quote:Ik kom er regelamatig, heb er familie wonen.
Op woensdag 5 november 2003 12:49 schreef BlackOrchid het volgende:
Heeft er iemand tips voor een reis naar kroatie per vliegtuig (busreizen heb ik al wel gehad) en dan met verblijf in een appartement? Welke plaatsen zijn de moeite waard, waar is er veel te zien enzovoorts. Of blijft een leuke betaalbare vakantie alleen beperkt bij Istrie? Ohja aan welke prijzen moet ik ongeveer denken als ik 2 weken weg wil?
Je zal bij Neckermann.de ook eerder goedkoop wat naar kroatien zien dan in NL want men gaat daar veel meer naar Kroatie. Vreemd genoeg denken de meeste Nederlanders dat er daar nog steeds oorlog is ofzo.
Denk niet dat dat past. en dan nog, waar wil je Kroatie naar toe vliegen??
quote:Wat een onzin. Kroatie is prachtig, nog erg authentiek, en erg vriendelijk.
Op woensdag 5 november 2003 12:54 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Zou je dat nou wel doen? Ik heb eigenlijk nog nooit zulke positieve berichten gehoord uit dergelijke landen, behalve dan uit Tsjechië (Praag). Als ik jou was zou ik lekker naar Portugal of iets dergelijks gaan, maar je moet het zelf weten, je zult er wel je redenen voor hebben.
quote:Dat wou hij nu juist weten, dat was de vraag.
Op woensdag 5 november 2003 12:59 schreef SittingDuck het volgende:
"Topic: kroatie per vliegtuig?"Denk niet dat dat past. en dan nog, waar wil je Kroatie naar toe vliegen??
quote:Staat er "Kroatie is afschuwelijk lelijk, volgebouwd en onvriendelijk"?!
Op woensdag 5 november 2003 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Wat een onzin. Kroatie is prachtig, nog erg authentiek, en erg vriendelijk.
quote:ga lekker buitenspelen als je niets zinnigs te melden hebt
Op woensdag 5 november 2003 13:08 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Staat er "Kroatie is afschuwelijk lelijk, volgebouwd en onvriendelijk"?!
quote:Oh, mag je geen mening meer hebben? Ik vertel wat ik erover gehoord heb, dat jij het zo'n fantastisch land vindt moet je zelf weten. Wat de TS verder doet zal me een rotzorg wezen.
Op woensdag 5 november 2003 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
ga lekker buitenspelen als je niets zinnigs te melden hebt
quote:Heb jij ook nog iets zinnigs te melden of ben jij zo'n iemand die elk topic afstruint om bijdehandt te kunnen doen omdat je in het echte leven niet goed genoeg aan je trekken komt?
Op woensdag 5 november 2003 12:59 schreef SittingDuck het volgende:
"Topic: kroatie per vliegtuig?"Denk niet dat dat past. en dan nog, waar wil je Kroatie naar toe vliegen??
quote:Ik ben naar Baska geweest, dat is leuker dan Istrië. Zit op het eiland Krk.
Op woensdag 5 november 2003 12:49 schreef BlackOrchid het volgende:
Heeft er iemand tips voor een reis naar kroatie per vliegtuig (busreizen heb ik al wel gehad) en dan met verblijf in een appartement? Welke plaatsen zijn de moeite waard, waar is er veel te zien enzovoorts. Of blijft een leuke betaalbare vakantie alleen beperkt bij Istrie? Ohja aan welke prijzen moet ik ongeveer denken als ik 2 weken weg wil?
quote:Tja ik zal er maar geen 'duizend redenen om niet naar portugal te gaan' topic van maken. Ik wil naar Kroatie en dus NIET naar Portugal.. hou het alstjeblieft ontopic hier!
Op woensdag 5 november 2003 12:54 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Zou je dat nou wel doen? Ik heb eigenlijk nog nooit zulke positieve berichten gehoord uit dergelijke landen, behalve dan uit Tsjechië (Praag). Als ik jou was zou ik lekker naar Portugal of iets dergelijks gaan, maar je moet het zelf weten, je zult er wel je redenen voor hebben.
quote:Ja ik hoorde dat het daar erg mooi was inderdaad, hoe ben je daar gekomen en via welke reisorganisatie? Zat je in een hotel of appartement en was het erg duur?
Op woensdag 5 november 2003 13:42 schreef Kogando het volgende:[..]
Ik ben naar Baska geweest, dat is leuker dan Istrië. Zit op het eiland Krk.
quote:psstt... ik ben een zij
Op woensdag 5 november 2003 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Dat wou hij nu juist weten, dat was de vraag.
quote:Dankje!
Op woensdag 5 november 2003 13:47 schreef Lucille het volgende:
Kan dat slappe geouwehoer ophouden? Graag alleen zinvolle reacties geven.
Toch best raar dat mensen nog steeds een vertekend beeld hebben van dit prachtige land!
quote:*bloos*
Op woensdag 5 november 2003 13:45 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
psstt... ik ben een zij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |