Die hebben ook zo'n fantastisch uitrecord.
quote:Dus doe maar gewoon een ouderwetse 6-0
Op maandag 10 november 2003 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Een gelijkspel zou me zeker verbazen en daar zou ik dan ook zeer teleurgesteld over zijn.
quote:een herhaling van vorig jaar zou ik zeker niet vervelend vinden
Op maandag 10 november 2003 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Eerst nog Heerenveen heren.Die hebben ook zo'n fantastisch uitrecord.
We hebben die hopjes iig weer even een pak op de broek gegeven en tot over 12 jaar zalk zo maar zeggen
quote:Same here.
Op maandag 10 november 2003 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Een gelijkspel zou me zeker verbazen en daar zou ik dan ook zeer teleurgesteld over zijn.
Ik heb een weddenschap lopen op die pot. Elk doelpunt wat Feyenoord tegen Ajax scoort kost mij 100 euro, elk punt dat zij pakken kost mij ook 100 euro. Dus een 0-1 zal mij 400 euro kosten.
Elk doelpunt dat Ajax maakt levert mij 50 euro op en ook elk punt levert mij 50 euro op. Ik ga uit van een 3-1 overwinning van Ajax. Dus 6 x 50 - 100 = 200 euro......
Ajax wint die pot wel.
quote:Dit meen je niet, tering
Op maandag 10 november 2003 12:03 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Same here.
Ik heb een weddenschap lopen op die pot. Elk doelpunt wat Feyenoord tegen Ajax scoort kost mij 100 euro, elk punt dat zij pakken kost mij ook 100 euro. Dus een 0-1 zal mij 400 euro kosten.
Elk doelpunt dat Ajax maakt levert mij 50 euro op en ook elk punt levert mij 50 euro op. Ik ga uit van een 3-1 overwinning van Ajax. Dus 6 x 50 - 100 = 200 euro......Ajax wint die pot wel.
quote:Ja ze leren het ook nooit he die Feyenoorders.
Op maandag 10 november 2003 12:06 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Dit meen je niet, tering
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:03 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Same here.
Elk doelpunt dat Ajax maakt levert mij 50 euro op en ook elk punt levert mij 50 euro op. Ik ga uit van een 3-1 overwinning van Ajax. Dus 6 x 50 - 100 = 200 euro......Ajax wint die pot wel.
Dit is zo typisch Ajax dat ik hoop dat jullie met 5-0 de boot ingaan
quote:Ik ga met alle liefde daar een weddenschap op aan
Op maandag 10 november 2003 12:13 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
![]()
Dit is zo typisch Ajax dat ik hoop dat jullie met 5-0 de boot ingaan
Zo typisch Ajax?
A: je weet niet eens hoe deze weddenschap tot stand is gekomen.
B: ook wel kinderachtig dat "ik" veel meer moet "betalen" dan zij.
quote:Ja typisch Ajax om meer te willen betalen dan zij, daarom mag ik lijen dat je flink op je bek gaat
Op maandag 10 november 2003 12:17 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik ga met alle liefde daar een weddenschap op aan
Zo typisch Ajax?
A: je weet niet eens hoe deze weddenschap tot stand is gekomen.
B: ook wel kinderachtig dat "ik" veel meer moet "betalen" dan zij.
quote:Dat heet Amsterdamse bluf
Op maandag 10 november 2003 12:19 schreef SCH het volgende:[..]
Ja typisch Ajax om meer te willen betalen dan zij, daarom mag ik lijen dat je flink op je bek gaat
quote:Ach ik wed nooit als ik het geld niet zou kunnen missen. Dus op mijn bek gaan doe ik niet.
Op maandag 10 november 2003 12:19 schreef SCH het volgende:[..]
Ja typisch Ajax om meer te willen betalen dan zij, daarom mag ik lijen dat je flink op je bek gaat
En ja het is Amsterdamse bluf en daar scoor je erg vaak mee. Zie Ajax
quote:We zullen zien, wij uit Friesland prikken gelukkig gemakkelijk door die bluf heen
Op maandag 10 november 2003 12:26 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ach ik wed nooit als ik het geld niet zou kunnen missen. Dus op mijn bek gaan doe ik niet.
En ja het is Amsterdamse bluf en daar scoor je erg vaak mee. Zie Ajax
quote:Daar weet ik alles van. Mijn allerliefste dinnetje komt uit Friesland
Op maandag 10 november 2003 12:29 schreef SCH het volgende:[..]
We zullen zien, wij uit Friesland prikken gelukkig gemakkelijk door die bluf heen
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:05 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Daar weet ik alles van. Mijn allerliefste dinnetje komt uit Friesland
Maar de weddenschap loopt met haar vader en broer, ook echte Friezen dus we zullen zien of zij door mij Amsterdamse bluf prikken
Welke club hangen zij aan?
quote:nop.
Op maandag 10 november 2003 12:50 schreef Doc het volgende:
Ik vond de wedstrijd (en het gebeuren er om heen) heel erg retro-jaren 80. Wat daarbij hielp was dat ik ook een spandoek van ZAR zag hangen. Die hingen vroeger ook altijd op F. In de tweede helft van de jaren 80 een tijdje met die ZAR rondgehangen. Hij was toen glazenwasser. Kent iemand hier die gast?
quote:Ja en dat vind ik dus zooww nep.....Feyenoord! Mem werkt nog wel voor Oenema en heeft dus vaak kaartjes voor Heerenveen, gaan ze alleen als Feyenoord speelt in Heerenveen en nooit naar Rotterdam.
Op maandag 10 november 2003 13:05 schreef SCH het volgende:[..]
Echt waar. It ken net.
Welke club hangen zij aan?
quote:Ja, zo gaan die dingen. Ik snap daar niks van als je een topclub in je eigen dorp hebt. Mijn jeugdvriend uit Heerenveen, nog steeds mijn beste vriend, is ook een Feyenoorder
Op maandag 10 november 2003 13:07 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ja en dat vind ik dus zooww nep.....Feyenoord! Mem werkt nog wel voor Oenema en heeft dus vaak kaartjes voor Heerenveen, gaan ze alleen als Feyenoord speelt in Heerenveen en nooit naar Rotterdam.
Oenema - haha, wat een deja vu.
quote:Sorry
Op maandag 10 november 2003 13:12 schreef SCH het volgende:[..]
Ja, zo gaan die dingen. Ik snap daar niks van als je een topclub in je eigen dorp hebt. Mijn jeugdvriend uit Heerenveen, nog steeds mijn beste vriend, is ook een Feyenoorder
Oenema - haha, wat een deja vu.
Maar idd ongelofelijk dat zij niet voor Heerenveen zijn. Een hele mooie club die meestal leuk voetbal spelen en waar het eigenlijk altijd wel een
sfeer is. Ik ben meer Heerenveen-fan dan zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |