quote:Mijn snelste tijd is 24,99 (screen ergens hierboven)
Op donderdag 6 november 2003 16:10 schreef Neverstop het volgende:
Had laatst ook een gast die ff 22 reed.Volgens de mensen die daar zitten zijn er idd al cheaters. Heb t zelf nog niet echt duidelijk gezien, al leek het bij die tijd van 22 alsof die gast 2 keer zoveel N2O had als ik. Kon de hele tijd door karren. Terwijl die ook voor me bleef toen ik me nitro aanzette.
Beetje vreemd dus. Mijn snelste tijd is onderin de 24, lager kom ik ECHT niet.
De tactiek die ik (en velen @ GoT) gebruiken:
NOS-boost in de derde versnelling tot het schakelpunt, dan even op een hoger toerental komen en dan weer de NOS-boost naar de volgende versnelling...
Als je het zo doet, houd je één streepje NOS over in de zesde versnelling (soms meer
) en die gebruik je vlak voor het kruispunt met de overstekende auto...
Wanneer de start slecht is ga ik oefenen met het schakelen onder NOS-boost, dat vind ik het moeilijkst op de start na...
quote:ja, zo deed ik het ook, maar wat ik nu dus doe is veel korte stootjes n2o geven, tussen 2/3/4/5/6, en dan hou ik idd niets meer over, maar dat heb ik dan ook niet meer nodig, aangezien ik dan veel eerder bij die overstekende auto ben.
Op donderdag 6 november 2003 16:31 schreef SpleeffY het volgende:
knip
Deze was verre van perfect, moet mijn start (N-1, 1-2) nog perfectioneren, hier was N-1 short en 1-2 perfect...
quote:N-1 lukt me nu steeds beter... Met de pijltjes is het onmogelijk om hem stil in het groene gebied te krijgen dus wordt het maar een beetje getimed raggen op pijltje naar boven
Op donderdag 6 november 2003 16:48 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
ja, zo deed ik het ook, maar wat ik nu dus doe is veel korte stootjes n2o geven, tussen 2/3/4/5/6, en dan hou ik idd niets meer over, maar dat heb ik dan ook niet meer nodig, aangezien ik dan veel eerder bij die overstekende auto ben.
Deze was verre van perfect, moet mijn start (N-1, 1-2) nog perfectioneren, hier was N-1 short en 1-2 perfect...
quote:Ligt aan je stuurgedrag en het doseren van je NOS
Op donderdag 6 november 2003 17:19 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]Dat perfect schakelen lukt nu wel
maar nog steeds niet snellere tijd
quote:Gebruik precies dezelfde taktiek
Op donderdag 6 november 2003 16:31 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Mijn snelste tijd is 24,99 (screen ergens hierboven)
De tactiek die ik (en velen @ GoT) gebruiken:
Schakelen met NOS is ook wel te doen, alleen als je m net gebruikt vliegt ie ineens zover omhoog
.
Met dank aan FutureFlex Internet Services
quote:Waar staat FAQ voor? Denk jij dat er al veel vragen waren op het moment van het schrijven van de readme? Precies.
Op woensdag 5 november 2003 22:12 schreef speedfreakssj het volgende:
er zit niet eens een FAQ in de readme.echt een beta ding.
Heb net even snel voor het eerst de demo gespeeld, de besturing is erg wennen, in het begin slingerde ik van links naar rechts maar het gaat steeds beter.
Toen ik online wilde spelen klapte hij ineens naar m'n desktop. Zonder foutmelding, gewoon bam en weg NFSU.
quote:Bij Drag corrigeert de auto zichzelf, dus als je naar links wilt, hoef je alleen maar naar links te sturen... De auto komt vanzelf weer recht op de baan
Op donderdag 6 november 2003 19:49 schreef TripleM het volgende:[..]
Waar staat FAQ voor? Denk jij dat er al veel vragen waren op het moment van het schrijven van de readme? Precies.
Heb net even snel voor het eerst de demo gespeeld, de besturing is erg wennen, in het begin slingerde ik van links naar rechts maar het gaat steeds beter.
Toen ik online wilde spelen klapte hij ineens naar m'n desktop. Zonder foutmelding, gewoon bam en weg NFSU.
quote:heb ik ook een paar keer gehad, maar toen ik een nieuwe naam maakte (geen nieuwe account) deed hij het weer
Op donderdag 6 november 2003 19:49 schreef TripleM het volgende:-knip-
quote:Ik heb vaak dat mijn NFSU gewoon vastloopt met online spelen. Hij sluit niet af, maar de pc reageert gewoon nergens meer op...
Op donderdag 6 november 2003 20:07 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
heb ik ook een paar keer gehad, maar toen ik een nieuwe naam maakte (geen nieuwe account) deed hij het weer
quote:Inmiddels wel ja, maar in het begin zat ik me af te vragen of ik soms ineens een acute motoriek-stoornis had opgelopen.
Op donderdag 6 november 2003 20:03 schreef SpleeffY het volgende:
Bij Drag corrigeert de auto zichzelf, dus als je naar links wilt, hoef je alleen maar naar links te sturen... De auto komt vanzelf weer recht op de baan
Maar dat had je zeker al door
Het is een hele aparte game maar ik geloof dat ik em wel erg koel begin te vinden
eerst veel oefenen off-line, dat helpt ![]()
ik post zo de screenshot wel
Oeh, hij denkt nu vast dat hij de man is ofzo ![]()
Maargoed, het beloofde screenshotje ![]()
dat was een fijne run
quote:je punten? na de race op statistics klikken?
Op donderdag 6 november 2003 21:18 schreef WamP het volgende:
kan iemand me zeggen hoe je je punten in drag en gewone race kan zien???

Ik begrijp alleen de beste taktiek nog niet helemaal. Los daarvan is het moeilijk om de start te perfectioneren, zeker met een toetsenbord.
Wat ik nu doe, is zodra ik in z'n 3 zit en een beetje op toeren begin te komen, de NOS indrukken en die loslaten vlak voordat ik schakel. Zo schakel ik op tot in z'n 6, meestal heb ik dan nog een klein beetje over en dat gebruik ik vlak voor het kruispunt met de overstekende auto. Is dat hoe het ongeveer moet?
quote:Ja, dat is een goede manier om te beginnen. goed, even de rest:
Op donderdag 6 november 2003 21:46 schreef TripleM het volgende:knip
Wat ik nu doe, is zodra ik in z'n 3 zit en een beetje op toeren begin te komen, de NOS indrukken en die loslaten vlak voordat ik schakel. Zo schakel ik op tot in z'n 6, meestal heb ik dan nog een klein beetje over en dat gebruik ik vlak voor het kruispunt met de overstekende auto. Is dat hoe het ongeveer moet?
1. Start Er zijn ongeveer 3 of 4 verschillende snelheden van aftellen, wen daaraan, en probeer altijd laat gas te geven, beter te laat dan te vroeg.
2. Optrekken Perfect shifts zijn in het begin heel erg belangrijk, vooral 1/2, 2/3 en 3/4, de rest is makkelijk genoeg lijkt me zo.
3. NOS Zoals jij het nu gebruikt is het leuk, maar NOS is ervoor om sneller op te trekken, hoe je het het beste kunt gebruiken is zo: als je in ze 2, 3, 4, 5 of 6 zit, steeds kort takjes geven op de boostknop, niet ingedrukthouden, maar steeds tappen zeg maar. Gebruik het maar helemaal op.
4. Auto/Trein Als je de vorige punten allemaal goed uitvoerd, moet dit geen probleem zijn, je bent dan optijd en je hebt dan geen N2O meer nodig. Als je het nog niet red, rij dan na de laatste taxi naar de rechterkant en rij achter de overstekende auto langs en spring over de trein heen.
heb het hier wel over de PC-demo
quote:Moet je bij opties en dan Display.
Op donderdag 6 november 2003 21:57 schreef -Mzraki- het volgende:
En nog een tegenvraagje, hoe krijg je zo'n geil wijffie die haar handjes naar beneden doet? ik zie alleen een droog 3, 2, 1, Go'tje, en er is ook helemaal geen publiek om mijn racekunsten te aanschouwen
heb het hier wel over de PC-demo
100% perfect shifts. NOS na het schakelen om snel weer op toeren te komen. ik weet niks meer ![]()
wist je dat je ook kon vliegen in deze game???![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Loonies op 07-11-2003 01:37]
Graphics zijn errug mooi ! Auto's zien er super uit ! Fast and Furious deja vú ! ![]()
Drag één keer geprobeerd, ging KEIHARD rechtdoor, en toen kwam er een trein
Race over ![]()
ff wat meer spelen en ook de Cube versie wil ik uitproberen, en dan denk ik er toch steeds harder over na om deze te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |