yep. Alleen krijg je dan het spel in het Nederlands. Lees vorige reacties voor geruststelling.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:03 schreef gieling het volgende:
ze zijn nu toch wel al uit op NGC toch?
Dat viel me ook wel op ja, maar ik vind het niet zo heel erg... het is dan niet zo frustrerend als sommige stukken bij Splinter Cell. Ook de functie die ze ingebouwd hebben dat je alleen die ruimte dan opnieuw speelt vind ik errug prettig, vooral als je voor het laatst 30 minuten geleden ge-saved hebt is dat een verademing.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:41 schreef Tain het volgende:
wat is de AI van die tegenstanders slecht zeg. Je moet op een gegeven moment sluipen ala splinter cell alleen het is eigenlijk ietsje te makkelijk
Ik vind het juist wel grappig in het Nederlandsquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb hem gister gekocht!Ga zo weer lekker verder spelen. Leuk spel, leuke humor.. alleen die Nederlandse stemmen hadden van mij Engels gemogen..! "Potverdikkeme!"
Mja, dat hoort gewoon zo in zo'n game. Je moet het niet te serieus nemen, ook de hele manier waarop je die bewakers ombrengt is wel grappig, ze vliegen gewoon de lucht in omdat hun zuurstoftank kapot is. Ik stoor me d'r niet aanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:41 schreef Tain het volgende:
wat is de AI van die tegenstanders slecht zeg. Je moet op een gegeven moment sluipen ala splinter cell alleen het is eigenlijk ietsje te makkelijk
op een gegeven moment ging ik proberen om alle bewakers om te brengen, lukte wel aardig en is leuker dan het sluipenquote:Op zondag 29 februari 2004 01:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mja, dat hoort gewoon zo in zo'n game. Je moet het niet te serieus nemen, ook de hele manier waarop je die bewakers ombrengt is wel grappig, ze vliegen gewoon de lucht in omdat hun zuurstoftank kapot is. Ik stoor me d'r niet aan.
quote:Op zondag 29 februari 2004 11:57 schreef BMH het volgende:
Ik kan de geheime gang niet vinden in race 3. help
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het trouwens een roteindbaas, 1 stukje lukt telkens nietRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:02 schreef Tain het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:03 schreef BMH het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 12:02 schreef Tain het volgende:ik heb emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik moest gewoon iets beter springen
Gamertag: BMHLive
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:06 schreef BMH het volgende:
ik heb em. Ik moest gewoon iets beter springen
![]()
jij blijquote:Op zondag 29 februari 2004 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb mijn Cube versie nog voor levering kunne ruilen tegen de PS2 versie
Hoef ik tenminste geen Nederlands te horen
Tja, als jij een goede framerate, beter geluid en snellere laadtijden wilt opoveren omdat je de geweldige (serieus) Nederlandse voice over niet wilt horen is jouw keus. Maar dat zou de mijne absoluut niet zijn.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik heb mijn Cube versie nog voor levering kunne ruilen tegen de PS2 versie
Hoef ik tenminste geen Nederlands te horen
die eindbaas is best hoerig, eigenlijk het enige wat moeilijk is aan het spelquote:Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Tja, als jij een goede framerate, beter geluid en snellere laadtijden wilt opoveren omdat je de geweldige (serieus) Nederlandse voice over niet wilt horen is jouw keus. Maar dat zou de mijna absoluut niet zijn.
Hoe dan ook.
De eindbaas is echt MEGA! Ik vind em net zo moeilijk en vermakelijk als Metroid Prime![]()
gelukkig maakt het verhaal veel goedquote:Op zondag 29 februari 2004 21:36 schreef Hakkert het volgende:
Ik vind het spel eerlijk gezegd niet echt super... ik heb nu net de factory gehad... en tja tis een beetje makkelijk vind ik zelf en je kan alles 100.000 keer overdoen... beetje jammer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |