Zou hij niet nog gesealed moeten zijn?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:03 schreef GokuSFE het volgende:
Kortom, ff int Nederlands uitspelen en dan de Engelse versie halen
nee, dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Zou hij niet nog gesealed moeten zijn?
zou een beetje lullig zijn voor de mensen die hem voor de bekendmaking van ubisoft al gekocht hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Zou hij niet nog gesealed moeten zijn?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:44 schreef BMH het volgende:
[..]
And i thank you once again!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
lol. Dat krijg je met zelda-like gameplay. Toegankelijk voor iedereen, en nog cool ookquote:Op zondag 7 maart 2004 16:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Verdorie... nu heeft m'n vriendin het ook ontdekt... die zit al heel de middag te spelen...
IK WIL OOK!
lol, je geeft het spel al een cijfer voordat je em hebt uigespeeld?quote:Op zondag 7 maart 2004 19:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Heb hem uitgespeeld.Die eindbaas lijkt irritant maar als je eenmaal weet hoe het werkt is ie weer te makkelijk, zelfs met die laatste toevoeging. Toch wel leuke game, volgens mij met redelijk wat replay value. Ik had nog niet alle dieren, paar van die geheime alpha sectie kamers ook gemist en ik kan hem ook nog in het Engels gaan spelen.
Tsja dan kan je constant rechtdoorquote:Op zondag 7 maart 2004 19:52 schreef BMH het volgende:
[..]
lol, je geeft het spel al een cijfer voordat je em hebt uigespeeld?![]()
Kep nu alweer 13 hartjes![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 20:24 schreef dekkered het volgende:
ik kom niet verder bij de maan bij het laaste net na dat gevecht met die vliegende dingers van de domz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
De Eindbaas lijkt heel moeilijk, maar is echt een eitje als je em eenmaal door hebt.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit nu bij die eindbaas... heb hem vannacht om 1:00 geprobeerd maar toen was ie te moeilijk... dadelijk nog maar eens doen nu ik wakker ben
Hetzelfde als met die reaper dan? ben er eerst een keer of 10 bij doodgegaan en nu heb ik hem in een minuutquote:Op maandag 8 maart 2004 18:52 schreef BMH het volgende:
[..]
De Eindbaas lijkt heel moeilijk, maar is echt een eitje als je em eenmaal door hebt.
Ben nooit dood gegaan bij die reaper. Maar komt wel op het zelfde neer. Jammer dat er geen hardmode isquote:Op maandag 8 maart 2004 18:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hetzelfde als met die reaper dan? ben er eerst een keer of 10 bij doodgegaan en nu heb ik hem in een minuut
quote:Op zondag 7 maart 2004 19:52 schreef BMH het volgende:
[..]
lol, je geeft het spel al een cijfer voordat je em hebt uitgespeeld?![]()
Haal die baas net nietquote:Op maandag 8 maart 2004 18:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ben nooit dood gegaan bij die reaper. Maar komt wel op het zelfde neer. Jammer dat er geen hardmode is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal die baas net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sheepcidus op 09-03-2004 09:09:16 ]Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal die baas net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:49 schreef BMH het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal die baas net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanus sum
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:25 schreef _Abu_ het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 15:49 schreef BMH het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 08:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haal die baas net nietheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam er ook laat achter.
Gamertag: BMHLive
Spoiler voor de eindbaas!:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:20 schreef Kondros het volgende:
damn... ik weet niet hoe ik dit moet doen. Ik zit bij die hoofdbaas maar weet niet wat ik moet doen als die boven mij hangt...
hoe moet ik hem hier verslagen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
Ok, wattan? Vertel even in een spoiler, want ben erg benieuwd maar kan niet even snel weer kijken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:36 schreef Kondros het volgende:
Wie heeft heel de aftiteling gezien... alle de credits... Ik raad jullie allemaal aan al de credits opnieuw te beklijken voor het kleine filmpje dat hierachter verschijnt !!!!!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:22 schreef _Abu_ het volgende:
[..]
Ok, wattan? Vertel even in een spoiler, want ben erg benieuwd maar kan niet even snel weer kijken.
Tis gewoon zelda in een ander jasje. In Zelda:TWW heb je een boot, kun je vechten + je hebt een camera waar je foto's mee kunt maken. BG&E is niet erg orgineel, maar wel een geweldige game.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weekendje gespeeld, en erg leuk. Ik vind het wel vrij duidelijk afgekeken van Zelda, met wat F-zero invloeden er in, iets van Pokemon Snap, en nog een paar andere dingen die ik alweer vergeten ben.
Maar goed, het is wel erg leuk, en de Nederlandse versie vind ik helemaal niet zo vervelend als dat ik zou denken.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder vraag ik me af hoe je bij race 3 komt? Ik heb 1 en 2 allebei gewonnen...
Ja dar zat ik ook op 1 punt te klotenquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, parels verzamelen dusNog 5
Ik zat trouwens in een Alpha Sections Pakhuis, maar die is veel moeilijker dan de fabriek waar je eerst zat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |