abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14809712
quote:
Dan doen we 30 FPS, want FPS heb je op een racer op de TV toch niet écht nodig (zie MM3).
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, ik had liever minder mooie omgevingen en 60 FPS gehad, dan mooie omgevingen en 30 FPS.

Het verschil merk je zeker wel, eerst even de demo van PGR2 spelen, dan voor de gein eens een potje Burnout 2 doen, een wereld van verschil ! (en dan heb ik het dus alleen over de snelheid)

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_14810273
Ik las net dat asl bonus pacours je Nurburgring Nordsleife hebt. Ja 15 kn race pacours!!! Ik moet nu een xbox kopen
pi_14810314
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 10:18 schreef twi het volgende:

Ik zie mezelf PGR2 nergens met GT4 vergelijken. Er is maar 1 ding wat PGR2 en GT4 gemeen hebben: ze zijn het boegbeeld voor racerij op hun platform. En ik denk dat je daarom misschien niet inhoudelijk moet zeggen dat PGR2 beter zal zijn dan GT4 (of andersom). Maar je weet van tevoren dat er veel mensen zijn die die vergelijking (juist omdat ze beiden console-gebonden zijn) aan gaan. Soms meng ik me er een beetje in voor de gein (door zoals nu mijn mening over GT3 niet onder stoelen of banken te steken), maar heel erg veel raakvlakken hebben beide games niet.

Jouw mening en kritiek over GT3 deel ik totaal niet eerlijk gezegd. Je bent ook een van de weinige die er zo over denkt, maar ieder zijn smaak. Ik vindt dat je heel veel uit GT3 kunt halen als je echt erin zit. En ben daardoor minder snel erop uitgekeken dan op arcaderacers (Burnout2 of NFS).
quote:
Natuurlijk heeft PGR2 minpunten, maar voor bepaalde dingen moet je water bij de wijn doen. Minder lag op Live (en wellicht IETS betere graphics)? Dan doen we 30 FPS, want FPS heb je op een racer op de TV toch niet écht nodig (zie MM3).
Ik somde gewoon de minpunten op tegen diegene die op mij reageerde, dat was geen waardeoordeel over het game, dat waren individuele feiten die ik voor de reviews ook al aangestipt had in die eerste post. Vervolgens maak je mij voor GT4 fanboy uit die moet oprotten, terwijl ik in die post met geen woord over GT4 rep, is immers nog niet eens in gepreviewed.
quote:
Lag vind ik overigens geen minpunt, je komt altijd wel games met lag tegen. Komt niet door het spel, maar door de spelers en hun verbindingen. De andere minpunten moet ik zélf nog allemaal bekijken (scenery, A.I.). Het zou tegenvallend zijn als ze allemaal waar blijken te zijn.
Je kan er weinig aan doen als een ander een slechte verbinding heeft inderdaad,maar zodra het jouw performance gaat beinvloeden (met onzichtbare crashes tegen die gasten, of het verspringen van auto's waardoor je verliest) dan wordt het wel kut. Als het alleen ten kostte gaat van henzelf maakt het idd niet uit. A.I. is helaas bijna hetzelfde als PG zegt men. Steeds dezelfde lijn. Dat is overigens ook matigjes bij GT3, maar iets wat in GT4 beloofd verbeterd wordt. Zal mij benieuwen.
quote:
En een damage-systeem kan simpelweg bij games niet realistisch zijn, tenzij je die realiteit tot in de puntjes toe door wilt voeren (flinke beuk = total loss, dan is er weinig meer aan na verloop van tijd).
Snap ik, maar ik had gedacht na previews dat dit heel uitgebreid was (zoals bij DTM), en dat blijkt toch wat tegen te vallen. Het is nu dus meer voor de show. Maar wel weer beter dan helemaal niet ja.
quote:
Kudos moeten je liggen. Ik vond het erg leuk en uitdagend, tenminste wat uitdagender als bijvoorbeeld de licenties bij GT3. Voice communication is in mijn ogen één van de drie belangrijke dingen van online gamen. Zonder dat zou Xbox Live voor mij niet veel meer zijn dan een goede A.I.
Bij het 'Liven' kom ik anders net iets te vaak irritante schreeuwers tegen die mijn oor volschelden, dus alleen als je dit met bekenden doet dan vind ik het een extra voordeel, maar niet bepalend voor de kwaliteit van het Live-racen. Juist die menselijk tegenstand en de onvoorspelbaarheid is m.i. de grote Live-kracht.
quote:
Je wekt de sfeer van 'jullie kunnen hier alles zeggen wat jullie willen, maar GT4 wordt toch beter'.
Misschien niet beter, ik bedoelde meer anders, en uitgebreider naar mijn smaak. Maar omdat ie uitgebreider en completer is verwacht ik (mag het?) ook dat ie hoger scoort, en ligt ie meer in mijn voorkeurstraatje.
quote:
Bovendien waag ik me te betwijfelen of GT4 het op realisme gaat gooien. GT3 was op zich al een middle-of-the-road game. Geen arcade, geen simulatie (hoewel de custom instellingen dat wel probeerden te bereiken). Simpelweg omdat dit de doelgroep met de helft verkleint, en dat kan Sony zich niet permitteren. Dat Sony het wel wíl is een andere (GT2 had al een aparte Arcade-disk, GT3 een Arcade-optie, alle geruchten rond schademodellen), maar op één of andere manier kunnen ze het niet afdwingen (toch geen schade) etc.
Wat ik ervan gelezen heb zijn in ieder geval i.t.t. PG2 (maar ook vergeleken met GT3) de carphysics, de handling, autokarakterestiek en de performance van de auto's zo natuurgetrouw mogelijk gemaakt. Dus niet alleen qua gameplay maar ook qua realtime performance, in het clocken van tijden op een bestaand circuit vergeleken met tijden die die auto's in het echt rijden. Daar is veel tijd in gestoken in een geheel vernieuwd model. Dus ik denk wel dat in dat opzicht het t.o.v. GT3 nog wat realistischer wordt, en zeker vergeleken met PG2. Het tunen, upgraden en afstellen wordt ook verbeterd. Ik heb trouwens ook nog genoeg aan te merken op GT3 (gek genoeg andere zaken dan jou) maar ik verwacht dat zij leren van hun fouten en luisteren naar de kritiek. We zullen wel zien wat het wordt, duurt nog wel even voor ie uit is.
Kollosale Anus Klontering.
  vrijdag 21 november 2003 @ 11:24:56 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14811023
The truth was in here.
pi_14816190
ik heb hem al 2 weken,te gekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee spel....
pi_14816637
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:02 schreef maxso het volgende:
Stoer hoor
pi_14817343
Dit spel regeert!!!! Gisteren binnen gekregen en ben erg blij dat het nu weekend is.
  vrijdag 21 november 2003 @ 15:13:34 #58
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_14818545
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:02 schreef maxso het volgende:
Tering jij bent echt een koning

Ik ben inmiddels overleden
pi_14819467
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:36 schreef CurzonDax het volgende:
Dit spel regeert!!!! Gisteren binnen gekregen en ben erg blij dat het nu weekend is.
Moet zeggen dat dat wijf in je avatar super lekker is. van die papier reclame
pi_14840917
quote:
Moet zeggen dat dat wijf in je avatar super lekker is. van die papier reclame
100% AGREE!!!
  zaterdag 22 november 2003 @ 15:11:35 #61
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_14841077
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 09:42 schreef R_B het volgende:
Sommige mensen die games reviewen voor bladen krijgen hun/de versie eerder. Ik heb er op een xbox forum ook al van gezien/gehoord.
Klopt, wij hebben ze ook al .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_14843287
Geef mij maar GT4, dat is de echte race koning van de consoles.
Nee, ik vind PGR2 echt 100x niets en zal de GT serie ook nooit verslaan.
  zaterdag 22 november 2003 @ 17:09:39 #63
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_14843442
en mensen die hem al hebben: valt "ie mee of tegen ?
pi_14844145
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 17:03 schreef CloudStrife het volgende:
heb je hem gespeeld dan? want hij krijgt toch goede reviews (daar zeg ik niet meteen mee dat ie beter zal zijn dan GT4)
  zaterdag 22 november 2003 @ 17:51:44 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14844414
quote:
Dit is angst wat er spreekt.. kraak iets af om je eigen een goed gevoel te geven, terwijl je weet dat dit spel zo uber gaat heersen.
The truth was in here.
  zaterdag 22 november 2003 @ 19:30:31 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14846772
quote:
Volgens mij komt 'ie de eerst komende zes maanden nog niet uit hoor
pi_14848177
Ziet er prachtig uit, komt ie echt niet ook uit op de pc?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  woensdag 26 november 2003 @ 09:07:18 #68
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_14935415
Ze verkopen hem vanaf gister bij de intertoys geloof ik en vandaag ook bij de dixsons...
pi_14935472
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:07 schreef R_B het volgende:
Ze verkopen hem vanaf gister bij de intertoys geloof ik en vandaag ook bij de dixsons...
*oei*

Straks eens gaan kijken dan...mijn loon is toch binnen. Maar eigenlijk moet ik wachten tot kerst.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 26 november 2003 @ 09:21:15 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14935631
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 20:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ziet er prachtig uit, komt ie echt niet ook uit op de pc?
Neen
  woensdag 26 november 2003 @ 11:51:12 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14938942
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

*oei*

Straks eens gaan kijken dan...mijn loon is toch binnen. Maar eigenlijk moet ik wachten tot kerst.

Als je van racen houdt Gijs..
The truth was in here.
  woensdag 26 november 2003 @ 12:57:28 #72
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14940615
Godver, net NFSU gekocht, Manhunt vanavond halen EN PGR2!?

Dat wordt mn GC inruilen......

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_14940816
Bij de Intertoys in Eindhoven is hij te koop.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 26 november 2003 @ 13:43:19 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14941804
quote:
Op woensdag 26 november 2003 12:57 schreef Robhimself het volgende:
Godver, net NFSU gekocht, Manhunt vanavond halen EN PGR2!?

Dat wordt mn GC inruilen......

Wie haalt er dan ook NFSU
The truth was in here.
pi_14943299
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wie haalt er dan ook NFSU

ik zou ze gewoon beide halen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: