abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2003 @ 09:20:07 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14423378
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:13 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet. Hij stond aan de basis van de eerste goal van Ajax. Voor een debuut in de CL deed hij het gewoon meer dan aardig, goed zelfs.

Goed vergeleken met de anderen Hij speelde aardig.
  donderdag 6 november 2003 @ 09:21:01 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14423392
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:06 schreef ChAoZ het volgende:
maar we missen Chivu Trabelsi toch wel heel erg
pi_14423732
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:21 schreef twi het volgende:

[..]

Trabelsi is erg goed, maar die zet geen lijnen uit in de gehele verdediging
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14423813
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:40 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Dat is waar maar hij zorgt vaak genoeg voor verwarring bij de tegenstander door zijn mooie opkomen.......
Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 6 november 2003 @ 09:59:12 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14424046
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:40 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Nee, maar hij staat wél op z'n plek als rechtsback.

Chivu moet ook niet overschat gaan worden. We kunnen zonder 'm óók winnen in de CL, als iedereen zijn taken blijft doen.

pi_14424232
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:59 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, maar hij staat wél op z'n plek als rechtsback.

Chivu moet ook niet overschat gaan worden. We kunnen zonder 'm óók winnen in de CL, als iedereen zijn taken blijft doen.

en iedereen deed z'n taken beter met Chivu erbij. Helaas
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 6 november 2003 @ 10:25:57 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14424601
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:08 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

en iedereen deed z'n taken beter met Chivu erbij. Helaas

Ze doen hun taken niet zo gek veel slechter zonder Chivu erbij. Maar bij deze wedstrijd viel het wel op dat de Jong gewoon z'n eigen wedstrijd aan het spelen was.
  donderdag 6 november 2003 @ 10:28:25 #33
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14424649
Wanneer is Trabelsi gerevalideerd (klinkt dramatischer dan het is)? Ik vind hem een van de betere spelers bij ajax.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_14424758
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Wanneer is Trabelsi gerevalideerd (klinkt dramatischer dan het is)? Ik vind hem een van de betere spelers bij ajax.
6 tot 10 weken.... en ik vond Mitea juist een van de betere spelers dinsdag....
pi_14426667
Chivu kon ook heel goed inschuiven en mee naar voren komen, de verdedigers die er nu staan die kunnen dat niet. Heitinga kan het denk ik wel.
  donderdag 6 november 2003 @ 12:14:20 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14426904
quote:
Op donderdag 6 november 2003 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
Chivu kon ook heel goed inschuiven en mee naar voren komen, de verdedigers die er nu staan die kunnen dat niet. Heitinga kan het denk ik wel.
Mja, ik denk dat je pas in moet gaan schuiven als je goed ingewerkt bent en zeker van jezelf bent en van de speler die naast je speelt op aan kunt.

En zó heel vaak kwam 'ie nou ook weer niet gevaarlijk mee. Bovendien speelde Maxwell destijds ook nog niet zo fantastisch, en is HIJ nu de inschuivende 'verdediger'.

Als Escudé nu de hele tijd in moet schuiven, dan laat je de hele linkerkant open liggen bij een counter. En Escudé komt er heus nog wel af en toe een keer uit. Ik heb 'm zelfs een aantal keren terug moeten schreeuwen afgelopen dinsdag.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 november 2003 @ 12:21:27 #37
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14427125
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik zie dat er 2 nabespreektopics vol zijn, maar toch nog even een reactie.

Ik vond Ajax erg matig spelen, ze maakten Celta zelf sterk. Ook vond ik het ronduit dom van Yakubu om een tackle in te zetten op zo'n moment, omdat je weet dat Milosevic dan altijd voor de strafschop gaat. Fout van de scheidsrechter, okee, maar ook zeker voor 50 % van Yakubu.

Wat de spelers individueel betreft, ik vond eigenlijk alleen Galásek, Maxwell, Mitea en Lobont een aanvaardbaar niveau halen, de rest was erg wisselvallig of gewoon zwak (van der Vaart).

Ik herkende helemaal niks van het CL-Ajax, zoals dat vorig jaar bestond. Daar zag je vechtlust, die miste ik gisteren.

Zwakke prestatie dus en een gelijkspel had ik weliswaar met open armen ontvangen, maar tegelijk niet verdiend gevonden.

Helemaal mee eens (vooral dat vet-gedrukte). Het lijkt er op alsof ze denken met wat minder inzet het ook redden, maar ze moeten zich het schompes werken, want zo goed zijn ze nou echt ook weer niet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_14427973
quote:
Van Ajax.nl

Dan krijg ik ook nog geel, terwijl ik alleen de jongens weghield. Ik zei tegen de scheidsrechter dat ik wel wat mocht zeggen omdat ik aanvoerder was.
Vd. Vaart

Tjah je weet niet wat er gebeurt was omdat je het niet op de TV zag. Verder zei hij ook dat de scheidsrechter gewoon dramatisch was.
pi_14432526
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:13 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet. Hij stond aan de basis van de eerste goal van Ajax. Voor een debuut in de CL deed hij het gewoon meer dan aardig, goed zelfs.

Ik heb wel goed opgelet hoor, ik heb de wedstrijd, die ondanks het verlies toch heel leuk was, aandachtig gevolgd. Mitea heeft weliswaar een belangrijk aandeel gehad in de eerste goal van Ajax, maar voor de rest heeft hij weinig goed gedaan. Erg veel balverlies geleden en vaak mislukte zijn acties om door te stomen. Ok, ik zei eerder zwak, daar wil ik wel redelijk van maken dan, omdat hij toch nog aan de basis stond van de eerste goal.

Ajax heeft gewoon heel erg matig gespeeld, en de nieuwe verdedigers hebben op mij nog steeds geen goede indruk gemaakt. Grygera begint zo langzamerhand een miskoop te lijken en Escude heeft mij nog steeds niet overtuigd. Hij heeft af en toe wel goede acties, maar hij maakt ook vaak fouten.

pi_14432984
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:39 schreef Qi het volgende:

Ok, ik zei eerder zwak, daar wil ik wel redelijk van maken dan, omdat hij toch nog aan de basis stond van de eerste goal.

Gelukkig

Maar Grygera is geen miskoop. Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig. Chivu was in zijn eerste jaar ook nog lang niet op het niveau dat hij had toen hij Ajax verliet. Verdedigen is zoals Ajax speelt gewoon erg lastig om snel onder de knie te krijgen.

De tijd zal het leren.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14434281
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:54 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Gelukkig

Maar Grygera is geen miskoop. Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig. Chivu was in zijn eerste jaar ook nog lang niet op het niveau dat hij had toen hij Ajax verliet. Verdedigen is zoals Ajax speelt gewoon erg lastig om snel onder de knie te krijgen.

De tijd zal het leren.

Laten we met z'n allen hopen dat je gelijk hebt, want Ajax kan denk ik met een solide verdediging tot grote dingen in staat zijn. De verdediging is dit seizoen toch zeker wel het zwakke punt bij Ajax.
  donderdag 6 november 2003 @ 16:45:18 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14434466
Van de 2 1/2 maand die 'ie heeft gespeeld, heeft 'ie een maand moeten wennen, en is 'ie anderhalve maand geblesseerd geweest

Ik vind Grygera goed! Hij is alleen de pineut dat men denkt dat 'ie tegen Celta als een krant speelde, omdat bij hen op de één of andere manier dat gat op de rechtsbackpositie niet opviel.

Waarom ben ik de enige die wat te zeiken heeft op de Jong? Hij speelde echt mee hoor! Misschien dat jullie 'm over het hoofd hebben gezien! Misschien omdat 'ie uit de eigen jeugd komt en weer eens een wedstrijdje goed heeft gespeeld tegen AZ?

pi_14438636
Grygera is zeker geen miskoop. Hij heeft even tijd nodig, maar dat had Trabelsi ook en Chivu ook. De komende tijd zal hij rechtsback kunnen spelen, wat de gewenning zal versnellen. Zijn mentaliteit is perfect en zijn kwaliteiten zijn ook duidelijk.

Als je dan al een miskoop moet noemen, komt Escudé daar de laatste weken meer voor in aanmerking. Zijn basis is goed, maar hij valt wel wat terug.

Mitea noemde ik ook vooral omdat ik het over een aanvaardbaar niveau had. Van een jongeling kan je niet verwachten dat ie foutloos speelt en hij bracht aanvallend veel goeds. Dus zeker aanvaardbaar.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 november 2003 @ 23:11:11 #44
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14445406
en litmanen had ook leuk wedstrijd eergister
die tweede goal, belangrijk aandeel ook van litmanen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_14459125
Ajax en Tomás Galásek verlengen contract

Amsterdam, 7 november 2003
Tomás Galásek heeft zijn contract met Ajax verlengd. De 30-jarige Tsjechische international staat nu tot 30 juni 2006 bij Ajax onder contract. Over de financiële condities van de overeenkomst doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.

Tomás Galásek speelt binnenkort zijn honderdste competitiewedstrijd voor Ajax. Sinds zijn komst naar de Amsterdamse club in de zomer van 2000 speelde hij 94 competitiewedstrijden waarin hij 16 keer scoorde. Met Ajax won Galásek in 2002 het landskampioenschap, de Amstel Cup en de Johan Cruijff Schaal. In hetzelfde jaar pakte hij ook de landstitel met Jong Ajax.
In totaal speelde Galásek tot nog toe 122 officiële wedstrijden voor Ajax. In zijn vier Amsterdamse seizoenen maakte hij 19 doelpunten in officiële wedstrijden.

Binnen de huidige A-selectie van Ronald Koeman is Tomás Galásek één van de meer ervaren spelers in de Europese bekertoernooien. De UEFA Champions-Leaguewedstrijd tegen Celta de Vigo van dinsdag 4 november was zijn 21ste Europese bekerwedstrijd. Het enige doelpunt dat Galásek voor Ajax in die 21 duels maakte, was een zeer belangrijke. In de thuiswedstrijd tegen Grazer AK maakte hij in de derde voorronde van de UEFA Champions League in de verlenging met een penalty de zogenoemde silver goal. Mede door dat doelpunt van Galásek speelt Ajax dit seizoen in de UEFA Champions League.

Voor zijn komst naar Ajax speelde Tomás Galásek 110 competitiewedstrijden (met 12 doelpunten) voor Willem II. Zijn carričre begon bij Banik Ostrava, waarvoor hij sinds 1991 121 wedstrijden (met 9 doelpunten) in competitieverband uitkwam.

Sinds maart 1995 is Tomás Galásek een vaste waarde in de nationale ploeg van Tsjechië. Op zijn erelijst staan 26 interlands, maar nog geen doelpunten. Bovendien kwam hij 16 keer uit voor de Tsjechische nationale ploeg voor spelers onder 21 jaar. Als jeugdinternational scoorde Galásek 6 keer.

Goed nieuws, de meest onderschatte speler van Ajax blijft nog langer.

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14464633
Heitinga de komende weken centraal achterin
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14464857
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:16 schreef F1Bas het volgende:
Heitinga de komende weken centraal achterin
Mooi, laat die maar vast wennen, misschien dat ze sqd op termijn weer kunnen verpatsen.

Ik wil slechts benadrukken dat de enige speler die mijn veto volmondig heeft (en vorig jaar) Maxwell is Daarna komt Trabelsi, maar helaas zal het weer even zonder moeten
Pienaar is trouwens ook geen schim meer van wat hij vorig jaar bracht

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:44:48 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14465316
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:11 schreef G1Ace het volgende:
en litmanen had ook leuk wedstrijd eergister
die tweede goal, belangrijk aandeel ook van litmanen
De tweede goal was 99% op van der Vaart te schrijven.
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:32:51 #49
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14466429
O'Brien is ook en goede back
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14466475
Waarom staat dat "topic" er eigenlijk voor?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')