quote:Net ff gedaan.. Verschrikkelijk goed afgewerkt wat ik nu snel heb gezien.. maar ga nu naar Leiden. Vanacht eens proberen.
Op vrijdag 28 november 2003 13:22 schreef Chocobo het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd nu. Zijn er al xboxers die het gamen ?
quote:net op de HCC gedaan, paar rondjes op Live!
Op vrijdag 28 november 2003 13:22 schreef Chocobo het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd nu. Zijn er al xboxers die het gamen ?
Top game dus!! Zoals al eerder gezegt
quote:ja, met het goede stuurtje wel.
Op vrijdag 28 november 2003 15:43 schreef Chillmeister het volgende:
vraagje ondersteund xbox Force Feedback?
quote:LOL zat ik net naar te kijken. Ik ga ook proberen of mij PC Force Feedback stuur ga werken op de xbox, met de juiste kabels. Alleen vrees ik dat ik weining succes zal hebben (op de ps2 doet mjjn pc stuurtje het wel).
Op vrijdag 28 november 2003 16:42 schreef Smots het volgende:[..]
ja, met het goede stuurtje wel.
deze bijvoorbeeld: http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T156&fam=30
quote:Je moet je signature wijzigen =)
Op vrijdag 28 november 2003 16:58 schreef twi het volgende:
Heb 'm nu voor me liggen, maar moet nog even wachten tot na het eten
Kreeg er nog zo'n mooi CDtje bij ook, zag er stiekum eentje liggen achter de balie en vroeg of 'ie erbij hoorden
"Neem maar mee, er staat verder geen code op ofzo, dus we zullen 'm niet missen".
Vrouwen
(bij de Dixons, FRS kreeg 'm vandaag toch niet
, dus moest toch maar naar die ballentent).

Juweeltje ![]()
De besturing vind ik overigens wat meer lijken op die van GT3, maar dan semi-arcade achtig in PGR 1 stijl. Maar oh, wat is dit een supergame!
quote:fat chance dat 'ie op je Xbox aangesloten kan worden
Op vrijdag 28 november 2003 16:51 schreef Chillmeister het volgende:[..]
LOL zat ik net naar te kijken. Ik ga ook proberen of mij PC Force Feedback stuur ga werken op de xbox, met de juiste kabels. Alleen vrees ik dat ik weining succes zal hebben (op de ps2 doet mjjn pc stuurtje het wel).
Bastard, heb je zitten spelen of moet je je diep gaan zitten schamen dat je hier nog steeds niks van je hebt laten horen omdat je er niet meer aan toe bent gekomen?
Nurburgring!
quote:Vanmiddag, vanmiddag..
Op zaterdag 29 november 2003 00:17 schreef twi het volgende:
Deze game ruled ZO zwaar
quote:480 Gijsjes gaan mieten
Op zaterdag 29 november 2003 10:09 schreef twi het volgende:
Bastard, heb je zitten spelen of moet je je diep gaan zitten schamen dat je hier nog steeds niks van je hebt laten horen omdat je er niet meer aan toe bent gekomen?
Hiij heeft het er wel over gehad hoor.
quote:En dat noemt zich een gamer
Op zaterdag 29 november 2003 10:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hiij heeft het er wel over gehad hoor.
quote:Whhehehe.. ik zie bij jou 10 minuten play time staan en bij mij 4 en half uur
Op zaterdag 29 november 2003 10:41 schreef twi het volgende:
Weet je wat pas echt martelen is?Vanmiddag (en misschien vanavond) kan ik niet spelen
Wat een gfx man.. das toch niet meer normaal, zelfs het zonlicht weerkaatst.. gebouwen zie je in de mooie lak. Prachtig systeem om up te daten!! Prachtig spel werkelijk
quote:Gijs
Op zaterdag 29 november 2003 15:38 schreef Bastard het volgende:
Had ik al gezegd dat dit het mooiste racespel is wat ik OOIT heb gespeeld![]()
Wat een gfx man.. das toch niet meer normaal, zelfs het zonlicht weerkaatst.. gebouwen zie je in de mooie lak. Prachtig systeem om up te daten!! Prachtig spel werkelijk
Dit lijkt me zoooooooooooooooooooooooo cool
Ik MOET het hebben. Ben bang dat ik me niet kan inhouden
Dit is de meest fantastische racegame sinds...GT1!
quote:* eens is
Op zaterdag 29 november 2003 15:38 schreef Bastard het volgende:
Had ik al gezegd dat dit het mooiste racespel is wat ik OOIT heb gespeeld![]()
Beste consoleracer van dit moment. Het spelprincipe is gewoon ijzersterk en de besturing is megageil. En het wagenpark is helemaal super. Top game, en iedereen kopen die handel !!!!
PGR
quote:Had ik al gezegd dat je gedegradeerd wordt tot anti-Gijs als je deze game niet in je collectie hebt?
Op zaterdag 29 november 2003 16:00 schreef Chocobo het volgende:HOU OP !
quote:Nee
Op zaterdag 29 november 2003 16:00 schreef Chocobo het volgende:HOU OP !
Iedereen die een Xbox heeft een ooit nog maar eens naar een auto heeft gekeken MOET deze kopen. Sorry, maar het is gewoon de waarheid.
Shit man, zit hier nu te typen, maar mijn hersenen zeggen dat ik verder moet racen, wat ik dan ook ga doen.
PGR2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |