quote:Dit mijn eerdere verhaal zijnde
Goeiendag lezers,Ik heb een tijd terug beyond good and evil proberen te spelen op mijn pc, maar het hapert echt als de neten.
Het is een AMD 1800, 256mb ram, GF4mx-440 met 64mb aan geheugen erop.
Nou weet ik dat het geen supermachine is, maar BG&E geeft constant problemen, artifacts, traag, crashen, vanalles.Nou heb ik dit met geen enkel ander spel, NFS HP2, NFS U, Halo, alles werkt perfect en vloeiend...
Iemand enig idee hoe het komt, en, mocht het aan de videokaart liggen, wie kan mij een kaart onder de 100 euro aanraden waarop ik WEL vloeiend beyond good and evil kan spelen.
Dank u vriendelijk!
quote:De demo heb ik dus ook gespeeld, en die was redelijk probleemloos. Het haperde ietwat, maar dat was het ook. Het origineel was gewoon niet te spelen en ligt dus ook weer terug in de schappen, maar het is gewoon niet grappig...
Plaaggeest
Ik heb de demo gespeeld met een AMD 1800+ en een GF4 MX 440 Maar dan wel met 512 ddr van samsung. Toen had ik geen problemen. De videokaart en cpu zouden het dus moeten aan kunnen
Mijn 1e ingeving was dus ook dat de hardware het wel zou moeten trekken en geheugen is eigenlijk ook geen probleem, er gebeurt niets aan swapping op de HD.
quote:Ik opende een nieuw topic en binnen 10 minuten had ik 6 reacties
Op vrijdag 30 januari 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja kan ook even geduld hebben. Maar zoals sommigen al zeggen, extra geheugen wil weleens helpen, en zet de instellingen wat lager.
Maargoed, de instellingen stonden al zo laag als het kon, bij advanced ook mipmapping en triple buffering uitgevinkt, lager kun je niet komen tegenwoordig, en dan nog is het absoluut onspeelbaar (om maar niet te spreken over de artifacts overal)
quote:ik 30 nieuw
Op zondag 8 februari 2004 09:42 schreef SONiCB00M het volgende:
En ik kom er ook lekker tussen: Goed spel! Raar van de prijsverlaging (na drie maanden al?), ik heb 'm voor 25 euro tweedehands kunnen kopen onbeschadigd. Maar het is zeker vermakend! Straks weer verder.
Heb hem alquote:Op donderdag 22 januari 2004 19:19 schreef BMH het volgende:
Wie gaan er hier Beyond Good & Evil kopen voor de zachte prijs van 30 euro?
Het spel is alleen te spelen met deze kaders. Het geeft je een filmisch gevoel dat hoort bij dit spel. Je kan dit NIET afzetten, en de game ondersteunt ook GEEN breedbeeld 16:9.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:49 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Heb hem al
Echt erg goed, en ook lastiger dan je op het eerste gezicht zou zeggen
EDIT: Kan iemand me vertellen waarom bij de xbox versie van die zwarte randen (zoals bij DVD op niet breedbeeld) in het spel zitten? Tis niet gigantisch hinderlijk maar bij andere spellen heb ik er totaal geen last van
Idd is gewoon leuk. Ik mag hem nu alleen spelen als mij zusje meekijkt, die wil ook het verhaal zien.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Het spel is alleen te spelen met deze kaders. Het geeft je een filmisch gevoel dat hoort bij dit spel. Je kan dit NIET afzetten, en de game ondersteunt ook GEEN breedbeeld 16:9.
wat ben ik nu blij dat ik engelstalig hebquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:56 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Idd is gewoon leuk. Ik mag hem nu alleen spelen als mij zusje meekijkt, die wil ook het verhaal zien.![]()
Ik ben hem ook in het Nederlands aan het spelen. Die Howard van de postbank-reclame zit ook in het spel, daar is hij de Maganamo (ofzo) shipcrew. Als je er naar toe gaat zegt ie steeds: Dat is nou de kracht van Maganamo.
Heb ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
wat ben ik nu blij dat ik engelstalig heb
yep. Alleen krijg je dan het spel in het Nederlands. Lees vorige reacties voor geruststelling.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:03 schreef gieling het volgende:
ze zijn nu toch wel al uit op NGC toch?
Dat viel me ook wel op ja, maar ik vind het niet zo heel erg... het is dan niet zo frustrerend als sommige stukken bij Splinter Cell. Ook de functie die ze ingebouwd hebben dat je alleen die ruimte dan opnieuw speelt vind ik errug prettig, vooral als je voor het laatst 30 minuten geleden ge-saved hebt is dat een verademing.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:41 schreef Tain het volgende:
wat is de AI van die tegenstanders slecht zeg. Je moet op een gegeven moment sluipen ala splinter cell alleen het is eigenlijk ietsje te makkelijk
Ik vind het juist wel grappig in het Nederlandsquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb hem gister gekocht!Ga zo weer lekker verder spelen. Leuk spel, leuke humor.. alleen die Nederlandse stemmen hadden van mij Engels gemogen..! "Potverdikkeme!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |