tis geloof ik erg in om je overhemd over je broek te dragen (tenminste als je geen pak draagt): in je broek wordt vaak gezien als nerdy of kakkerig (studenterig), maar er zijn jongens die ze ook echt in hun broek proppen en het er dan half gekreukt weer een beetje optrekken...dat ziet er niet uit...
ik geloof dat jannssse15 een beetje de autoriteit is op dit gebied....
quote:Wachten op Jansen15
Op dinsdag 4 november 2003 14:59 schreef Brad het volgende:
Ja, dus? En nu?
quote:LOL
Op dinsdag 4 november 2003 15:05 schreef nightfall het volgende:
altijd uit me'n broek, anders valt me'n pens teveel op.
Herkenbaar
quote:
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:04 schreef Koos_26 het volgende:
Shirt uit je broek is zo passé.
Net zoals je broek omslaan!
Het ligt gewoon aan mijn bui wat ik mooi vind.
Sorry, meer kan ik er niet van maken.
P.s. vind tochwel dat de meeste bij de broek in moeten...
In de broek is iha het meest klassiek, beschaafd en verzorgd, dus daar is bij twijfel de voorkeur aan te geven
In de broek is trouwens typisch Nederlands (net als brogues)
quote:Nee, juist niet, dat breekt je lengte zo! (bij hemd in de broek dan). Tenzij de riem edezelfde kleur heeft als de broek = shirt.
Op dinsdag 4 november 2003 18:11 schreef Bluezz het volgende:Wel een must (bij mannen vooral) is De Riem
Beter: bretels (met leren vork)
quote:mee eens
Op dinsdag 4 november 2003 16:51 schreef Soulshaker het volgende:
hangt totaal van het overhemt af... 't feit dat jij moet vragen of een overhemt erin of eruit moet geeft wel aan dat je geen kijk op kleding hebt... Tip voor jouw, zoek een vrouw die je aankleed!P.s. vind tochwel dat de meeste bij de broek in moeten...
Kreeg afgelopen zaterdag ook weer vreemde blikken. Kindertjes in de kroeg hebben zeker nog nooit een stropdas gezien in combinate met overhemd, ipv lelijke skeetkleren
quote:Zwart??
Op dinsdag 4 november 2003 21:34 schreef Elegy het volgende:
Altijd er in. Altijd in combinatie met zwarte stropdas.Kreeg afgelopen zaterdag ook weer vreemde blikken. Kindertjes in de kroeg hebben zeker nog nooit een stropdas gezien in combinate met overhemd, ipv lelijke skeetkleren
quote:Overhemd zwart, bruin, groen, wit. Gewoon zwart pak (jasje + broek) en zwarte stropdas is ook wel koel. Beetje als MiB of een Agent
Op woensdag 5 november 2003 10:52 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Zwart??
En wat voor kleur overhemd/jasje daarbij dan?
quote:zwarte stropdas, zwart overhemd en een zwart pak.. beetje te zwart als je t mij vraagt
Op woensdag 5 november 2003 10:55 schreef Elegy het volgende:[..]
Overhemd zwart, bruin, groen, wit. Gewoon zwart pak (jasje + broek) en zwarte stropdas is ook wel koel. Beetje als MiB of een Agent
quote:Da´s juist koel
Op zondag 9 november 2003 14:54 schreef Evie het volgende:[..]
zwarte stropdas, zwart overhemd en een zwart pak.. beetje te zwart als je t mij vraagt
Maar wat de Merovingian aan heeft in Matrix drie is ook wel Een rood overhemd, rode stropdas en een hele lange zwarte mantel
quote:Ditto alleen heb ik dan geen pens (meer).
Als ik het erin prop beginnen allerlei mensen me heel raar aan te kijken., staat wel ok vind ik zelf trouwens.
quote:Bij mij staat het ook niet in me broek vind het er zelf raar uitzien omdat ik lange benen heb dan lijkt me bovenlichaam naar verhouding zo klein.
Op zondag 9 november 2003 17:33 schreef Hagedis het volgende:[..]
Ditto alleen heb ik dan geen pens (meer).
Als ik het erin prop beginnen allerlei mensen me heel raar aan te kijken., staat wel ok vind ik zelf trouwens.
quote:ja idd, helemaal mee eens
Op dinsdag 4 november 2003 18:24 schreef westrtp het volgende:
eigenlijk altijd eroverheen..behalve met pak natuurlijk
quote:draag je dan weleens een pak/overhemd?
Op zondag 9 november 2003 21:51 schreef Party_P het volgende:[..]
ja idd, helemaal mee eens
quote:klopt heel stoer, maar het was geen gewone stropdas, ieder geval niet gewoon geknoopt. en zat een dingetje op zag er erg sjiek uit.
Op zondag 9 november 2003 16:52 schreef Elegy het volgende:[..]
Da´s juist koel
Maar wat de Merovingian aan heeft in Matrix drie is ook wel
Een rood overhemd, rode stropdas en een hele lange zwarte mantel
quote:Hmmm, dat probleem heb ik niet, juist een extreem lang bovenlijf...
Op zondag 9 november 2003 18:27 schreef jasper06 het volgende:[..]
Bij mij staat het ook niet in me broek vind het er zelf raar uitzien omdat ik lange benen heb dan lijkt me bovenlichaam naar verhouding zo klein.
Wel als ik een pak draag natuurlijk of in de bediening werk
Oftewel, m'n heupen zitten even hoog als bij m'n zus maar ik ben wel 15 cm langer, het zit ook niet verkeerd, maar mensen om me heen schijnen het niks te vinden.
quote:er moet niks, ik vroeg me gewoon af wat iemand voor reden heeft om het er in of eruit te laten, sommigen vinden het tuttig als je overhemd in je broek zit (of te netjes).
Op zondag 9 november 2003 22:25 schreef CoolGuy het volgende:
maar het 'moet' er dus over als ik t goed begrijp ?
mooi erin
of deruit
simpel as that
quote:ja in de jaren tacjtig misschien maar overhemden kunnen net zo goed getailleerd zijn (in de jaren70 waren ze superstrak)
Op zondag 9 november 2003 22:40 schreef Sh4keM het volgende:traditioneel overhemd is veel te wijd om erover te laten hangen.....
simpel as that
quote:Ja, daar heb ik ook naar zitten kijken. Volgens mij was die stropdas "gewikkeld" ofzo. En zo'n speldje om het geheel vast te houden.
Op zondag 9 november 2003 22:11 schreef drbob het volgende:[..]
klopt heel stoer, maar het was geen gewone stropdas, ieder geval niet gewoon geknoopt. en zat een dingetje op zag er erg sjiek uit.
Wil ik ook wel eens proberen, ziet er wel stijlvol uit
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:06 schreef Kleintje het volgende:
Ligt aan de broek en het overhemd. Want als het een ECHT overhemd is, dan is het recht, stijfjes en dan vind ik het niet geschikt om over je broek te hangen. Is het een blouse (ja, dat is toch echt anders dan een overhemd) dan ligt het ook weer aan de broek en de uitstraling van de persoon. Als het zo'n vet persoon is met een nonchalante uitstraling, een baard van tig dagen enzo, dan vind ik erin met riem geen porum.
Sommige overhemden moeten er wel in, maar anders, echt not done, imho
Over de broek:
Om wat nonchalanter uit te zien en vooral voor vrije tijd.
Zo was het toch
Mar in je broek vind ik er dus egt NIET uitzien he!
quote:Van jongens zeker
Op zaterdag 22 november 2003 13:21 schreef stay_fun het volgende:
Hmm als ie over mijn broek hangt krijg ik nooit complimenten over "my fine ass"dus bij mij gaat het overhemd lekker in de broek .
quote:Kan zijn, maar zo hoort het wel.
Op zaterdag 22 november 2003 13:18 schreef pilsvandaal het volgende:
Mar in je broek vind ik er dus egt NIET uitzien he!
quote:Wat jij wil.
Op zaterdag 22 november 2003 03:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
In de broek:
Zakelijke of speciale gelegenheden i.c.m met stropdas, vestje, Colbertjasje.Over de broek:
Om wat nonchalanter uit te zien en vooral voor vrije tijd.Zo was het toch
quote:Over een spijkerbroek, mits het shirt niet te lang is vind ik het wel oké.
Op zaterdag 22 november 2003 15:18 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Wat jij wil.
Ik vind over de broek er niet uitzien.
quote:Zo hoort het? Wat een kutargument.
Op zaterdag 22 november 2003 14:33 schreef Heronymus het volgende:[..]
Kan zijn, maar zo hoort het wel.
Maar goed ligt aan de gelegenheid
Dit zeg je zeker vanwege mijn post in het topic over de kraagjes?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:59 schreef ajuu het volgende:
[..]
kakker![]()
![]()
![]()
![]()
welke kraagjes?quote:Op donderdag 1 april 2004 07:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit zeg je zeker vanwege mijn post in het topic over de kraagjes?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |