abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15314479
Ik zit vast .

spoiler:

Ik moet de fabriek verlaten, maar kom een fuse tekort .
Nu heb ik het briljante idee om de fuse van de lift te gebruiken, ware het niet dat die onder stroom staat. Dus ik denk, ik zet de stroomvoorziening uit, maar ik kan nergens iets vinden waarmee ik de stroom kan blokkeren .
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 11 december 2003 @ 00:27:50 #27
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_15320119
Ziet er tof uit allemaal~!
Die mag gelijk op mijn wishlist!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  donderdag 11 december 2003 @ 10:06:49 #28
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_15324008
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zit vast .

spoiler:

Nu heb ik het briljante idee om de fuse van de lift te gebruiken, ware het niet dat die onder stroom staat. Dus ik denk, ik zet de stroomvoorziening uit, maar ik kan nergens iets vinden waarmee ik de stroom kan blokkeren .

spoiler:
Die fuse moet je niet hebben... Kijk eens in die kamer waar je werd aangevallen door die Kindersurprise-eieren met beentjes
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 11 december 2003 @ 10:07:54 #29
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_15324029
Ik sta nu op plek 560 op de wereldranglijst.
Yaaaaaaaaaaaay!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 11 december 2003 @ 10:08:56 #30
557 ManTra
Houten lijf..
pi_15324059
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zit vast .

spoiler:

spoiler:
Kan je de tweee fuse die je uit de generator hebt getrokken niet gebruiken..? je pakt er daar nl. 2 (met de triangle key, stroomuitzetten en aan de achterkant de fuse pakken (waar die robot was)
.. met groen haar?
pi_15324817
oeh oeh vet spel

Vannacht nog ff gespeeld, moet nu naar een fabriek om foto's te maken van de alpha sectie (zonder hun helmpies) en moest nog ergens foto's van maken maar dat ben ik alweer vergeten

donderdag 18 december 2003 @ 15:23:40 #32
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_15514802
Ik heb 'em net een uurtje gespeeld. Fucking hell, wat een vette shit!
  donderdag 18 december 2003 @ 15:52:50 #33
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_15515636
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:44 schreef Limprint het volgende:

Vannacht nog ff gespeeld, moet nu naar een fabriek om foto's te maken van de alpha sectie (zonder hun helmpies) en moest nog ergens foto's van maken maar dat ben ik alweer vergeten

Ja, daar ben ik nu ook Ik wil alleen eerst ff langs Ming Tsu (?) om een Pearl-reader te halen. Alleen euh... waar is dat?
  donderdag 18 december 2003 @ 19:14:57 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_15521018
Ik zit nu alleen wel een beetje vast in de factory... ik heb de fuse geplaatst en het monster gedood, evenals Double H gered, maar ik moet nu de lift nog een electroshock geven. Hoe
pi_15540807
quote:
Op donderdag 18 december 2003 19:14 schreef Tijn het volgende:
Ik zit nu alleen wel een beetje vast in de factory... ik heb de fuse geplaatst en het monster gedood, evenals Double H gered, maar ik moet nu de lift nog een electroshock geven. Hoe
als je naar boven kijtk zie je een stroomleiding.... dat ding zit vast aan een kabel...

je raad het al he?

spoiler:

kabeltje kapot schieten
pi_15540880
Bijna uitgespeeld, alleen is de eindbaas vet moeilijk .
pi_15540897
Carlson and Peteeeeeeeeeeeeers!!!

Double H is geweldig .

dinsdag 23 december 2003 @ 21:14:00 #38
65516 gieling
Live from NYC
pi_15650672
weet iemand waar de demo te downen is? Official is offline
pi_15686459
Is die game echt vet???
Ik wil m misschien ook hebben.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_15686493
Fuck it, ik kom die eindbaas gewoon echt niet langs.
pi_15702204
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 14:13 schreef Limprint het volgende:

[..]

als je naar boven kijtk zie je een stroomleiding.... dat ding zit vast aan een kabel...

je raad het al he?

spoiler:

kabeltje kapot schieten

Waar kan ik die fuse vinden??? Ik heb alles gedaan wat hierboven staat, behalve die fuse...
Love never dies
pi_15702238
quote:
Op donderdag 18 december 2003 19:14 schreef Tijn het volgende:
Het was de bedoeling dit bericht te quoten
Love never dies
pi_15712142
Vanavond geinstalleerd met een gevoel van bij gebrek aan beter. Totaal onverwacht kreeg ik dus een prachtig spel te zien, met leuke opdrachtjes, grappige figuren en een hoop actie. Weer eens wat anders dan de wo2 shooters
Where facts are few, experts are many.
pi_15809529
Ben ik de enige die hier nog actief mee bezig is?

Om 20:00 ff begonnen met zoiets van, ik kijk wel. En net pas weer terug Hele fabriek heb ik nu gehad en daar ben ik weer uit. Moet nu naar t slachthuis toe. Heb alleen eerst nog 1 parel nodig, kom er 1 tekort en ik vind die looters caverns maar niets. Weet iemand hoe je bij de vulkaan komt

pi_15810432
Voor de vulkaan heb je toch echt eerst de Beluga nodig.
En gebruik je Pearl reader is .
pi_15817637
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor de vulkaan heb je toch echt eerst de Beluga nodig.
En gebruik je Pearl reader is .
Das dat andere schip die verstopt zit in me garage, toch? Die heb ik nog helemaal niet..
En ja, pearl reader, ik weet t..
pi_15833924
Vast

spoiler:

Ik kan dus het gedeelte voorbij die electronische spin niet langskomen, waarbij je de torpedo's op de landmijnen moet laten komen.
De 1e mijnen lukt nog wel, maar die laatste lukt me dus echt niet.
Iemand tips?
I was an atheist until I realized I was God
pi_15834879
Gewoon met dozen tegen de mijnen aanschieten.
pi_15959929
Okay okay, vulkaan en alles, prima. Maar kan iemand mij vertellen hoe ik in godesnaam aan de tweede driehoeksleutel kom? Het probleem is dat in de kamer waar ik deze denk te moeten vinden (die met de drie eieren die naar beneden komen) mn game steeds crashed .
pi_15982865
Ik zit vast! Kan iemand me vertellen hoe ik aan de codes kom die ik in moet voeren om mijn ruimteschip vrij te maken? De plaatsen waar ik ze in moet voeren heb ik gevonden, maar ik kan ook geen aantekeningen vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')