spoiler:
quote:spoiler:
Op woensdag 10 december 2003 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zit vast.
spoiler:
Ik moet de fabriek verlaten, maar kom een fuse tekort.
Nu heb ik het briljante idee om de fuse van de lift te gebruiken, ware het niet dat die onder stroom staat. Dus ik denk, ik zet de stroomvoorziening uit, maar ik kan nergens iets vinden waarmee ik de stroom kan blokkeren.
quote:spoiler:
Op woensdag 10 december 2003 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zit vast.
spoiler:
Ik moet de fabriek verlaten, maar kom een fuse tekort.
Nu heb ik het briljante idee om de fuse van de lift te gebruiken, ware het niet dat die onder stroom staat. Dus ik denk, ik zet de stroomvoorziening uit, maar ik kan nergens iets vinden waarmee ik de stroom kan blokkeren.
Vannacht nog ff gespeeld, moet nu naar een fabriek om foto's te maken van de alpha sectie (zonder hun helmpies) en moest nog ergens foto's van maken maar dat ben ik alweer vergeten
quote:Ja, daar ben ik nu ook
Op donderdag 11 december 2003 10:44 schreef Limprint het volgende:Vannacht nog ff gespeeld, moet nu naar een fabriek om foto's te maken van de alpha sectie (zonder hun helmpies) en moest nog ergens foto's van maken maar dat ben ik alweer vergeten
quote:als je naar boven kijtk zie je een stroomleiding.... dat ding zit vast aan een kabel...
Op donderdag 18 december 2003 19:14 schreef Tijn het volgende:
Ik zit nu alleen wel een beetje vast in de factory... ik heb de fuse geplaatst en het monster gedood, evenals Double H gered, maar ik moet nu de lift nog een electroshock geven. Hoe
je raad het al he?
spoiler:
quote:Waar kan ik die fuse vinden??? Ik heb alles gedaan wat hierboven staat, behalve die fuse...
Op vrijdag 19 december 2003 14:13 schreef Limprint het volgende:[..]
als je naar boven kijtk zie je een stroomleiding.... dat ding zit vast aan een kabel...
je raad het al he?
spoiler:kabeltje kapot schieten
quote:Het was de bedoeling dit bericht te quoten
Op donderdag 18 december 2003 19:14 schreef Tijn het volgende:
Ik zit nu alleen wel een beetje vast in de factory... ik heb de fuse geplaatst en het monster gedood, evenals Double H gered, maar ik moet nu de lift nog een electroshock geven. Hoe
Om 20:00 ff begonnen met zoiets van, ik kijk wel. En net pas weer terug
Hele fabriek heb ik nu gehad en daar ben ik weer uit. Moet nu naar t slachthuis toe. Heb alleen eerst nog 1 parel nodig, kom er 1 tekort en ik vind die looters caverns maar niets. Weet iemand hoe je bij de vulkaan komt
quote:Das dat andere schip die verstopt zit in me garage, toch? Die heb ik nog helemaal niet..
Op maandag 29 december 2003 23:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor de vulkaan heb je toch echt eerst de Beluga nodig.
En gebruik je Pearl reader is.
spoiler:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |