wat een vrouw wilt is het gewoon simpel. Onze enige bottelneck is om de eerste stap te nemen.
DRUF EEN BLAUWTJE TE LOPEN
Scheit
Leef, doe gek
En straal je zelfvertrouwen uit
quote:Hoe versier jij dan een meisje?
Op vrijdag 08 juni 2001 02:04 schreef SYCO het volgende:
damn! een echte casanoturk of wil je zo overkomen???ik wil je absoluut niet aanvallen maar hoe jij nu het handleiding "turkse meisjes pakken" in elkaar getikt hebt hierzo vraag ik me echt af..uit eigen ervaring?? zo ja, wat voor meisjes zijn het??? want ik heb het binnen 1 dag voor elkaar gekregen..gehehehehe
saka saka! just kiddin, maar toch vind ik het flauwekul wat je hier tikt man..
als elke meid zo was zou het niks meer aan zijn om een er een te proberen te versieren (met nadruk op proberen)...dan is het spannender en goedkoper om naar een hoertje te gaan
trouwens, heb je de looks wel mee?? (<--- dit punt ben je toch echt vergeten!)..want hier zijn de meeste meiden wel op gesteld, ook al zeggen ze uiterlijk is niet zo belangrijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |