quote:Aan de rechterkant na de eerste auto, dan na de volgende 2 taxi's naar links, en over de spoorbaan.
Op dinsdag 4 november 2003 23:09 schreef Steve-O het volgende:
Leuk spel wel HEEl erg arcade Drag race lukt me nog niet om uit te rijden
quote:Er staat als je al de rooms ziet, bovenaan Circuit, dan druk je op het rechterste pijltje naast Circuit, en zie je Drag staan.
Op dinsdag 4 november 2003 22:04 schreef Neverstop het volgende:
Heb alleen niet gezien waar je online kon dragracen, want dat is wel zo ongelofelijk vet!
Bij drag ga ik eerst in het midden rijden, tot ie lekker gaat in z'n vijf, dan een berg nos, eerste paar wagens links passeren, dan naar rechts om die laatste kruising te ontwijken, en dan maar vliegen
Enne, ik kan alleen een Nissan 350Z kiezen
Zit alleen af te vragen of ik de PC versie (mooiere graphics , kan ik m'n Saitek race stuurtje en gaspedaal weer eens uit de kast halen) of de PS2 versie (geen stuurtje maar wel lekker op de bank hangen) zal gaan aanschaffen
quote:woohoo hier op school met 1.3MB/s
Op dinsdag 4 november 2003 13:03 schreef Streetracer het volgende:
ftp://download.gamershell.com/pub/Windows/public.gamershell.com///demo/NFSU_Demo_EAGAMES_Australia.exeDe link even in een downloadaccelerator plakken en gaan met de hap.
Ben nu aan het dl.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:10 schreef Bastard het volgende:
Gedowned, geinstalled, gespeeld, geen hol aan, eraf gemieterd.
[Dit bericht is gewijzigd door XxxPimxxX op 05-11-2003 16:59]
quote:Stage
Op woensdag 5 november 2003 16:48 schreef trance_fan het volgende:
waarom is het zo stil op IRC.
Zit iedereen nog op werk/school.
Pas rond een uur of 9 vanaaf oplijn
resultaat?
Racen in een auto met alleen 4 wielen
quote:Wat wil je dan
Op woensdag 5 november 2003 19:31 schreef Lurcker het volgende:
ik was een beetje aan het cruisen door de bestandsnaampjes omdat ik wilde raggen met de Supra... in de map 'cars' de map naam van 'SUPRA' veranderd in '350Z' en omgekeerd...resultaat?
Racen in een auto met alleen 4 wielen
Een tank ![]()
Lijkt me wel koel trouwens, een tank met spoilers, uitgebouwde rupsbandkasten, neonlicht eronder... dat moet wel wegtrekken met NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |