Ik was er echt heilig van overtuigd dat dit het origineel was. Ben even helemaal van m'n stuk
Bij welk nummer had jij dit?
Of had je andere muzikale misvattingen/blunders?
Ik vind het origineel van A-Teens beter.
On Topic: Ik verbaas me dus ernstig over dat soort mis(ver)standen.
Ook een grote muzikale misvatting is dat de leden van Madness extreem rechts zouden zijn.
ADIDAS van killer mike is van Korn
er is een mix gemaakt van Bro Hymn Tribute van Pennywise, weet niet hoe hij heet maar hij is van Pennywise (whooooooooohohohooooooowhoooohooohoooohoooo.... etc.)
ik denk nog eventjes na over andere dingen
origineel is van Bob Dylan (overigens hebben de gunners er wel een enorme hit mee gescoord; en naar mijn mening een erg vette cover!)
quote:ik vind het origineel wel veel mooier!
Op dinsdag 4 november 2003 13:17 schreef Nebu1980 het volgende:
Knockin' on Heavens Door van Guns n' Roses...origineel is van Bob Dylan (overigens hebben de gunners er wel een enorme hit mee gescoord; en naar mijn mening een erg vette cover!)
quote:Ja die cover is van een band die Melrose heet geloof ik.
Op dinsdag 4 november 2003 13:15 schreef bouwvakker666 het volgende:
er is een mix gemaakt van Bro Hymn Tribute van Pennywise, weet niet hoe hij heet maar hij is van Pennywise (whooooooooohohohooooooowhoooohooohoooohoooo.... etc.)ik denk nog eventjes na over andere dingen
quote:madness is lief
Op dinsdag 4 november 2003 13:10 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dat ABBA het nummer Mamma Mia had geschreven.Ik vind het origineel van A-Teens beter.
On Topic: Ik verbaas me dus ernstig over dat soort mis(ver)standen.
Ook een grote muzikale misvatting is dat de leden van Madness extreem rechts zouden zijn.
quote:wat is hier mee?
Op dinsdag 4 november 2003 14:33 schreef Berkery het volgende:
Soft Cell - Tainted Love
Madness - One Step Beyond
quote:Heb heel lang gedacht dat DJ Wildchild mannelijk was. Verder niet eignelijk
Op dinsdag 4 november 2003 13:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik kom er dus net achter dat 'Dub be good to me' van Beats International een cover isIk was er echt heilig van overtuigd dat dit het origineel was. Ben even helemaal van m'n stuk
Bij welk nummer had jij dit?
Of had je andere muzikale misvattingen/blunders?
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:46 schreef E_Motion het volgende:
Heb heel lang gedacht dat DJ Wildchild mannelijk was. Verder niet eignelijk
ik dacht dat vroeger dat 2 unlimited buitenlands waren omdat ze in het engels zongen
quote:Dit zijn de bekendste uitvoeringen, maar allebei covers dus
Op dinsdag 4 november 2003 17:45 schreef TIC het volgende:Soft Cell - Tainted Love
Madness - One Step Beyondwat is hier mee?
quote:totdat je gisteren te horen kreeg dat het niet zo was?
Op dinsdag 4 november 2003 18:26 schreef reem het volgende:[..]
ik dacht dat vroeger dat 2 unlimited buitenlands waren omdat ze in het engels zongen
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:36 schreef Berkery het volgende:[..]
Dit zijn de bekendste uitvoeringen, maar allebei covers dus
wat is het origineel?
quote:Ik ook, maar niet altijd. Dus het origineel is wat mij betreft niet altijd beter dan de cover ervan.
Op dinsdag 4 november 2003 19:01 schreef Djaser het volgende:
Waarom is dat een misvatting, ik vind het anders bijna altijd opgaan.
quote:Het heeft niks met talent te maken. Je hebt ook talent nodig om andermans nummer op een andere manier te spelen. En zeker om ervoor te zorgen dat het goed klinkt.
Coveren is nou eenmaal andermans werk stelen als je zelf het talent niet hebt om iets te schrijven.
quote:Ik denk ook dat Hendrix niet het talent had om zelf iets te schrijven
Op dinsdag 4 november 2003 19:01 schreef Djaser het volgende:
Waarom is dat een misvatting, ik vind het anders bijna altijd opgaan. Coveren is nou eenmaal andermans werk stelen als je zelf het talent niet hebt om iets te schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |