abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14408986
hi mijn vriend en ik willen graag met oud en nieuw voor 2-4 nachtjes naar stockholm.weet iemand iets goedkoops?kan bij peter langhout niks vinden en in het reisbureau wilden ze me gister iets aansmeren voor 1344 euro beetje duur ..........
ik denk dat we met de bus moeten gaan anders is het niet te betalen.. of misschien weet iemand een goedkope vlucht??
alvast bedank!:)
  woensdag 5 november 2003 @ 17:54:34 #2
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_14409233

Op naar Travel met jullie

Er is trouwens ook:
Het grote 'waar-vind-ik-goedkope-tickets' topic

En misschien dat de trein een optie is? Weet alleen niet echt wat dat kost ofzo

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_14409336
Je kan beter naar Göteborg gaan, veel leuker.

Eurolines (bus rijdt op Zweden, erg goedkoop).
Met de boot, vanaf Engeland of vanuit Kiel is ook niet zo heel erg prijzig. Geloof dat het stenaline is.

Volgens mij vliegen ze vanaf Niederrhein ook op Scandinavie, zou je even moeten checken, Ryanair zal het wel vanaf Engeland bedienen.

Anyway, bottom line, er zijn goedkopere mogelijkheden en ook leukere!

pi_14409366
Een mogelijkheid is om met Ryanair via Brussel S. Charleroi (CRL) (België) te reizen. Tickets zijn dan niet zo duur. Het hangt er wel vanaf waar in NL je woont, of het interessant is.
pi_14409371
vind je stockholm niet mooi?
pi_14409385
woon in nijmegen..
pi_14411432
Ryanair kost je rond die tijd zo'n ¤150 voor een retourtje vanaf Brussel (zuid-charleroi oftewel nog een aardig eindje bij Brussel vandaan). Dus ga lekker met de bus of boek een KLM vlucht die kant op
pi_14414025
hmmm 150 per persoon is ook niet zo goedkoop en dan moet je ook nog een treinkaartje naar charleroi hebben.. hmmm.. goedkoper dan met eurolines kan denk ik echt nie..
pi_14423214
Ik en mijn vriend gaan dit jaar 2 weken naar zweden, met de auto welliswaar Dan kom je toch een stuk duurder uit hoor.. 4000 km (inclusief een hoop getoer tijdens de vakantie) is zo'n 400 euro plus de veerboten en/of brug(gen) waar je tol op moet betalen. (Vrij prijzig).

Al met al zou ik zeggen dat 150 euro een hartstikke mooie prijs is aangezien er vrijwel geen echt goedkope manier zijn om in zweden te komen en die veerboten waar ik het over had samen en retour al 153 euro kosten Dan heb je dus nog niet eens de benzine van de rest van de reis. (ben al 1.5 jaar daarover dingen aan het uitzoeken). En de trein is niet zo heel duur in zweden.. je kunt echter ook een "he verdorie kan niet op de naam komen" pas kopen waarmee je zoveel dagen onbeperkt kunt treinen binnen scandinavie (verschillende prijsclasses uiteraard) dat lijkt me ideaal voor jullie aangezien jullie niet zo heel lang willen.

Ik zal nog even opzoeken wat ik bedoelde..

Zweden

pi_14423316
Hmm, www.scanrail.com bedoelde ik maar voor 5 dagen treinen kost het 157 euro en dat is alleen maar leuk als je van plan was tijdens die dagen veel te willen zien van zweden anders is het natuurlijk veel te duur.
pi_14431835
jah waarschijnlijk heb je gelijk...:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')