quote:Die a-techneuten ook altijd, koop gewoon een nieuwe stereo
Op woensdag 5 november 2003 18:13 schreef Waxxer het volgende:-verhaal-
Heb je trouwens geen computer naar MD kabel ofzo?
quote:Waarom is dat zo erg?
Op woensdag 5 november 2003 18:18 schreef Ang3l het volgende:
We zijn weer thuis
Maar we gaan zo weer weg
Eten bij schoonbroer
quote:neeneenee, niet braken, dat eten hou je gewoon in je maag
Op woensdag 5 november 2003 18:18 schreef Ang3l het volgende:
We zijn weer thuis
Maar we gaan zo weer weg
Eten bij schoonbroer
hij maakt vast wel wat lekkers
quote:nieuwe stereo is wel de volgende stap ja
Op woensdag 5 november 2003 18:22 schreef Tizmo het volgende:[..]
Die a-techneuten ook altijd, koop gewoon een nieuwe stereo
.
Heb je trouwens geen computer naar MD kabel ofzo?
Ik ben geen a-techneut, ik vraag naar een kabeltje waarvan ik weet dat het bestaat en als je verkoper bent hoor je gewoon een klant te helpen en open te staan voor alle vragen
Toen ik nog bij het tankstation werkte heb ik nooit iemand weggestuurd omdat ie de dop niet van de tank kreeg die klant hielp ik
quote:
Geachte heer Expectations,Als ADSL-gebruiker kan internetten u ongetwijfeld niet snel genoeg gaan. Dan hebben wij nu goed nieuws voor u: uw ADSL Standard-abonnement krijgt extra vaart!
De snelheid om te downloaden gaat omhoog van 256 Kbit/s naar 384 Kbit/s. En zelf bestanden te versturen gaat maar liefst twee keer zo snel: van 64 Kbit/s naar
128 Kbit/s.
quote:Is dat van planet
Op woensdag 5 november 2003 18:25 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
.
quote:Fout, ze zitten daar om geld te verdienen, dat klantenverhaaltje is om klanten te lokken, meestal zijn ze zich wel bewust van dat ze klanten ook nog een beetje vriendelijk moeten behandelen, maar soms heb je lomperiken ertussen zitten
Op woensdag 5 november 2003 18:25 schreef Waxxer het volgende:Ik ben geen a-techneut, ik vraag naar een kabeltje waarvan ik weet dat het bestaat
en als je verkoper bent hoor je gewoon een klant te helpen en open te staan voor alle vragen
quote:Oh, vreemd, dit van ons gaat veel sneller
Op woensdag 5 november 2003 18:28 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ja.
.
quote:Vervelende ADHD gast en is altijd ruzie.....
Op woensdag 5 november 2003 18:23 schreef Tizmo het volgende:[..]
Waarom is dat zo erg?
quote:Ach, wat is snel.
Op woensdag 5 november 2003 18:30 schreef Tizmo het volgende:[..]
Oh, vreemd, dit van ons gaat veel sneller
.
quote:ADHD is okay
Op woensdag 5 november 2003 18:36 schreef Ang3l het volgende:[..]
Vervelende ADHD gast en is altijd ruzie.....
Maar waarom is er dan altijd ruzie?
quote:Nou, in Zwolle heb je zelfs nog winkels zitten waar mensen met plezier werken, niet van die inpakken-en-wegwezen verkopers, ik ben in dat winkeltje waar ik een schoonmaak-cd had gekocht goed voorgelicht. Zo koop ik mijn cd's ook altijd bij de Plato hier, omdat ze voor je zoeken als je iets niet kunt vinden en aanbieden je ergens mee te helpen (bestellen, opzij leggen, als je iets wilt weten over een bepaald genre adviseren ze je enz...)
Op woensdag 5 november 2003 18:29 schreef Tizmo het volgende:[..]
Fout, ze zitten daar om geld te verdienen, dat klantenverhaaltje is om klanten te lokken, meestal zijn ze zich wel bewust van dat ze klanten ook nog een beetje vriendelijk moeten behandelen, maar soms heb je lomperiken ertussen zitten
.
quote:Ja, maar wij hebben nu een vliegtuig dat over alle files heensjeest, en dat, mijn vriend, heet ADSL Planet.
Op woensdag 5 november 2003 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ach, wat is snel.
. Met een Porsche sta je net zo hard in file als met een ouwe rochelende roestige Opel.
. Alleen denkt iedereen dat je een klein pikkie hebt, als je in een Porsche rijdt, terwijl het bij een Opel stationwagon voor zich spreekt dat je ehm...
. Ofzo.
quote:Ja, dat is leuk, moet een cd opzoeken die heel onbekend is (waarvan die zaak er maar eentje heeft ofzo), en dan dat hoesje op een hele andere plaats zetten, en dan vragen aan verkoper of hij hem even kan opzoeken. Het is heel kinderachtig, ik weet het, maar ik houdt er wel van
Op woensdag 5 november 2003 18:37 schreef Waxxer het volgende:Zo koop ik mijn cd's ook altijd bij de Plato hier, omdat ze voor je zoeken als je iets niet kunt vinden en aanbieden je ergens mee te helpen (bestellen, opzij leggen, als je iets wilt weten over een bepaald genre adviseren ze je enz...)
quote:Wat een gemene hetero-humor.
Op woensdag 5 november 2003 18:40 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ja, dat is leuk, moet een cd opzoeken die heel onbekend is (waarvan die zaak er maar eentje heeft ofzo), en dan dat hoesje op een hele andere plaats zetten, en dan vragen aan verkoper of hij hem even kan opzoeken. Het is heel kinderachtig, ik weet het, maar ik houdt er wel van
.
quote:Ligt er aan in welke mate...
Op woensdag 5 november 2003 18:36 schreef Tizmo het volgende:[..]
ADHD is okay
.
Bij mij zei ie:
Long Live The Queen
quote:Puber humor
Op woensdag 5 november 2003 18:41 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wat een gemene hetero-humor.
.
quote:Ja okay, das wel weer waar
Op woensdag 5 november 2003 18:42 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ligt er aan in welke mate...
quote:Jullie hebben een duurder abbonement
Op woensdag 5 november 2003 18:30 schreef Tizmo het volgende:[..]
Oh, vreemd, dit van ons gaat veel sneller
.
quote:Da's juist humor toch?
Op woensdag 5 november 2003 20:11 schreef Waxxer het volgende:
ik had dat heb je even voor mij liedje ook (hoe origineel) gebruikt voor mijn voicemail en nou is mijn moeder kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |